HCS
En vanlig fyr fra bygda..
...kommer til å dø ut som merke Rega i Norge hvis importøren skal opprettholde denne oppførselen... Dumt, da Rega gir mye glede for pengene som produkt... :'(
JanR skrev:Selvsagt kunne jeg sikkert ha sendt den inn til importør men vet ikke om jeg "tør".
Er redd det skal gå like kjapt med rep. som med mail...
Så,lete opp alternativer,les: andre steder man kan få reparert sakene sine.
Blir jo litt værre (kanskje) med de som har nytt/garantisaker ?
/jan
Såvidt jeg vet startet de med glasstallerken dengang de startet og produsere Planar 3.logen skrev:Hei.
Noen her som kan fortelle meg når Rega begynte med glasstalerken på Planar 3/P3?
Mvh Vidar
Godt spørsmål! 10000 kroner tror jeg? ;Dleon skrev:Hei.
Hva er forskjellen på en P5 og en P7 ?
Ok, Takker for tilbakemeldinger, Wergeland, ContinuoWergeland skrev:Ta av tallerken så ser du forskjellene ganske lett. "Hjulet" som tallerken hviler på er jo av plastikk på P5. Utfrest av aluminum(?) på P7. Tallerken er i følge Rega mye bedre (og kostbar). Testet de aldri mot hverandre, men gikk for P7 selv. I pris-segmentet til P7 (20 000) er konkurransen langt hardere enn P5's. Selv gikk jeg for Rega og P7 da jeg ville ha en spiller med god ytelse, samtidig som den var rimelig "plug and play". Interessen for musikk er langt større enn interessen for hifi.
Takk for tips! Skal prøve det ut.Vidar P skrev:Du har kanskje satt vegghylla på et punkt hvor det er et trykkmaksimum? Da er det ganske enkelt bare å skru den ned, og flytte den til et trykkminimumspunkt
PS; du kan jo prøve å spille uten lokket på; kan risikere at det låter bedre enn med lokk slik sett. Om du ikke allerede har prøvd da.
Mvh Vidar P
Jeg synes det funket veldig bra med Ringmat på min gamle Planar 3, strammere lydbilde med mer oppløsning.Thomas1 skrev:Er det noen her som har kjennskap til en matte som kan erstatte ullmatten som ligger på regaen min?
Er plaget med statisk el som drar til seg støv som en flue til dritt. dessuten "limer" den seg fast til enkelte plater, særlig 180 og 200 gr skivene.
strammere lydbilde med mer oppløsning.
Det gjør ingenting med mer av delene egentlig, ikke det at det det er helt i manko fra før.mer upfront og detaljert lyd
Har 2 ;DVapor skrev:Jeg må visst lure meg inn her i Regas venner....hadde Rega Planet CD i ett par år og angrer på at jeg solgte den....kommer til å kjøpe cd spiller fra Rega igjen...garantert ;D