Rega P 9 ? Langt ifra! Endelig med bilder!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Rega P 9 ? Langt ifra! Endelig med bilder!

Siden den gamle "jeg-leter-etter-ny-platespiller"-bloggen min ble etterlatt på det gamle forumet sammen med alle sine søsken født i siste halvdel av april, prøver jeg meg igjen.
    Restart!
    Jeg lovte nemlig både tekst og bilder av nyanskaffelsen, og nå er det klart at den hentes i morgen ettermiddag... ;D Dette blir litt av en helg! Både ny hund og ny platespiller! :D

Snart står det altså en griselekkerlekker (om enn litt barokk) nygammel nestenvintage Luxman PD350 med Helius Orion på toppen av husalteret. Den forventes å gjøre problemfri og alldeles utmerket tjeneste mens min ellers helt glimrende men litt gjesteskadde Well Tempered Classic er på reparasjons-og oppgraderingsturné. Hvem av dem som krones med permanent oppholdstillatelse i heimen, er for tidlig å si....

Nå hadde jeg store planer om å feire dette oppussede forumet med å legge ut bilder av den nevnte WT-spilleren.. Det skulle jo være såpass greitt å legge rett inn i innlegget....men neida. Uansett hvilken størrelse jeg benytter, får jeg beskjed om at fila er for stor.....hmmmm.... Er det noe med HFS og bilder?

Jeg synes så tydelig det ble rapportert om automatisk rezize-tilpasning, men ....
    Noen som har opplevd det samme?

Jan_I

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    312
    Sv: Rega P 9 ? Langt ifra!

Hei Impulse
    Først: Det var en forferdelig misvisende overskrift..... Hadde vært bedre med text om det du får.... ;) :)
    Når det gjelder bilder så er dette et :-X :-X :-X :-X :-X
    En kan ikke legge ut bilder over ca 580pix uten at dette blir nedscalert.
    Dette er når en linker til bildet
    Dette er utrolig irriterende. Det skulle minst ha vært på 700pix bredde.( bedre detaljgjengivelse)
    For å laste opp bilder her så må disse være under 140kb.
    Dette synes jeg også er litt lite.
    OG skal du ha opp flere bilder så må disse ikke være over 250kb
    = 2 små bilder
    Forresten Gratulere med en fantastisk spiller du har fått tak i
    Mvh Jan I

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Gratulerer Impulse, gratulerer. Jeg gleder meg masse til å se bilder av spilleren og høre om lyden står til forventningene.

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2

Her må en nok kjenne historien bak overskriften, Jan I. Så sitter den slik den skal. Det var forresten en lang og hyggelig tråd, og jeg har fortsatt den ekle følelsen av å bli kjørt rundt med på Sentralen etter alt det som ble borte. Men jeg trosser gjerne ubehaget for å ønske impulse vel over dørstokken med Luxman 350-spiller.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.162
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

Forstår at du er litt bitter, awe, jeg følte meg litt frustrert jeg også. På den annen side så tenkte jeg vel egentlig at antall innlegg fra min side er mer et spørsmål om kvantitet mer enn kvalitet, så for meg var det ikke så farlig...
    Jeg slutter meg til rekken av gratulanter, Impulse! Må nevne at jeg tror at har hørt en slik luxman en gang, og da med marmorplint og, jeg tror, SME- arm.
    mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Tusen takk, frender... ;-) Det varmer. Endelig er platespillerprosjektet brakt i havn. Jeg gleder meg stort, og får jeg skikk på bildegreiene, lover jeg å kvittere med stemningsrapport så fort vidunderet er i hus. Ellers har Johna svært elskverdig tilbudt seg å legge ut bilder på mine vegne, så da blir det nok en råd.. :) (eller var det tråd...?)

