Rega's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • g.org

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    104
    Antall liker
    37
    Da virker det som om jeg fikk det til.
    Burde kanskje fått noen som har peiling på dette til å komme å sjekke, men det virker som om dips i volum er borte hvertfall :)

    Og den 400kroners oppgraderinga er jo en no-brainer til den prisen og med så gode skussmål!
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    G.org: Bra! Hvis dips i volum er borte nå skal du passe på å få stifttrykket og sporinga riktig- er vel 2,2 til 2,5g stifttrykk på en 110. Sjekk manualen.Når sporinga også er riktig, får du en pickup som leverer langt mer enn prisen skulle tilsi. Reima gir altså bedre friksjon, og ligger tettere om platter pg pulley. Så motoren slipper å jobbe så hardt for å opprettholde riktig hastighet, da den slipper å spinne/bremse opp like mye som hvis reima er slakk og dårlig. Med reimbytte kommer altså minsket kinetisk energitap og -slitasje på helheten som bonusresultater. Mao. en mer stabil gange. Så få inn den også. Ellers høres dette ut til å ha løst seg godt. Jeg har selv søkt hjelp til montering av PU, da jeg ikke helt har motorikk til å utføre det selv..
     
    Sist redigert:

    g.org

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    104
    Antall liker
    37
    Det kommer en innom meg i mårra ettermiddag for å hjelpe. Han har med seg utstyr for å få dette riktig.
    Tror det står 1.75g i trykk...
    Reim er bestilt og på vei i posten :) Gleder meg veldig til å få dette korrekt!
    Minuset nå etter nye forsterkere er i hus er at jeg har fått litt brum. Alt er koblet i samme skinne, så det er i orden. Er kun platespiller som har dette :/
    Har samme hum uansett om jeg kobler via RIAA eller rett i phono på receiver...
    Kan jo være at pu ikke er helt på g...
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Det kan det- og det er det mest sannsynlig. Enten det eller forsterkerne. Få dette riktig i morra, så merker du fort hva som var feil, G.org...:cool:
     
    Sist redigert:

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.213
    Antall liker
    15.231
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Forsell: Med en sånn endring er det ikke lenger snakk om en ekte Rega. Den diskusjonen har vi hatt før.
    ....og den blir vi nok ikke ferdig med heller :)

    Rega har selv aluminium subplatter på sine dyreste modeller. De er ekte Rega. ;) 8)
    Synes du reima er en forbedring, så prøv subplatter fra Groovetracer.
     

    Othmas

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2005
    Innlegg
    551
    Antall liker
    170
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Pad: Ingenting av det. Det er tvert imot et tidsprøvd faktum at den reima oppgraderer lyden. Den gamle RP6en din vil ha godt av det. Lytt etter dynamikk, åpenhet og rom av en annen kaliber enn du er vant med fra den svarte originalen. Som mest sannsynlig aldri har vært av RPen? Da er det på tide...
    Min RP6 må vel være Norge`s minst brukte etter alder. Kjøpte min i januar 2014,startet med reklamasjon først på platetallerken (den var full av limrester etter produksjon),deretter reklamasjon på TT-PSU`en (sluttet bare å virke) og ikke minst jeg måtte ha ny pick-up etter uheldig håndtering av min fireårige datter. Da ble RP6 montert på vegghylle.:D Det ble noen måneder med venting på reklamasjonssakene totalt,derav lite brukt.

    Totalt har vel platespilleren rundet 350 timer siden kjøp så jeg har ikke ofret den originale reima en tanke med hensyn til slitasje o.l. Bestilte den hvite reima etter en del framsnakking her inne bare for å prøve og den kom i posten idag.

    Monterte den nye reima og fyrte opp spilleren. Det første jeg legger merke til er at lydbilde ble vesentlig dyyypere. Måtte kontrollsjekke med flere lp`er og det samme gjentar seg. Kult.

    Litt tidlig og si noe konkret,men jeg sitter også med en følelse på at frekvensfløyene er blitt mer utstrakt i begge retninger. Mye mere fot. Også kult. :cool:

    Ble faktisk jævla moro og snurre plater. Skal bare høre Stein Torleif Bjella først,deretter Ola Kvernberg,også Clutch osv. :D

    Igjen,takk for tipset om denne hvite reima.

