sanztra
Hi-Fi entusiast
Jeg oppgraderte min P1 med subplatter fra Groovetracer for en tid siden (noen år), og var "blown away" over resultatet. Nå har de kommet med et upgrade kit til P8, og selv om det koster litt "mye" (et relativt vagt uttrykk i hifi sammenheng), så er det snart jul og årets julegave er bestilt. Sjekket med norsk forhandler i november, og de skulle sjekke pris, men har fortsatt ikke fått svar. Så jeg endte opp med å kjøpe direkte fra produsent som ga meg en ok pris samme dag som jeg sendte forespørsel på e-post.
ETA er 16. desember i løpet av dagen, så får vi krysse fingrene for at de ikke drøyer det til etter helgen - har jo satt av litt tid til dette nå til helgen Bestilte med hvit Delrin platter.
Vet det er som å banne i kjerka dette for Rega purister, men tar sjansen på ikke å bli kastet ut allikevel
ETA er 16. desember i løpet av dagen, så får vi krysse fingrene for at de ikke drøyer det til etter helgen - har jo satt av litt tid til dette nå til helgen Bestilte med hvit Delrin platter.
Vet det er som å banne i kjerka dette for Rega purister, men tar sjansen på ikke å bli kastet ut allikevel
Sist redigert: