rama
biskopen av holmlia
BTW, begynner å se bra ut i stua nå!
takker.
stapper ull i kveld når jeg er tilbake i oslo.
var hos hr og hentet en pose med det du beskrev som selvplukket jomfrukjønnshår, ser og føles bra ut.
BTW, begynner å se bra ut i stua nå!
Når du nå først sitter på disse lekre driverne så kan du glede deg til å dele 203 mot T500 med et skikkelig filter.
Stikker trolig innom i løpet av uka
Tar meg en tur ut en aften, Mes, så skal vi dempe HELVETE ut av de ølmagane...
Bankers.Tar meg en tur ut en aften, Mes, så skal vi dempe HELVETE ut av de ølmagane...
supert, sluket.
hva med førstkommende helg en gang?
Stemte målene Le ??
Hmm, kanskje man skulle pakke seriefiltrene med seg i kofferten og booket et fly til den seansen?
KISS. 7 eller 8k husker jeg, prøvde også 10k. Kun passivt ja, med L-pad. Og ikke 203, men 208.sluket: da jeg var hos deg og hørte magaokaene: delte du 203/t500a med accuphasefilteret eller med spoler og l-pads?
KISS. 7 eller 8k husker jeg, prøvde også 10k. Kun passivt ja, med L-pad. Og ikke 203, men 208.sluket: da jeg var hos deg og hørte magaokaene: delte du 203/t500a med accuphasefilteret eller med spoler og l-pads?
Hmm, kanskje man skulle pakke seriefiltrene med seg i kofferten og booket et fly til den seansen?
du er velkommen anytime, gutty.
men første kvelden grelv stikker innom blir sannsynligvis en kveld midt i uka, og vi skal bare gjøre noen målinger og snakke om filter.
dvs grelv snakker og jeg hører, hehe.
det blir nok ikke lange stunden.
høyttalerne mine har et kammer nederst på bakplaten, og meningen er å bygge filteret inn der.
regner med at dine også har et slikt kammer.
har du bygd filteret inn der?