Hei, hei litt fordomsfullt dette, målegutta har en føler ute i hver trådsikkert mange tips å få hvis du starter en egen tråd om dette, tror neppe de ivrigste målehoder kikker noe særlig innom her.
eventuelt sende roald en pm.
Stiligt mesut Første gangen jeg hørte disse HT hos sluket blev man minst sagt satt ut, av vad dem klarte!!! Det var på egenhånd uten bass system
I aller høyeste grad, iallefall hos megklasifiseres de der som horn? =)
Samme pondus som degser fine ut de tjukkasene
ser fine ut de tjukkasene
Neste bilde blir med MYE mer toe inn
Lykke til på veien videre!!
Og BTW så er det Nagaokas venners tråd og .....
hvilken Avid er det ?
var den ejg synes det lignet på, den clampen er litt pain in the as men funksjonell likevel hva har du av Pu på den ? og hvilken armhvilken Avid er det ?
volvere mk3 (eller var det mk2? husker ikke helt).
digger den, selv om det er litt pes med den skru-clampen som alle avid-spillere bruker.
var den ejg synes det lignet på, den clampen er litt pain in the as men funksjonell likevel hva har du av Pu på den ? og hvilken armhvilken Avid er det ?
volvere mk3 (eller var det mk2? husker ikke helt).
digger den, selv om det er litt pes med den skru-clampen som alle avid-spillere bruker.
kjemepfine Ht forresten, skal følge godt med på veien videre med de, DIY ht ser jeg for meg at jeg skal bryne meg på når jeg har blitt helt gråhåra
Demper nivået oppover. Spolens verdi angir ved hvilken frekvens dempingen starter og motstanden hvor kraftig dempingen skal være.Hva gjør et LR filter HEL??
hel blir å finne limt fast foran et anlegg bestående av devialet eller noe annet ræl spent opp på et par mastodonte apekister snekret av en eller annet pengegrisk gjøk; generisk hifilyd brer seg i rommet i form av syngedame som metronomjazztolker talking heads eller noe sånt.
we're on the road ohohohh to nooooooowheeere ahahohoh come on inside (ståbass, pianoklimpring)