    Mvh
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Forsell: Du skal jo misforstå alt også, da. Det jeg ikke liker er de tredjeparts ENDRINGENE halve verden gjør på en Rega uten tanke for å beholde det som faktisk gjør Rega til Rega. Med grunnlag i Regas løsninger og materialvalg. Som Groovetracer, for eksempel. La meg så presisere: En Franken-Rega er en Rega som har blitt endret med tredjeparts- uoriginale- deler. Annet enn eventuelt pickup og RIAA. Med det resultat at den låter likt alt mulig annet. Det er i min bok HELT feil. Da velger man heller et annet merke dersom men har slike tilbøyeligheter. Poenget med Rega er nemlig en helt unik musikalitet og formidlingsevne. De skal ikke- og bør ikke- ødelegges.

    Pad: La øra kose seg, du:rolleyes: Grattis!
     
    Sist redigert:

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    518
    Antall liker
    632
    Sted
    Bærum
    Pad: Så kult! Jeg satte den hvite reima på en gammel og seiglivet P1. Den fikk noen år til med det, føles det som. Helt klart hørbar forskjell, som du sier, mer "fot". Foreløpig synes jeg nettopp at jeg hører størst forskjell på litt mer "rocka" plater/gitarpop osv som jeg hører ganske mye på. Nesten litt absurd, men det høres bedre ut!
     

    pekaill

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2011
    Innlegg
    1.673
    Antall liker
    1.101
    Sted
    Averøy
    Torget vurderinger
    5
    Tips ved rewiring av Regaarm:) (og sikkert mange andre)

    Jeg kjøpte en Rega RB300 billig her på sentralen fordi den manglet kabel og opprinnelig eier hadde gitt opp å få ny ledning igjennom. Jeg leste på nettet at en måtte få ut gummitopp i begge endene før en skulle tre et fiskesnøre igjennom. En kan benytte dette snøret for å dra ny ledning igjennom. Ganske enkelt bare en får snøret gjennom. Etter å ha prøvd å skyve snøret igjennom en times tid med hjelp av streng og en masse tålmod fikk jeg en knakende god idè. Jeg satte pickupenden inn i enden av støvsugerrøret og sugde fiskesnøret igjennom med vakuum. Fungerte brillefint:) Snøret var igjennom i løpet av sekunder!
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Pekaill: Vi er altså enige om det meste, men å rewire en Rega-arm er enda en ting som hos meg er ensbetydende med en kardinalsynd- sålenge det ikke brukes Regas egne wire looms..:rolleyes:

    Espendo: For å sitere Øystein Sunde: Hva var det jeg sa?:cool:
     

    Fjellreven

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.09.2013
    Innlegg
    1.333
    Antall liker
    3.212
    Sted
    Heme
    Torget vurderinger
    2
    Tenkte melde meg som Rega-venn, men skjønner jo at med min langt fra originale P5 er det mer stemning for å få hugget av seg hendene her. Speller nå til min glede og fornøyelse uansett.

    Yadda yadda, det er min katt og jeg flår den akkurat slik det passer meg.
     

    g.org

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    104
    Antall liker
    37
    Har et sært støyproblem i min Rega Planar 2(2016).
    Denne er så si helt ny. Kjøpt rett før jul. Har fått hjelp i dag til å prøve å finne hva som gjør det og det virker som det er jordingsstøy. Hvis man tar på armen er det ingen forskjell, men hvis man legger en finger på opphenget til armen blir det mye mer støy. Legger man så en finger på minus-innganger på RIAA mens man holder en finger på opphenget, så blir all støy borte.

    Noen som har gode forslag til meg?

    -GJ-
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    RoDa: Ikke alle er like puristiske mht Rega, nei. Det skal jeg være enig i. Dog er meningsboka mi ganske så etterspurt..hehe..Jeg har faktisk en P5 selv. Men det visste vel du? Jeg ser ikke helt poenget med å bevisst få et så meddelsomt merke som Rega til å låte nærmest mulig alt annet enn det det engelske merket er, og står for. Da kan man jo like godt innrømme at Rega ikke passer for en istedet? De er som de er fordi det ligger i DNAet. Og det DNAet er en følge av filosofier, konstruksjon, løsninger og materialvalg. Warts and all!
    Vel, respekten for musikk er der, Franken-Rega eller ikke. Men, still deg da flg spørsmål: Ville du prøvd å forandre kjæresten din såpass at det du i sin tid falt for ved henne forsvant i prosessen? Det er oppskrifta på skilsmisse, det... Skilsmisse eller silikonberte. Jeg for min del foretrekker det naturlige..:cool:
     
