TAS skrev:Hehe, takk det samme Gago 8)
smart løsning du har med pot og Thor, jaggu ikke lett å optimalisere en preamp med Avantgarde når dem er så inn i helvete lett drevne. Mine gamle F4 mono blokker hadde -0.5 voltage gain og det funka fantastisk bra, kunne spille med full guffe på pren rene nirvana. Heldigvis går det greit å redusere gain ved å bytte inngangsrør på min nye BP SE300B med for eksempel Mullard E182CC eller 6H30pi..ikke rart det er kjekt med rør. ;D
Blir spennene hvilke ny riaa du tilslutt velger...har du tenkte på modeller fra CJ?
65finger skrev:Hvordan ser shortlisten din ut for øyeblikket Gago?
Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
Det kan vi får til. (ref. østfoldmafiaen)65finger skrev:Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
wow ;DGago skrev:jeg skal gi han et tilbud han ikke kan si nei til:
enten holde kjeft, eller risikere at du bytter kåk med ssm.
Faen!!! Ta med deg tanga og hammernJanR skrev:Det kan vi får til. (ref. østfoldmafiaen)65finger skrev:Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
Eller gjør som meg, skru opp lyden 8)
Kan alltids sende Gago men nå er ikke han så ille skremmende, kanskje
/jan
;D ;DGago skrev:jeg skal gi han et tilbud han ikke kan si nei til:
enten holde kjeft, eller risikere at du bytter kåk med ssm.
Finns ett værre/skumlere alternativ, " den østfoldske inkvisasjonen " sier ikke mere.65finger skrev:Faen!!! Ta med deg tanga og hammernJanR skrev:Det kan vi får til. (ref. østfoldmafiaen)65finger skrev:Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
/jan
Tanga? som i......65finger skrev:Faen!!! Ta med deg tanga og hammernJanR skrev:Det kan vi får til. (ref. østfoldmafiaen)65finger skrev:Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
/jan
Svarte helv***, det der kan jo skremme vannet av noen og enhver 8)FallenA skrev:Tanga? som i......65finger skrev:Faen!!! Ta med deg tanga og hammernJanR skrev:Det kan vi får til. (ref. østfoldmafiaen)65finger skrev:Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
/jan
![]()
![]()
![]()
![]()
;D ;D ;DFallenA skrev:Tanga? som i......65finger skrev:Faen!!! Ta med deg tanga og hammernJanR skrev:Det kan vi får til. (ref. østfoldmafiaen)65finger skrev:Sytinga hans må det bli en slutt på!JanR skrev:Hørte jeg hestehode ???65finger skrev:Gago! Jeg vil be deg om en tjeneste. Kan du legge et hestehode i senga til den gufne naboen min.
/jan
/jan
![]()
![]()
![]()
![]()
Litt for ofte og latterlig tidligGago skrev:hehe, driver naboen og klager hele tiden eller?
Hva med å be vedkommende dra til "sydligere strøk" ???65finger skrev:Litt for ofte og latterlig tidligGago skrev:hehe, driver naboen og klager hele tiden eller?![]()
cash 63 skrev:Takk for att jag fikk stikke inom idag lytte. Har hørt noen avantgarde horn her tidligare som ikke imponerte
meg så mye, men dette var andre saker, oppløst/luftig og med ett fast basfundament itillegg, så spiller ditt
anlegg förbannat bra på både analoge og digitale kilder. skummelt og dra og lytte på slike lurer :![]()
Og når du får en annen pre, så blir det vel verre av det.
/Roger
Første alternativ frister. Har snakket med han og kommet til enighet (tanga måtte brukes)Gago skrev:jævlig kjipt, det der.
når naboen slår seg vrang, så må du enten drepe han, flytte eller roe ned hi-fi'n.
de fleste velger nok siste alternativ.
65finger skrev:Første alternativ frister. Har snakket med han og kommet til enighet (tanga måtte brukes)Gago skrev:jævlig kjipt, det der.
når naboen slår seg vrang, så må du enten drepe han, flytte eller roe ned hi-fi'n.
;D ;D ;DGago skrev:65finger skrev:Første alternativ frister. Har snakket med han og kommet til enighet (tanga måtte brukes)Gago skrev:jævlig kjipt, det der.
hmmmm... og hva ble dere enige om?
du slutter med rosa skotøy og mintgrønn tanga, og får lov til å spille musikk så mye du orker?
KAN IKKE NABOEN FLYTTE A? Noen fordeler har vi som har vi gutta i skogen også, skal naboen bli plagsom må vi først lete til vi finner`n65finger skrev:Første alternativ frister. Har snakket med han og kommet til enighet (tanga måtte brukes)Gago skrev:jævlig kjipt, det der.
Mullard E182CC input/driver reduserer gain med en faktor på 2 og 6H30pi reduserer med en faktor på 3.Gago skrev:jøss, kan du bruke e182cc i bp'n? og blir gainen dramatisk redusert, eller bare littegranne?
CJ..har de noen toppmodeller med innebygd riaa?
impulse skrev:Hva mener du med det, egentlig? To ganger riaa-korreksjon er IKKE å anbefale!!