Glad to be of service.Gago skrev:takk for forståelig tale, herr impulse.
Enig i at jeg ikke ville utsatt meg selv for det, dog kunne det vært gøy å lest om noen som utsatte seg selv for det.impulse skrev:Jeg har av åpenbare årsaker aldri prøvd, men jeg kan tenke meg at vi snakker forvrengning, overstyring og bedriten lyd ut av det villeste Niagara. Ikke en erfaring jeg ville vært ivrig etter å utsette meg for.......
Hadde jeg hatt bil så hadde jeg frest innover med step up jeg.Gago skrev:jeg har et par gamle høyttalere ute i boden, kan kanskje teste det en gang, bare for å høre hva slags infernalsk faenskap som blir resultatet.
men ikke med bho's forsterker. ;D
JanR skrev:Hadde jeg hatt bil så hadde jeg frest innover med step up jeg.Gago skrev:jeg har et par gamle høyttalere ute i boden, kan kanskje teste det en gang, bare for å høre hva slags infernalsk faenskap som blir resultatet.
Halve eksos anlegget fant ut at nok er nok og slapp taket 8)
Espen/ssm da tro ? Han har vel ett par step up's liggende å slenge ?
/jan
Gjør som meg, spill lavt/bakgrunnsmusikk. Utrolig hva en legger merke til da serruGago skrev:JanR skrev:Hadde jeg hatt bil så hadde jeg frest innover med step up jeg.Gago skrev:jeg har et par gamle høyttalere ute i boden, kan kanskje teste det en gang, bare for å høre hva slags infernalsk faenskap som blir resultatet.
Halve eksos anlegget fant ut at nok er nok og slapp taket 8)
Espen/ssm da tro ? Han har vel ett par step up's liggende å slenge ?
/jan
fosse har også noen step ups, vet jeg.
skal høre med han.
problemet er at jeg er mye alene sammen med jentungen på kveldene denne uken, så det er ikke så lett å komme fra.
men, vi får se hva som kan ordnes.
Phuu....godt og se at den står trygt i racket ditt, mens jeg er til fjells. ;DGago skrev:http://www.borderpatrol.net/pre-ampind.htm
dette er nyeste versjon av control unit, den eneste preampen bp lager.
den fåes i både standard og "exd"-versjon (sølvkabling, cryo'ed trafoer).
denne, som jeg har lånt av bho, er en "halv exd", det vil si et sted mellom standard og exd.
control unit kan også fåes med innebygd mm-riaa, og hbo sin har riaa.
men, jeg trenger en step up hvis jeg skal prøve riaa-delen i denne preampen, siden jeg bruker lo mc pu.
får se om jeg rekker å låne meg en step up iløpet av uken, control uniten returneres til bho kommende helg.
JanR skrev:Fått lånt deg step up lille venn ?
/jan
Da må du spørre pent, her i tråden for eks, om noen har lyst til å komme oppom en tur med en step up.Gago skrev:JanR skrev:Fått lånt deg step up lille venn ?
/jan
nope, ser ikke ut som jeg rekker det dessverre. hjemme alene med jentungen på ettermiddag/kveldstid, får ikke anledning til å kjøre en tur for å hente step up hos en eller annen.
JanR skrev:Da må du spørre pent, her i tråden for eks, om noen har lyst til å komme oppom en tur med en step up.Gago skrev:JanR skrev:Fått lånt deg step up lille venn ?
/jan
nope, ser ikke ut som jeg rekker det dessverre. hjemme alene med jentungen på ettermiddag/kveldstid, får ikke anledning til å kjøre en tur for å hente step up hos en eller annen.
Mange hyggelige og snille hifi nisser i byen vettu
/jan
Ser den.Gago skrev:joa, mange geme folk, men jeg synes jo det er litt drøyt å be dem kjøre en step up ut hit uten å invitere dem inn for en lytt.
ikke så lett å hi-fi-nerde når man liksom skal ha litt kvalitetstid sammen med jentungen.
AjajGago skrev:igår drev jeg og testet bp'n, og da klarte linh å stable to krakker oppå hverandre for å få tak i en kjole fra øverste hylle i klesskapet sitt. resultat: ramlet ned, sprakk leppa så blodet fosset. :'(
Hehe posten liker vi jo som kjent. De hadde klart å halveis riste den i filler på veien hit.Gago skrev:JanR skrev:Da må du spørre pent, her i tråden for eks, om noen har lyst til å komme oppom en tur med en step up.Gago skrev:JanR skrev:Fått lånt deg step up lille venn ?
/jan
Mange hyggelige og snille hifi nisser i byen vettu
/jan
men du, janr.
jeg kom plutselig på en genial plan:
du kjører ned på posten og slenger step up i kassa litt faderlig fort.
da har jeg den jo senest fredag, og rekker å teste riaan før bp skal tilbake til bho på lørdag ettermiddag. ;D
JanR skrev:[AjajGago skrev:igår drev jeg og testet bp'n, og da klarte linh å stable to krakker oppå hverandre for å få tak i en kjole fra øverste hylle i klesskapet sitt. resultat: ramlet ned, sprakk leppa så blodet fosset. :'(
Høres iofs kjent ut, skjedd ved ett par anledninger her også. Endel av av "læreperioden" til våre små
Men skjønner godt at du vil ha kvalitetstid med Linh Nydelig jentunge dere har.
/jan
Hehehe jo jeg vet.Gago skrev:JanR skrev:[AjajGago skrev:igår drev jeg og testet bp'n, og da klarte linh å stable to krakker oppå hverandre for å få tak i en kjole fra øverste hylle i klesskapet sitt. resultat: ramlet ned, sprakk leppa så blodet fosset. :'(
Høres iofs kjent ut, skjedd ved ett par anledninger her også. Endel av av "læreperioden" til våre små
Men skjønner godt at du vil ha kvalitetstid med Linh Nydelig jentunge dere har.
/jan
takk for det, janr.
joa, jeg har vært maks heldig med den jenta.
jeg er langt ifra noen hysteriker når det gjelder barn og uhell, selv hadde jeg jo et x antall "millimeter fra døden"-opplevelser da jeg herjet rundt i bakgatene i saigon og my tho.
når det er sagt, så er det ikke noe kult når frøkna kommer hjem utpå kvelden og følgende samtale oppstår:
- hvordan har dere hatt det hjemme, da?
- (kremt, host, hark) joda, vi har hatt det veldig fint vi... men linh falt ned fra to krakker og fikk en flenge på leppa...
- oi! hvordan skjedde det? hva drev du på med da?
- (kremt, host, hark) næææhjoooo, jeg hadde egentlig tenkt å spille brettspill med henne, men har nettopp lånt meg en preamp fra birger... og...
Gago skrev:JanR skrev:[Hehe Håper det gikk bra med veslejentaGago skrev:når det er sagt, så er det ikke noe kult når frøkna kommer hjem utpå kvelden og følgende samtale oppstår:
- hvordan har dere hatt det hjemme, da?
- (kremt, host, hark) joda, vi har hatt det veldig fint vi... men linh falt ned fra to krakker og fikk en flenge på leppa...
- oi! hvordan skjedde det? hva drev du på med da?
- (kremt, host, hark) næææhjoooo, jeg hadde egentlig tenkt å spille brettspill med henne, men har nettopp lånt meg en preamp fra birger... og...
gut_man skrev:Tåler ikke den unge frøkna en biltur da Gago? Ta henne med og hent det du skal låne da vel. Så går ettermiddagen uten at du trenger å underholde henne med prinsesser, Dysney (med vilje) Channel og annet faenskap som små frøkner liker mer enn vi voksne menn gjør...
Fotball foran lyd ???Gago skrev:kom hjem nettopp, skal se en champions league-kamp nå.
imorra blir det lyd.
Hell yea 8)BHO skrev:fopball er nå engang fopball.......totalt uviktig for mange av oss ;D
JanR skrev:Hell yea 8)BHO skrev:fopball er nå engang fopball.......totalt uviktig for mange av oss ;D
Tror jeg får sette på ei plate her
/jan
Er du her ennå ?Gago skrev:JanR skrev:Hell yea 8)BHO skrev:fopball er nå engang fopball.......totalt uviktig for mange av oss ;D
Tror jeg får sette på ei plate her
/jan
ja, og ta frem strikketøyet med det samme, du.
fotball får andre bry seg om.
et øye hit og et øye dit.....sånn kvasi fan.Gago skrev:hehe, ser kampen på internet, slik at jeg kan holde øye med dere slampene.
he he....tenkte meg det ja, uten at jeg har noe forhold til dem heller.Gago skrev:BHO skrev:heia barca.... ;D ;D
fy fan den var drøy!
BHO skrev:jentungen har ei drakt det står messi på.... ;D
;D ;DGago skrev:BHO skrev:jentungen har ei drakt det står messi på.... ;D
dårlig oppdragelse
å ja.... ;DGago skrev:hjælper ikke det, så lenge han har på seg feil trøye.
husk at det er trøyene vi heier på.
Gago skrev:svingte innom fosse en tur