Jeg er nesten helt enig med deg, Jan. Overskriften kan fort virke misvisende. Men som awe er inne på, henviser den til min tidligere tråd som er gissel på det gamle forumet. Jeg vurderte en Rega P9, men ved hjelp av kunnskapsrike forumfolk med bred Rega-erfaring, samt svært velvillig lån (Takk, Christian! :) ) ble det fort klart at de plasseringsbetingelsene jeg kan tilby, ikke er hva en Rega trenger. Dermed fortsatte jakten, og det ble en Luxman til slutt. Jeg har siklet på akkurat den spilleren en stund, helt siden jeg gjenoppdaget PD350s fortreffelighet hos Pixy her på sentralen rundt påsketider ifjor. Awe påpekte helt korrekt et visuelt og musikkfilosofisk slektskap med min Premier Ten, og jeg gjorde en fortreffelig avtale med spillerens tidligere eier. Dermed lå veien åpen for en mastodont av en klassisk japaner. Vektklasse som en sumobryter, indre ro som en samurai. Jeg endte altså opp så langt fra Rega P9 som det vel er mulig å komme, om du forstår. Derav den lett misvisende tittelen. Målet er å få til en vinylblogg, sterkt inspirert av Fosses fantastiske og rikt illustrerte reisebrev fra vinylavtastingens mer eksklusive strøk. ;)

Jeg ble forresten lettere frustrert da jeg ble klar over hvilke begrensninger vi må forholde oss til mht. bildeoppløsning, men da jeg så Fosses siste bilder av den ultimate machoriggen,slo jeg meg til ro med at det holder i massevis, egentlig... Fantastisk! Dette er ikke "Art by accident", slike bilder taes av en sann estetiker. "Kudos to you", som det heter på utenlandsk. Jeg lover å gjøre mitt beste for å følge opp!

Edit; Ser jo nå at Fosse linker.. Det foklarer jo kvaliteten...

Watch this space! ;D

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1

Her kommer et bilde av WT Classic spilleren til impulse

Nydelig fotografert impulse!

Denne kunne jeg hatt lysst på selv.
    Vakker :)

Og låter den like bra...ja da :)

S

slowmotion

Gjest

Hva slags føtter er det du har under WTen, impulse?

Ellers så ligger jo den gamle tråden fremdeles på den gamle sentralen,
    det lar seg vistnok gjøre å kopiere hele tråden over hit....

;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Der var den, ja! Tusen takk for nedlagt arbeid og veldig hyggelig tilbakemelding, Johna!

Morgenlyset traff akkurat akryltallerkenen, og da gav resten seg selv. Faktisk det aller første bildet jeg tok med digitalkamera.. Har huset fullt av analoge, men digitalt sitter liksom ikke i ryggmargen enda...

Slowmotion, føttene er en plattform, en Townsend Seismic Sink med Holfi dempeputer under beina. Det funker som et uvær og gjør en uhyre god platespiller enda bedre...

Jeg må sjekke ut kopieringsmulighetene. Den gamle tråden bør jo bo her, synes jeg!

Og Johna, den låter enda bedre enn den ser ut. Ikke rart den er vanskelig å avløse... ;)

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Først må jeg jo få lov til å takke for hyggelige ord også i denne tråden, begynner å bli full denne nye vennelisten:)

Ellers må jeg jo få si at jeg synes det er utolig moro og spennende at flere hiver seg på slike "dagbøker" etter nyinnkjøp. Gir en viss innsikt i utviklingen. Og, jeg har like stor tro på slike "endeløse" privattråder som nye varianter over samme tema.

Ellers må jeg arrestere deg med hensyn til kommentaren om morgenlyset og at "alt gav seg selv", for skal du feie for egen dør så handler det jo om å se øyeblikket, ikke sant? Herlig bilde av vakker spiller.

Gleder meg til oppfølgeren. Når det gjaldt mistet tråd så tok jeg en halv-time og kopierte over de vesentligste innleggende i egen tråd, vel verdt jobben.

Jeg ville testet litt mht bilder, for det er kjedelig å skulle gå bort og få lav kvalitet (se bildet på NorCargo-tråden hvor jeg fotograferte noe verktøy, ser ikke ut).

Igjen, gratulerer, jeg gleder meg.

