Rega P 9 ? Langt ifra! Endelig med bilder!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cundis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Stockholm

Det har vært en fornøyelse å følge denne tråden Trond, nesten litt snufs-snufs at den blir lagt ned.. Hvor lenge har den pågått nå -gamleforumet tatt med i beregninga..? Leeenge er det iallefall ::) Fordelen/ulempen med vinyl er at det alltid vil være en nyervervelse lurende rundt et hjørne, er det ikke kjekt med slitasje...! ;D

En liten prøvelytt med selveste Deguello klarer jeg ikke å si nei til, takker og bukker så mye..! :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Jeg sender deg en PM straks den nye pickupen er i havn, Pål. du skal vel innom å låne Feickert-protraktoren også, så du får skikkk på din egen nyanskaffelse? ;)

Ellers begynner jo denne tråden å bli riktig tilårskommen, i alle fall til tråd å være. Regner vi med stamfaren på det gamle forumet, ble den født i april 2007.....

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7

Gratulerer med en helt fantastisk PU!
    Og jeg er veldig spent på å høre dine inntrykk over hvordan den spiller sammen med RIAAen din :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Takk skal du ha, Fallen. Lytteintrykkene kommer, vær du sikker. Men det blir kanskje i en ny tråd..... ;)

Cundis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Stockholm

Hyggelig Trond, ser fram til å lytte på både XV-1s, men like mye resten av sakene! ;) Takker med stor glede fortsatt ja til tilbudet med tanke på Feickert'en, har nemlig fått meg en Benz Silver Ref2 som jeg heller ikke er fornøyd med sporingen på. Hmm.. Kanskje jeg burde ha fulgt oppfordringen fra optikeren..? ;D

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18

Grattis med ny pu.!

Med hånden på hjertet, jeg kan rett å slett ikke se for meg at det er mer å hente ut av riggen din, impulse.!
    Dette er vel første gangen at jeg har mindre tro på din oppgradering, for XX-2 spiller jo fletta av absolutt alt av spillere jeg har hørt, så at det er "mye" å hente med XV-1s tviler jeg på..
    Gjør gjerne tvilen min til skamme, gleder meg i så tilfelle ;)

Tusen hjertelig takk for all hjelp i går.!
    Jeg fikk migrenen til å gå over etter hvert og da måtte det jo spilles vinyl..
    Det som var virkelig farlig, var at det var så ekstremt krystallrent at jeg var nære på å blåse elementene ut av kassene.! :D
    Kjell

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Litt er det nok å hente, og det holder, spør du meg. Så er jeg vel kanskje ikke helt tam når det kommer til platespillergreier, men det får være som det er. ....

Gratulerer med din inntreden i vinyljunkienes rekker, Kjell! Den nye riggen spilte rett og slett uforskammet bra! ;D Kanskje det er din tur til å sjøsette en vinylblogg nå?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28

Å f... Impulse...Er det prisen for å kjøpe en slik vinylsnurre-rundtom-dings...?? Blogg...Yikes... :eek: . Det er på tide at du får satt sammen alt mikk-makket ditt nå så jeg får hørt alt innspilt.. ;). All in due time off course når noen har levert noen dippedutter så en bongo-mekker kan skru JJ'en :)

Nå som jeg sakte men sikkert glir inn i vinlyl verden må jeg tilføre at det er et STORT pluss og ha en venn som kan så mye om dette som deg Impulse.. At vi deler intr for noen av de samme bilene gjør det jo enklere for deg å holde ut med min ( manglende :) ) musikksmak... ;D

Om denne tråden legges død tror jeg gjerne at Lasarus titter innom den .... :)

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18

impulse skrev:
    Litt er det nok å hente, og det holder, spør du meg. Så er jeg vel kanskje ikke helt tam når det kommer til platespillergreier, men det får være som det er. ....

Gratulerer med din inntreden i vinyljunkienes rekker, Kjell! Den nye riggen spilte rett og slett uforskammet bra! ;D Kanskje det er din tur til å sjøsette en vinylblogg nå?
    Når jeg sitter hos deg å lytter på musikk, så er ikke oppgradering på noe punkt det første som slår meg..
    Mulig jeg er så bergtatt av musikken og opplevelsene at jeg ikke klarer å høre at det er noe å hente, men dæggern, hadde jeg hatt riggen du har (komplett) så hadde jeg ikke rørt på en finger.! ;D
    Har til gode å høre noen annen spiller, uansett teknikk, spille så gjennomført bra og ekte, og en tilstedeværelse som mangler sidestykke i mine ører..

Takker, Impulse.!
    Hadde det ikke vært for deg så hadde jeg hatt en elendig rigg som var galt oppsatt, jaggu godt å ha deg til å justere snurreren slik at det spiller musikk ;)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

Slenger meg på gratulasjonene!

:)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Takker, Kjoenik! Og hvordan er det med din nyankomne Dyna, forresten?

Når XV-1 er i hus og jeg har lyttet meg litt inn på den, legger jeg ut noen betraktninger...
    Det gleder jeg meg til! ;D

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Gratulerer med ny, fabelaktig pickup impulse.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

impulse skrev:
    Takker, Kjoenik! Og hvordan er det med din nyankomne Dyna, forresten?
    Den er helt utrolig god! Har ikke hørt mer enn et 5-6 plater med den enda, men dette er virkelig saker. Kan bare forestille meg hvordan dette blir, ferdig innspilt og i en bedre arm...

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Jeg gleder meg stort til lytteintrykk, Kjoenik! Ellers vet jeg det kommer en XX2-omtale på trykk snart. Så får vi jo se om du kjenner deg igjen i de ordene. ;)

Og til deg Fosse, tusen takk skal du ha! Du skal ikke se helt bort ifra at det er lytteseansene hos deg som har påvirket meg til dette lettere halsbrekkende innkjøpet... ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn