Rega P 9 ? Langt ifra! Endelig med bilder!
Hjertelig takk, Valentino. Jeg skal gjøre mitt aller beste! Veldig hyggelig å høre at du har fått noe ut av denne etterhvert lange bloggen. Snart kommer du vel på kaffe og lytter litt også?
Mulig du har rett, Kjoenik. At dette bare er den tentative avslutningen...eller kanskje ikke. Jeg tror faktisk ikke det kommer til å dukke opp så mye nytt utstyr i heimen fremover, i alle fall ikke på vinylsiden. Nå er verk, arm, riaa og pickup på plass, jeg har solgt unna det meste av pickupsamlingen. Thorhaugeboksen blir snart å finne hos deg (og kommer helt sikkert til å innvilges permanent oppholdstillatelse!) Bare cj-riaaen er på leting etter et nytt hjem. Det eneste jeg leter etter nå som i det hele tatt har med vinylplater å gjøre, er plass i kåken til 2500 eksemplarer av arten! Den delen av stua som var avsatt til formålet huser nemlig nå et antikt skap vi arvet etter svigerfar.....
Jeg driver å tar bilder til en anleggstråd, og der kan jeg love at mine høyt elskede H2 også kan beskues. Det får bli neste arena for ordgyterier, strøtanker og erfaringer,tror jeg.
Ellef, tusen takk til deg også. Jeg synes også dette har vært en utrolig fin tråd, men det kommer sikkert fler, og dessuten dør den jo ikke, den bare henvises til et videre liv i en slags respirator..med muligheter til å vekkes opp igjen. Nå er det jo på tide at vi snart finner en høvelig vinylrigg til deg også, slik at du kan sjøsette din egen vinylblogg! Det jobbes med saken, skal du vite!
Med hensyn til hvor mye jeg blir å se fremover er jeg jaggu ikke helt sikker. Å oppsøke vinylforumet, musikktrådene, vennetrådene og en og annen diskusjonstråd er fremdeles noe jeg liker godt og tidvis frydes over, og jeg har blitt kjent med en mengde inspirerende sjeler her inne, men ellers synes jeg sentralen er inne i en utvikling som er betenkelig. Kabelkrangletrådene er overalt og sprer seg som mugg på gammal mat. Ikke byr de på annet enn resirkulering av gamle oppgulp og stadig mer polarisering og kjefting heller.Jeg er selvfølgelig for resirkulering, men slett ikke denne typen! Det er tidvis langt mellom tråder jeg lar meg engasjere av,OT er noen dager det eneste som er å få øye på, og jeg registrerer at mange bidragsytere som står for formidling, forbrødring, felles glede i denne fantastiske men tidvis frustrerende hobbyen og fokus på opplevelser blir stadig mindre aktive. Om de da ikke har trukket seg helt ut. Jeg setter det litt på spissen, joda. Men bare litt.
Nå er vel ikke jeg den som trekker meg unna når det begynner å blåse litt,så kanskje jeg burde mane til bevissthet og skrive fammende apeller i stedet (kanskje er det akkurat det jeg gjør nå?!) The jury is still out. Den som lever får se. Livet er uansett for kort til å krangle med folk med altfor mye ørevoks.