K

kbwh

Gjest

Jysla fine tonearm, impulse ;D

S

slowmotion

Gjest

impulse skrev:
    Slowmotion, føttene er en plattform, en Townsend Seismic Sink med Holfi dempeputer under beina. Det funker som et uvær og gjør en uhyre god platespiller enda bedre...
    ok, synes det er morsomt å se hva folk har under spillerne sine.
    En platespiller er jo et mekanisk instrument...

;)

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Impulse, jeg ønsker et bilde av forsterkeriet ditt også, etterhvert som tid og mulighet byr seg.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Takk Fosse, for varmende ord! Håper dette blir en tråd som kan gi inspirasjon og ideeer etterhvert, jeg har i alle fall hatt stor glede av innspillene deres. Ikke minst er den stekt inspirert av din utmerkede blogg, samt Valentinos "inn i Montana...." -tråd. Utmerkede initiativ, mine herrer. Jeg har bare hevet meg på, rett og slett. Jeg må innrømme at jeg har hatt en glødende fotointeresse siden jeg var tretten, og det er etterhvert 31 år siden, så endel filmruller har det blitt. Samtidig har jeg faktisk aldri fotografert anlegget mitt før, så det er et prosjekt jeg gleder meg til å starte på.. :D Nytt SD- kort skal innkjøpes i morgen. Lyset kommer med sommeren.
    Selvfølgelig skal du få et bilde (eller fler!) av forsterkeriet også. Og resten av oppsettet, ikke minst.
    Medaller største fornøyelse!

Helt enig med deg, Slowmotion. Vi snakker mekaniske instrumenter. Av og til undres jeg på om folk vet hvor mye det er mulig å få ut av både analog-og digitalriggene sine ved omtenksom plassering. Det virker ikke alltid sånn.

Valentino, du har evig rett. Det ER en gysla fine tonearm. Dessuten er den sterkt undervurdert her på berget, så den er anskaffbar for en anstendig sum. Heldig for oss! Håper du blir like fornøyd med din!
    Avslutningsvis kommer dagens gledesbudskap. Luxman PD 350 er endelig i hus! Den er griselekker der den står på husalteret, men ikke justert og oppmontert enda. Det får bli etter middag. Rapport og bilder kommer!
    Dette tegner til å bli pokker til søndag. Til og med været er på min side i dag... ;D

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

OK..Så er endelig spilleren i hus. Det er virkelig noe med disse "Cost-is-allmost-no-object-spillerne fra tidligere tider. Jeg undres på hva denne 30kg tunge orgien i rosewood og aluminium ville kostet i dag..

Samtidig er jeg litt mere medpå i forhold til den lettere ekstatiske tonen jeg avsluttet forrige innlegg med.
    Nærmere oppgitt er vel en mer korrekt formulering. Selvfølgelig er ikke ARMEN på denne ellers fantastiske spilleren helt i samme klasse finishmessig. Så lenge den påviselig har lydmessige kvaliteter som gjør at den ligger på øvre del av lista, er det helt i orden. Jeg mener, er denne konstruksjonen virkelig Peter Quortrups foretrukne, kan den sikkert gjøre jobben hos meg.

Saken er bare den at herrene på Helius har valgt å bruke usedvanlig tynn internkabel i armen, av den typen som gjør at du sittter med hjertet i halsen ved montering av pickup. Samtidig har de ikke funnet det nødvendig å merke de små clipsene med farger heller, så jeg trenger faktisk et multimeter for å få riggen opp å stå. Jeg har selvfølgelig ikke et for hånden heller. Det er lånt ut.
    Hva i h...... er det med denne bransjen? Finner de ingen grunn til å forholde seg til begrepet brukervennelighet?
    OK, det er mulig jeg syter uten altfor mye grunn her..Det er jo bare å stikke innom Claes i morgen...men likevel, det hadde vel ikke vært for mye forlangt å ønske seg noe som faktisk tåler bruk...eller?
    Hvorfor tror dere forøvrig at min WT trenger rewireing? Riktig. Samme kabel! ???
    Selvfølgelig skulle jeg sett dette ved avhenting, men etter flere uker uten platespiller tok iveren overhånd.
    Noen ganger forstår jeg så uendelig godt de som ikke orker mer og kjøper seg en ipod.....

