J
J.J
Gjest
Men da må jeg inn med andre terminaler vel ?
For da blir det dobbelt opp (inn) med kabler...
For da blir det dobbelt opp (inn) med kabler...
for en gjeng
legge filterkomponenter rett inni vibratoren
Har ikke funnet frem loddebolten daSitt veeeldig rolig på hendene deres nå, gutter. Før det går helt galt.
Gidder du og svi noe slikt til meg også Trond? Jeg liker klassisk, men jeg har ingen peiling annet enn at jeg liker den ene skiva jeg har. Den har derimot så langt navn at jeg husker bare at den heter Allegro........................Tror jeg får svi en ny tipakning med assortert go'klassisk til deg i anledning Nagaoka,så du har litt mer å teste med når diskantene er på.
Da er jeg sikker på at han får dem!Det skal vi nok ordne.Kan sende dem med Vermin når jeg ser'n på messa.
Klart jeg spiller angstrock, men det skjønner du helt sikkert at jeg har et bra utvalg av.Spiller ikke du bare angstrock da , JJ?
.......så da er garantert ikke noe problem.Hei, vent litt, glemte at du har 300B!
T500 gjør en enorm forskjell når den er korrekt delt. Min erfaring med 5K var fantastisk. Gåsehud.
Jeg kan ikke mye om BLH men har hørt dine hos hhv Jan B og deg? FE203 kjenner jeg imidlertid meget godt og det JJ/Sluket sier om demping i trappetrinnene tror jeg er lurt mtp hvordan det låter nå. JJ har også et annet gullkorn, ikke "del bort" den kule hornmidbassen, den må du beholde. Skal du ha sub må den deles ved f eks 80 hz der Nagaokaene begynner å rulle av.
De de andre gutta har kanskje noen ideer om hva som er mulig mtp sub som matcher Nagaoka? Selv ville jeg klemt inn en sub. Det kan bli konge.
Vær heller ikke redd for å gjøre noen "tiltak" med fulltonen ved hjelp av passive komponenter. Husk at doktor Duelund kan tilkalles eller den onde Tyske legen "der mediziner herr Mundorf".
Tror jeg får svi en ny tipakning med assortert go'klassisk til deg i anledning Nagaoka,så du har litt mer å teste med når diskantene er på.
Heeeeeeeeeeey, jeg skal ha på diskanter jeg og snart