Det var da ikke meningen.jokris skrev:denne snappet du foran nesa mi ja grattis, kjenner ikke til den men den var hyper aktuell til fortene mine
JanR skrev:Artig liten amp, mangler bare ht's i samme serien så har jeg ett brukelig nr3 anlegg
/jan
Venta på degBrasse skrev:Du kan få kjøpe mine Ela for 13.500,- ;D
Elex-ampen er fin!
JanR skrev:Artig liten amp, mangler bare ht's i samme serien så har jeg ett brukelig nr3 anlegg
/jan
HmmmmmmmmmmmmmJanR skrev:Det var da ikke meningen.jokris skrev:denne snappet du foran nesa mi ja grattis, kjenner ikke til den men den var hyper aktuell til fortene mine
Du kan sikkert få kjøpt den, DYRT, av meg
Artig liten amp, mangler bare ht's i samme serien så har jeg ett brukelig nr3 anlegg
/jan
Hadde det ikke vært for at neste lønn er to uker unna hadde jeg vel gått for denne, den ville sikkert passet fint sammen med de andre Rega-sakene mine. Men sånn er det noen ganger.emotikon skrev:Utrolig at ingen har kjøpt spillerkomboen som står til salgs i Trheim enda
Er nesten fristet til å kjøpe, slik at jeg har to - sånn i tilfelle.
Lykke tilGAA skrev:Vi får se. Har du tidligere hatt opplevelse av å være sannsigersk? Kjenner du noe lignende nå?
Det kan dessverre virke som andre land blir prioritert foran Norge av Rega.jonas skrev:Som i ren Rega stil , må vi vente og vente når nye produkter lanseres. Jeg måtte vente 3 mnd på min første Rega Saturn. Januar er blitt til februar og nå sitter jeg å venter uten signalkilde. orker jeg å vente eller skal jeg pløye bruktbørsen etter noe annet? Mono kan allerede ha dacen mandag, men kanskje må vi vente noen mnd til!?
Testen i L&B var kort, skuffende og lite detaljert. Faktisk ingenting om hvordan lyden som kommer ut kan beskrives. Hva driver dere egentlig med?
Skriv artikler av reklamemateriell?jonas skrev:Som i ren Rega stil , må vi vente og vente når nye produkter lanseres. Jeg måtte vente 3 mnd på min første Rega Saturn. Januar er blitt til februar og nå sitter jeg å venter uten signalkilde. orker jeg å vente eller skal jeg pløye bruktbørsen etter noe annet? Mono kan allerede ha dacen mandag, men kanskje må vi vente noen mnd til!?
Testen i L&B var kort, skuffende og lite detaljert. Faktisk ingenting om hvordan lyden som kommer ut kan beskrives. Hva driver dere egentlig med?
Aner ikke om alle er forhåndssolgt, men de første dukker opp i dag. Plukker min opp i morgen.Brasse skrev:Alle er forhåndssolgt? ???
Kven sel Rega i Oslo? Mono? Har de butikk? Må eg gå på internett og sjekke sjølv kanskje?
Introduksjon pris er satt til 4995,-Loevhagen skrev:Hva er så villedende pris? :
Alle rapporter fra UK og US antyder at du burde la den få noen dager på seg før det svinger slik det skal.jonas skrev:Da er den koplet opp og gir lyd fra seg, kommer med første inntrykk senere i kveld
Absoluttlasse5214 skrev:Vi venter i spenning
Lasse
Fra http://www.positive-feedback.com/Issue53/rega.htmIn my best A/B comparison mode, I took the CD of Herbie Hancock's River: The Joni Letters and played it in my CEC TL-0, Audio Note Pallas digital interconnect and Audio Note DAC 4.1X Balanced combination against the same album processed at 24/96 in this new digital music server. In all truth, it's very difficult to tell the difference; in fact, I don't that I could in a true double blind test or that I could tell which was which. They're that close. In fact, in some ways I prefer the slightly warmer presentation of the Rega DAC driven from via the Sonicweld Diverter from my 17" MacBook Pro over the CEC TL-0/Audio Note DAC 4.1X Balanced combination, which is slightly more open.
Hehe! Vel vel. En drøy påstand selvsagt.Brasse skrev:På høyde med Audio Note 4.1x til 230.000 svenske kronasjer. Veit ikkje om det seier mest om Rega eller Audio Note? :
Fra http://www.positive-feedback.com/Issue53/rega.htmIn my best A/B comparison mode, I took the CD of Herbie Hancock's River: The Joni Letters and played it in my CEC TL-0, Audio Note Pallas digital interconnect and Audio Note DAC 4.1X Balanced combination against the same album processed at 24/96 in this new digital music server. In all truth, it's very difficult to tell the difference; in fact, I don't that I could in a true double blind test or that I could tell which was which. They're that close. In fact, in some ways I prefer the slightly warmer presentation of the Rega DAC driven from via the Sonicweld Diverter from my 17" MacBook Pro over the CEC TL-0/Audio Note DAC 4.1X Balanced combination, which is slightly more open.
Heisann.jonas skrev:For de som foretrekker mørke rom så er vel den sorte finishen å foretrekke, men den er mye penere i sølv, så det finnes et valg
Terroriserer dacen med ho Kari B og etter ca 12 timer så må jeg si ho låter virkelig bra. Blir morsomt å høre hva andre mener og kanskje noen sammenligninger med andre dacer /signalkilder.
Hei PeterRetep skrev:Heisann.jonas skrev:For de som foretrekker mørke rom så er vel den sorte finishen å foretrekke, men den er mye penere i sølv, så det finnes et valg
Terroriserer dacen med ho Kari B og etter ca 12 timer så må jeg si ho låter virkelig bra. Blir morsomt å høre hva andre mener og kanskje noen sammenligninger med andre dacer /signalkilder.
Hvordan vil du si at denne låter ifht din Belcanto dac som du hadde? Vurderer denne dac-en selv ser du.
Mvh Peter
Jeg synes omtalen fortalte mer om Sonicweld Diverter og kabler enn om Rega DAC-en.Hagto skrev:Flott test av den nye dacen:
http://www.positive-feedback.com/Issue53/rega.htm
Hehe..jonas skrev:Bare du ikke setter meg i arbeid :-[