Noen som har en FR 64s liggende, forresten?

K

kbwh

Gjest

Jeg har nok ikke det, men når jeg flytter tror jeg det blir noe 6 kvadrat solid core Ericsson til overs. Det burde vel være kraftig nok?

Gratulerer med ny rigg!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Tusen takk, Valentino! Visuelt svarer den så absolutt til forventningene..Det var bare en pokkers nedtur å ikke få rigget den opp i kveld.
    Overskuddskabelen din er i det minste kanonsolid, men muligens ørlite overkill på en vinylrigg....Nå er riktignok 350´n ufattelig solid bygd da,så kanskje.. ;D

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Nå er det tirsdag, og lavtrykket fra søndagsettermiddagen har lettet litt..Det gjelder bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg brukte gårsdagen på smøre, polere og gnikke, og i ettermiddag er tiden inne til å montere på pickup og lytte på vidunderet. Jeg har alltid vært hellig overbevist om at alder ikke nødvendigvis sier noe om et produkts ytelse, så lenge det er i orden. Det som var svært bra for ti eller tjue år siden er svært bra i dag. Jeg er vel på vei til å bli en "Skap-vintage- freak", med en vinylrigg fra 86 og en fra 92, riaa fra 92, høyttalere fra 91 og preamp fra 95. Bare kabler,effekttrinn, cd-drev, dac og tuner er fra dette århundre, faktisk...(herregud, det hørtes antikvarisk ut.....) :D Uansett, jeg har aldri hatt bedre lyd i huset enn nå.

Det blir utrolig spennende å se hvordan riggen står seg, og det jeg har hørt fra andre eiere er veldig betryggende, heldigvis.
    Det fulgte med to armbaser til spilleren, og den andre er til en FR 64. Derfor kikker jeg rundt etter en sånn, men det ser ut som om de ikke akkurat vokser på trær. Om det er noen som vet om en, send meg en PM...
    (bare for å opprettholde semivintage-profilen, selvsagt!)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.162
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

impulse skrev:
    Jeg har alltid vært hellig overbevist om at alder ikke nødvendigvis sier noe om et produkts ytelse, så lenge det er i orden. Det som var svært bra for ti eller tjue år siden er svært bra i dag. Jeg er vel på vei til å bli en "Skap-vintage- freak", med en vinylrigg fra 86 og en fra 92, riaa fra 92, høyttalere fra 91 og preamp fra 95. Bare kabler,effekttrinn, cd-drev, dac og tuner er fra dette århundre, faktisk...(herregud, det hørtes antikvarisk ut.....) :D Uansett, jeg har aldri hatt bedre lyd i huset enn nå.
    Just join the club! ;D ;D ;D. Eneste utstyr fra dette århundre hos meg er drev og dac + pu ;D
    mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Hehe..;-) Den klubben er jeg med i!
    Kanske vi skulle starte "Foræningen til semi-vintage-high-end-utstyrets fremme?" ;D

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4

Gratulerer med ny spiller endelig, impulse. Vet dette har vært litt av en frustrerende affære ;) Wow, den WT'er nydelig også, så ikke den når jeg var innom. Anyways, blir flott å lese om inntrykkene og erfaringene underveis, selv er jeg litt småekstatisk etter siste analog-oppgradering, Linn Linto passet mildt sagt som hans i grethe hjemme hos meg, nå synger det som aldri før, og en timing jeg ikke ante var der. Platespillere er fantastiske når de funker som de skal :D (Kom med noe mer bilder a')

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Tusen takk! Veldig flott at du synes det funket så bra med ny riaa, Maha... :D Det er noe med å faktisk oppdage hva som bor i analogmediet! Flere bilder av nyriggen (og hele oppsettet, hadde jeg tenkt..) kommer. Det skal taes noen i morgen tidlig. Det rette lyset, vet du! ;)
    Og i kveld er det lytting på gang!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Nå er det blitt onsdag allerede, og ingen lytting er foreløpig foretatt. Det gis ikke så mye tid med en liten valp i huset. Men samtidig gis det muligheter for ytterligere oppgraderinger..Etter etpar telefoner, en PM-passiar med Fosse og litt vurdering fram og tilbake, kan det være jeg går til anskaffelse av en Shelter 901 og en "The Head" trafo..

