Gagos galskap
stikk og legg deg, janr.
JanR skrev:For guds skyld ikke la Gurglo røre den der ;D
/jan
stikk og legg deg, janr.
JanR skrev:For guds skyld ikke la Gurglo røre den der ;D
/jan
Natta.Gago skrev:JanR skrev:For guds skyld ikke la Gurglo røre den der ;D
/jan
stikk og legg deg, janr.
Ser da pokker meg ut som en flyter ;DErosLoveking skrev:"Vi" har oljerigger på østlandet óg. ;D
OT:RoDa skrev:Flott spiller! Og det sier jeg som sjelden får blod i vorta av platespillere....![]()
65finger skrev:Kan godt ta med riia trinnet mitt hvis du har tid en dag. Det sitter inni en preamp, men det gjør vel ingenting
gut_man skrev:Nydelig! Selfølgelig var Fosse oppegående nok til å få tatt noen bilder til de hungrende horderDet var en lekker spiller, og en nydelig arm ja. Må nesten få lagt turen til hovedstaden snart, og få tatt en inspeksjonsrunde. Ditt anlegg står høyt oppe på listen over de anleggene jeg har lyst å høre når jeg får dratt meg selv ut av det landlige paradiset Hugh End land, og setter nesa østover. Skulle ønske jeg hadde anledning til å slå følge med Vermin i påsken... Men da jobber jeg, og det er for dyrt å ta fri i påsken når man jobber som jeg gjør..
RoDa skrev:Ja, nå skal du høre Rolf....
Det ser ut som om denne plata ikke er standardutstyr med spilleren, men kan kjøpes utenom.
Se på denne linken:
http://www.avidhifi.co.uk/platform.htm
Google-R
JanOlav skrev:Fy dæven Gago, her har du fått noen fine saker som skal servere deg musikk inn i de sene nattetimer.
Fosse har virkelig ytet service på høyt nivå.
Gleder meg veldig til treff om 9 dager!![]()
samlanes skrev:Flotte bilder,gratulerer med ny spiller Le.
Lyden er/blir vel minst like bra som den ser ut.
Har en kanonbra plate av Geir Børresen,smurfene, den kan du få helt gratis av meg!!!!!!!!!!!!!
Lykke til videre.
Helsing Arild.
ELEL6200 skrev:Glimrende tråd, Gago. Glad for at du har fått spilleren oppe å gå. Gratulerer
Lf
Ikke stresse, husk; følsomme greier!Gago skrev:ikveld prøvde jeg meg litt frem og tilbake med vta og nåletrykk.
og nå spiller det skikkelig ræva.... ;D
goddamn...
får se om jeg finner tilbake til innstillingene som fosse gjorde. :-\
lærerikt prosess, bortsett fra at jeg egentlig ikke har lært noen ting som helst, annet enn at disse justeringene er følsomme greier.
får fortsette imorra, gett.
Surrebukk ;DGago skrev:ikveld prøvde jeg meg litt frem og tilbake med vta og nåletrykk.
og nå spiller det skikkelig ræva.... ;D
goddamn...
får se om jeg finner tilbake til innstillingene som fosse gjorde. :-\
lærerikt prosess, bortsett fra at jeg egentlig ikke har lært noen ting som helst, annet enn at disse justeringene er følsomme greier.
får fortsette imorra, gett.
mag skrev:Gratulerer med et utrolig bra oppsett. Virkelig flott. Skulle gjerne vært innom å hørt på dette en gang.
Når det gjelder innstilling av platespiller, pick up og arm og hele hælvete så kjenner jeg meg godt igjen.
Dette er ikke enkelt, men heldigvis finnes det mange hyggelige og dyktige folk som kan hjelpe til. Men du fikser dette selv, det tar bare litt tid. Den Phillps platespilleren jeg hadde på 70-tallet var mye enklere...
Vel, fortsatt lykke til med det fine anlegget og platespilleren din.
Mvh mag.