    Sist redigert:

    marius markusen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2015
    Innlegg
    215
    Antall liker
    153
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    3
    Har ingen ting med rega å gjøre men, føler at det ofte følger med skilsmisse papirer når man gifter(kjøper) seg med nytt hifi utstyr.
    men min rega p5 lever i beste velgående enda.

    markusen
     

    Vinylsound

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.10.2009
    Innlegg
    198
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    2
    Hvor kjøpes Whitebelt ?....høres ut som noe man må prøve ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.213
    Antall liker
    15.231
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    RoDa: Ikke alle er like puristiske mht Rega, nei. Det skal jeg være enig i. Dog er meningsboka mi ganske så etterspurt..hehe..Jeg har faktisk en P5 selv. Men det visste vel du? Jeg ser ikke helt poenget med å bevisst få et så meddelsomt merke som Rega til å låte nærmest mulig alt annet enn det det engelske merket er, og står for. Da kan man jo like godt innrømme at Rega ikke passer for en istedet? De er som de er fordi det ligger i DNAet. Og det DNAet er en følge av filosofier, konstruksjon, løsninger og materialvalg. Warts and all!
    Vel, respekten for musikk er der, Franken-Rega eller ikke. Men, still deg da flg spørsmål: Ville du prøvd å forandre kjæresten din såpass at det du i sin tid falt for ved henne forsvant i prosessen? Det er oppskrifta på skilsmisse, det... Skilsmisse eller silikonberte. Jeg for min del foretrekker det naturlige..:cool:
    Visste ikke at du hadde en P5, men det er hyggelig og en fin spiller!

    Den oppgraderingen som det virker som er mest enighet om er en forbedring er subplatter i metall.
    Den trykkstøpte plastdingsen er et kompromiss til prisen, ikke injisert Rega DNA i plasten, vil jeg påstå.
    Se på Rega P7, P9, RP8, RP10. Legg også merke til at de har doble drivremmer. En annen populær oppgradering.

    At en spiller med uoriginale deler ikke lenger er en original Rega kan vi ikke være uenige om, men om den ikke lenger låter som en Rega kommer an på oppgraderingen.
    I min bok er huslyden til Rega såpass injisert i spillerene at den vanskelig fjernes.
    Sånn sett hadde min originale Rega P5 med Ortofon Rondo Blue mindre huslyd enn min Rega RP40 med Elys40 og Groovetracer Reference Subplatter. ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.213
    Antall liker
    15.231
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    RoDa: Jeg veit alt det der, og kjenner absolutt alle Regaene meget godt. Men liker altså ikke de ikke-Regiske endringene spesielt P5 var offer for i sin tid. Det å påstå man har Rega hvis 60 prosent av de viktigste delene IKKE er Rega..vel...da har man ikke Rega. Det er tvertimot en Franken-Rega.
     

    Fjellreven

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.09.2013
    Innlegg
    1.333
    Antall liker
    3.212
    Sted
    Heme
    Torget vurderinger
    2
    Så lenge man ikke har hakk i platen, er de vel til å leve med for oss som har dem.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.560
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    Kanskje den viktigste komponenten i Rega-sounden er deres pickuper. Jeg vil jo si at man har Rega-lyd selv med en annen pu enn fra Rega.

    Den andre mest betydningsfulle komponenten for Rega lyden vil jeg si er deres glimrende Rega-armer. Jeg har aldri hørt om noen som har annet enn Rega-arm på en Rega. Tallerken er og veldig viktig, og å bytte ut glass tallerken over til feks en Delrin tallerken vil endre lyden en god del vekk fra Rega-sounden. Deretter har man Rega sin filosofi om så lett plint som mulig. Jeg har sett flere såkalte oppgraderinger som kommer med tunge MDF-plater. Disse vil og endre lydsignaturen vesentlig.

    Hvor jeg vil med dette? Jeg deler Auditor sin filosofi om å holde Rega så original som mulig, men....

    Skal den være helt 100% Rega så bør man i hvertfall holde seg til Rega sin pickuper. For benytter man en Lyra eller en Koetsu så vil Rega-lyd endres vesentlig ift Rega med en Apheta 2.