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2

Håper det går riktig bra med montering og justering, impulse. Det skal bli spennende å høre fra deg når tiden er inne for det.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Endelig montering og justering blir utført først i kveld, faktisk.. Jeg har brukt de siste to dagene på å ta bilder og kjøpe etpar nye rilleavtastere, samt mere oljing, gnikking og pussing. Nå ser den virkelig ut som om den er ny, og det er jo morsomt.. Bilder og lytteinntrykk kommer i løpet av helgen!

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2

Det er gutten sin! Ikke noe halvveis der i gården, nei. Jeg ser på dette som "a real treat". Hell og lykke med alt sammen.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Hehe..."Nesten river ingen mann av hesten" er det noe som heter, vet du.. ;) En Benz Glider på vei hit snart, en Ortofon MC30 Super II hentes i løpet av helgen, en Shelter 901 vurderes sterkt..og jeg har funnet en FR 64fx ! Dette tegner til å bli riktig så morro. :D Som du sier, "A real treat." Jeg må nok kjøpe en skikkelig Single Malt for å feire det her.... ;D

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Jeg er imponert over tolmod og innsats impulse, det må jeg si. Innrømmer glatt at du har god smak mht pickuper (også). Glider L2 du vurderer? Det er en flott sak.

Nå venter jeg spent på bilder og lytteinntrykk. Er det vårslepp imorgen?

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Tusen takk, Fosse! ;D
    Det har vært en ganske langtekkelig og frustrerende prosess,dette vinyleventyret. Helt fra "ulykken" med Grado Reference og WT, med tilhørende erstatningskjøp og ymse reparasjoner, spillere som er prøvd og ikke har funket i sammenhengen...og fram til i dag. Det har nok blitt ytret noen ganske saftige og fargerike gloser innimellom, så tålmodigheten har ikke alltid vært like fremtredende, men den siste uken har jeg vel innsett at nå som riggen endelig står her, er det på tide å slippe ned skuldrene. Det har vært mange andre ting som har krevd oppmerksomhet, og så lenge det ikke er særlig mye tid til lytting, gjør det ikke så mye om den ikke er helt oppmontert. Det skal gjøres i dag, og joda, la oss kalle det vårslepp .. ;)
    Det er en Glider L2 som er på vei, ja..Har liksom aldri helt glemt det elementet etter at jeg hørte det på en WB Circle for noen år siden. MC 30S er en gammel favoritt, og Shelteren er, som du vet, et veldig godt tilbud som det er vanskelig å si nei til. Nå gjør jeg det skikkelig, så er det gjort, for å si det sånn. Jeg mangler bare en dugandes Dynavector nå, så burde jeg være i mål. Må si det frister med denne Dynavectorklubben deres, nemlig! ;)

K

kbwh

Gjest

Oj oj oj. Her dæljes på John Bonhams stortromme!
    Hvordan går det med lysforholdene i Selvaagloftet da? Og heter nurket Jazz eller Lenny?

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15

impulse skrev:
    Hehe..."Nesten river ingen mann av hesten" er det noe som heter, vet du.. ;) En Benz Glider på vei hit snart, en Ortofon MC30 Super II hentes i løpet av helgen, en Shelter 901 vurderes sterkt..og jeg har funnet en FR 64fx ! Dette tegner til å bli riktig så morro. :D Som du sier, "A real treat." Jeg må nok kjøpe en skikkelig Single Malt for å feire det her.... ;D
    Gratulerer så mye med en kjempefin pick-up! :D
    Jeg testet ut en Glider før jeg endte opp med DV.
    Jeg har lyst (med tiden) på en platespiller til og da kommer det til å bli en Glider på den, utrolig behagelig å lytte til, varm og delikat. :D

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Ja, skal jeg være ærlig et øyeblikk så er Glider L2 den Benzen som har festet seg i mitt hjerte også. Jeg har senere eid L04 og Ruby3, de er bedre, men også dyrere. Nå har jeg vel ikke testet direkte mot hverandre så alt skal være med klyper salt. Magefølelsen skal likevel ikke undervurderes.

