I forhold til lydpreferansene du ønsker høres det ut som en bra match med P6 og Exact. Og når det gjelder RIAA er Rega sin egen Aria en bra sak. ASR er også et godt trinn.
Takk for tilbakemelding, forsell. Ja, det blir spennende å få testa ut Exact. For noen år siden hadde jeg en P3-24 med Elys 2, og selv om det hadde sine svakheter var det en musikk-glede ved det som jeg ikke har fått på samme måte etter at jeg bytta. Kanskje det vil komme tilbake med P6 med Exact, dog i en mer raffinert form?
Når det gjelder RIAA er jeg klar over Aria. Men jeg ser at Thorens TEP 302 ligger i samme prisklasse (faktisk litt høyere) som Aria, og når brukten frister med slike tilbud er det vanskelig å motstå
ASR har jeg også lest mye bra om, og skal følge med om det ramler inn noen gode tilbud.
Likevel, i den situasjonen jeg er i nå, uten RIAA og P6 som sannsynligvis kommer fram på mandag, tenker jeg at jeg slår til på Thorens TEP 302. Det blir uutholdelig å ha P6 stående her klar til bruk og ikke ha noen RIAA