    Det må være helt innafor å bytte pickup. Det må være helt innafor å ikke ha Rega på vegghylle. Det må være helt innafor (som og anbefales av deg Auditor) å bytte til white belt, det må være helt innafor å bytte til et motvektslodd som bedrer sporing, og det må være helt innafor å bytte ut sub platter fra plast til metall når Rega selv gjør det på de dyrere modellene. Jeg har fortsatt Rega RP10-lyden selv med Michell motvektslodd, som gjorde bare at pickup sporer bedre. Det endrer jo ikke lyden vekk fra Rega, men forsterker heller Rega-lyden;)

    Skal man ha en RP8 og skal være såkalt purist, må man jo da egentlig KUN bruke den med Apheta 2, Aria Riaa, må være vegghengt, kun sammen med Rega forsterker og Rega høyttalere.....og en slik tilnærming blir jo litt spesielt spør du meg. For alt annet vil jo lede vekk fra Rega-lyden, Auditor...

    Jeg skjønner og er enig Auditor at man ikke skal endre alt som er på en Rega; men å forbedre med ny sub platter og feks et bedre gjennomtenkt motvektslodd, vil forbedre Rega-lyd og ikke endre den. Og det er nettopp det som er opograderinger; komponenter som forbedrer soundet uten å endre det. Det vet jeg alt om fra tiden med min etterhvert tungt oppgraderte Technics SL1210M5G:)
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    CA: Misforstå meg rett. Vel er jeg purist, men det er grenser...Regalyd ligger altså i deres filosofi, løsninger og materialvalg. Derfor har du Regalyd med en Ortofon eller Lyrapickup også. Det er BASISEN og PLATTFORMEN som utgjør pickupens arbeidsbord, for å si det sånn. Det inkluderer armen , subplatteren og alle de relaterte deler. Men, som sagt er forhåpentlig respekten for musikken der, Franken Rega eller ikke..Så lenge de utførte operasjonene er 150% reversible er det vel greit for meg også. Bare folket ikke glemmer hva det er som er den virkelige særegenheten og dette merkets helt store force i alt endringjaget: Formidlingen og musikaliteten.
    ( Prøv å forandre dama di for mye, så reiser´a, vet du.) ..Det originale uttrykket beholder man best ved å holde seg til de husegne oppgraderingene av verk og- delvis- armer, imo....Iallefall gjelder det for merker som HAR slike livsløpsprogrammer -som Rega og Linn..

    Kort sagt: Den dagen Rega SELV lager en aluminiums subplatter til de modellene som originalt har platter i trykk- /injeksjonssstøpt plast- type Groovetracer-, skal jeg personlig montere den på eget deck, dersom jeg fortsatt har en angjeldende modell. Før det skjer er det- i min bok - ikke helt innafor å skifte. Dog har jeg hørt flere GT-modda Regaer, for eksempel har en funnet husly hos en meget god venn av meg.
    Han har fått min bånn ærlige dom over den og dens partnere, og har funnet en mer enn OK klangbalanse i anlegget sitt- langt mer enn OK. Visse deler av det er direkte UTSØKTE. Mannen har nemlig lært matching ut i fingerspissene...

    Det vil bestandig være konstruktøren selv som best kjenner sin egen konstruksjon, og veit mest om hvordan den kan forbedres- om den i det hele tatt trenger det, da. Men han/hun tar tross alt inn folk og inntrykk som kan komme som "to indre og vekk me´n" fra sidelinja..Uten sånne folk ville alle Lencos, Duals, Systemdeks og flere andre ha gått en sikker død i møte da selskapene bak dem forsvant. Men se på Mark Baker, Audiosilente og -ikke minst- SL-Mike...Det er en grunn til at de gjør det de gjør sånn som de gjør det. De elsker platespillere, og vil holde de gamle på banen lengst mulig- med mest mulig originalitet intakt.
    Og som oftest: Less is More og KISS er geniale utgangspunkter.
    DET ER FORSKJELL PÅ Å BARBERE SEG OG Å SKJÆRE AV SEG HUET-. sitat, Egon Olsen:rolleyes:
     
    Sist redigert:

    g.org

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    104
    Antall liker
    37
    Etter masse frem og tilbake og en meget hjelpsom lokal forhandler har mine nye Parasound forsterkere blitt byttet ut med Rotel og jeg har nå et helt støyfritt anlegg igjen.

    Har fått lytta en del etter jeg fikk montert Nagaoka MP110 på min Planar 2. Det er et hav av forskjell fra den orginale Rega Carbon. Er veldig dårlig på å forklare hva jeg hører, men den spiller meget lekent og oppløst. Og i mine ører spiller den alt fra gammel Mike Oldfield til ny trance like bra.
    Instrumenter man ikke hørte med orginal PU er nå tydelige og klare. Det er rett og slett helt nydelig :)

    Akkurat nå kunne jeg ikke vært mer happy :)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    G.org: Den beskrivelsen, derimot, var HELT innafor!! Det er det som kjennetegner en virkelig god vinylrigg. Den spiller alt. Og Rega ER nettopp lekent og fullt av spilleglede og levd liv.. Det er sånn det skal være:rolleyes: Dynamikk, kaller vi det. Kos deg.
    Gratulerer!
     