Synes nok det mangler en DV ja, men det kan jo ordnes på sikt.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Valentino skrev:
    Oj oj oj. Her dæljes på John Bonhams stortromme!
    Hvordan går det med lysforholdene i Selvaagloftet da? Og heter nurket Jazz eller Lenny?
    Hehe..Ja, skal det først dæljes på stortromme, er jo ikke Bonhams den værste... ;D
    Det var vel egentlig ikke meningen å gå helt av hengslene på vinylsiden, men plutselig åpnet det seg noen muligheter, og det er jo noe med ikke å nøle når slikt skjer..Bare jeg får det siste skrammelet i hus nå, så har jeg analogkilde og avtastere så det holder. Det kjennes veldig godt, etter en ganske frustrerende tid. Det kan være jeg må selge en kjær Well Tempered for å få dette i havn, men jeg håper å unngå det.. Finner jeg ikke et godt hjem til den, og får et passende vederlag, blir den værende i sitt eksil på toppen av bokhylla på kontoret.
    Lysforholdene har vært ganske gode i Selvaagstova de siste dagene, så bilder er tatt. Nå gjenstår kun å legge dem ut... De kommer snart! ;D
    Nurket heter Mia..Jeg prøvde meg med Ella, sånn for å gi pelsdotten litt jazzkred, men ble behørig nedstemt. Kanskje jeg må legge ut et lite bilde av henne også, siden hun liksom er denne trådens maskot.. ;)
    Elleres vil hun nok ligne bikkja i avataren min når hun bare vokser til, dermed ble tiger`n borte fra profilen. Man tilpasser seg da de nye tider!

K

kbwh

Gjest

Her kan kanskje d'herrer Fosse og superhkm komme med fasit, men jeg mener at ei stove er en enetasjes bygning mens et loft (eller lopt) har flere. Jeg postulerer herved at du residerer i et trehøgda Selvaaglopt!

Hmm, selge WT? La da, som tidligere lovet, kompetansen forbli "right there in your noodle".

Mia er da søtt. Kom til å tenke på bikkjene Tom Mathisen og Herodes Falsk hadde. Den ene het Taxi og den andre het Kelner, og når de gikk tur i skogen kunne andre turgjengere finne herrenes ytringer noe absurde.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Hehe..Da er det opplest og vedtatt, Valentino! Jeg residerer i et trehøgda Selvaagloft! Jeg bøyer meg for sakkunnskapen!
    Om min WT finner et annet hjem, lover jeg at jeg skal spare på kunnskapen, ja... ;D

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

Spennende Impulse!
    Ser WT'en din ligger på børsen. Håper noen kjenner sin besøkelsestid!

Cundis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Stockholm

kjoenik skrev:
    Spennende Impulse!
    Ser WT'en din ligger på børsen. Håper noen kjenner sin besøkelsestid!
    Ligger den fortsatt der om 6-7 uker kan det hende jeg prøver å strekke meg etter den.. ::)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Jeg regner virkelig med at den ville fått et godt hjem hos deg, Cundis..Dessuten har du jo en DV17!
    Likevel regner jeg ikke med at den vil ligge ute så lenge..om folk bare kjenner sin besøkelsestid som du sier, Kjoenik. ;)

Cundis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Stockholm

Jepp, jeg skulle ha pussa og kost med den så enhver frøken hadde blitt sjalu.. ::). Nå er det forøvrig ikke en DV 17 jeg har, men en AT OC-9. Men det er klart den ville fått de beste arbeidsforhold med tid og stunder..! Jeg krysser fingre for meg selv foreløpig, og håper ola normann skal på ferie i år..! ;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Det stemmer, ja.. Bare jeg som husket feil! AT OC9 er jo en fantastisk god pickup, og den burde funke som pokker i en WT-arm. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn