Vidar P
Æresmedlem
Jepp!olisn skrev:"Willie and the poor boys" med Creedence, jo.Vidar P skrev:Og kveldens quiz; noen som kjenner igjen denne (beskjært bilde)?
Ole G
Jepp!olisn skrev:"Willie and the poor boys" med Creedence, jo.Vidar P skrev:Og kveldens quiz; noen som kjenner igjen denne (beskjært bilde)?
Ole G
Nå kjenner ikke jeg til Oppdalskiferen, men enkelte skifertyper har et høyt innhold av jern. Hvis du legger dette i et våtrom på et betongdekke, kan du få rustutslag på skiferen.Finish f.eks . har tanker om gulv i 15/20 lysgrå oppdalsskifer fugeløst med fast bredde/fallende lengde. Det er solide greier det! Noen av veggene blir da i tørrmur (oppdalsskifer), og det er mulig vi da lager en peis i samme.
HAR DU IKKJE SPELT INN PICKUPEN DIN ENDÅ????Vidar P skrev:Man får vel bytte pu innimellom, for å hale ut levetid på de forskjellige. Har brukt AT33EV lenge nå, så jeg bytter tilbake til min DV XV-1S idag. Sistnevnte er vel ikke spilt mer enn kanskje 50 timer, så bør ha noen timer igjen.
Takker! Skal lese testen senere.Vidar P skrev:Har bare den originale og ML/II, har ikke hørt den nye (ML/III). Har alltid likt OC9 jeg, super pu synes jeg. Men det er ikke noe for de som vil ha varm og romantisk glød fra platespilleren.
Her la jeg ut omtale av den nye fra Hifi News.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,18788.msg1020012.html#msg1020012
Takker! Den grå er en spenningsføler. Den er fin til å lokalisere ledninger inni vegger, men også til å se til at det ikke er for mye AC nær DC når man legger opp kablene til anlegget.Ti Kei skrev:Tror Trondmeg har rett. Takk for en flott tråd, med litt av hvert av innhold. Er i ferd med å opparbeide meg en sånn "Dr. koffert" til stereon som den du har
"Te løkk me jule" som vi sier på vår del av landet!
Hva er det den grå detektoren er i stand til å detektere forresten?
Eg spelte på ein DV17 d mk III i godt over 50 timar, og det var framleis teikn på at lyden endra seg etter kvart, og til det betre....uansett trur eg at pickupen din spelar fantastisk mykje betre enn det meste, sjølv om det kanskje må meir innkøyring til før han er absolutt på topp....Vidar P skrev:Jo, den er da vel innspilt Arve, tror du ikke det? Jeg vet ikke hvor lenge den er spilt, antakelig ikke mye mer enn 50 timer.. men det kan jo være nærmere 100 også. Teller ikke. Sjekker de i mikroskopet når jeg synes jeg begynner å høre HF fnidder som ikke stiftbørsta tar vekk..