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    518
    Antall liker
    632
    Sted
    Bærum
    Hei hå Regaistas!

    Min Rega P1 fra 2007 har begynt å "røre" litt. Dvs, ved to anledninger de siste dagene så har motoren "hektet" seg og stått og "skurret" raskt fram og tilbake. I går slo jeg av og på noen ganger, så virket den igjen. I dag morges skjedde det igjen. Jeg tok av tallerken og white belt og lot den "gå litt". Dro også opp den "store plata" som er festet i chassiset og skrudde den pent ned. Da virket det igjen.

    Hva kan dette være? Spilleren er jo ti år gammel og har så langt vært helt feilfri, så jeg er ikke overrasket over at noe kan skje. Noen quick fixes her? Hvis jeg må ha ny motor, så er det vel på tide å heller tenke oppgradering med ny spiller?
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Espendo: Det er nok enten lageret eller motoren. Evt var vel subplatter ikke helt på plass etter reimskiftet. Noe som ikke kan tilskrives WB-reima i seg selv, , men heller noe "sloppy" montasje,,Du får se hvordan det utvikler seg..Sentreringen av subplatter kan være litt "off""... Da setter du den på på nytt..Dog å vurdere ny Rega etter at den gamle har tjent i ti år er jo heller ikke feil..
     
    Sist redigert:

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.560
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    Da er jeg på kveld to med ytterramme og støvlokk vekk; og spiller RP10 slik den er tenkt. Har vel egent ikke trodd at det skulle utgjøre noen forskjell siden ytterramme med lokk ikke er i kontakt med selve plinten.

    Forskjell? Å ha! De er merkbart mer dynamisk og åpent. Og dypbassen...å herregud! De som ikke tror en lett spiller som RP10 ikke leverer dypbass, tror bare det inne i sitt eget hode. Avgrunnsdypt men stramt på Leonard Cohen sin siste LP. Eller Metallica Black....Det bare svinger noe så uti....:)

    Jeg kommer til å bestille meg et støvlokk som kan settes over når jeg ikke spiller. Noen forslag som ikke koster for mye? Fjøla den står på skal jeg male sort denne uka, slik at det står i stil til resten...


     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.560
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    De så jo veldig for seg ut! Er det et slikt du har? Hva snakker man om i pris sånn circum?
     

    espendo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Innlegg
    518
    Antall liker
    632
    Sted
    Bærum
    Espendo: Det er nok enten lageret eller motoren. Evt var vel subplatter ikke helt på plass etter reimskiftet. Noe som ikke kan tilskrives WB-reima i seg selv, , men heller noe "sloppy" montasje,,Du får se hvordan det utvikler seg..Sentreringen av subplatter kan være litt "off""... Da setter du den på på nytt..Dog å vurdere ny Rega etter at den gamle har tjent i ti år er jo heller ikke feil..
    Ja, ser ut til å være i orden igjen nå, tok subplatter opp og ned, det gjorde susen. Ja, du har rett i at en ny Rega er på sin plass, men håper å kunne ha P1 ett år til eller litt lenger, så går jeg kanskje for en Planar 3 når jeg først oppgraderer...
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Espendo: Lurt!

    CA: Har ikke du Baseplater under komponentene, da? Støvlokk? Et Michell Multicover bør funke..Det setter du bare rett over, og det hviler på benken.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Der har alle anti-Register litt å lese på, ja...Burde vært pensum for Pro-Jectfolket, den der:cool: Så hadde de skjønt litt mer..
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Kjære Regafundamentalister. Det har seg sånn at jeg planlegger en vintagerigg på soverummet, og siden jeg hadde tilknytning til Audioscan i tidligere tider, har jeg grusomt lyst på en Rega Planet. Så om noen har en, gi gjerne beskjed! God fredag!
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.352
    Torget vurderinger
    1
    Impulse: Hvis det er førstegen CD du søker ligger det en på Finn. Platespinneren blir det dog verre med! Sjekk UK Ellers skal jeg ha meg frabedt å bli kalt fundamentalist, takk.:cool:
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn