For ikke å snakke om at Rally Sweden går i hagen der!cash 63 skrev:Ettersom mesut gitt tillatelse. Sluket ta ditt pikk og pakk og flytte over grensen (Värmland) mengder att velge blant og fordelaktige priser og kort vei til Oslo
Her ett ex, to extra stugor, i Pig stugan kan ni ha atalje, I dräng stugan kan du ha Ovk gjester og Dräng anlegg + masse plass og boltre seg i
http://www.hemnet.se/bostad/gard-5rum-loffstrand-hagfors-kommun-novilla-2081736
3,5 mill. för en skithög i sockerdryckalandet??? Har du sniffa en tunnel igjen nå, Cash? Dette burde koste maks.7-800.000,- Har gode venner i Arvika, og jeg har fulgt med markedet der borte sporadisk i 20 år med tanke på et lite "sommartorp"cash 63 skrev:Ettersom mesut gitt tillatelse. Sluket ta ditt pikk og pakk og flytte over grensen (Värmland) mengder att velge blant og fordelaktige priser og kort vei til Oslo
Her ett ex, to extra stugor, i Pig stugan kan ni ha atalje, I dräng stugan kan du ha Ovk gjester og Dräng anlegg + masse plass og boltre seg i
20år og ikke kommit til skudd ennå ??? Ni får hålla er i Värmlands skogarna baggar! ikke spre er nå mer nedover kustenpengesluk skrev:3,5 mill. för en skithög i sockerdryckalandet??? Har du sniffa en tunnel igjen nå, Cash? Dette burde koste maks.7-800.000,- Har gode venner i Arvika, og jeg har fulgt med markedet der borte sporadisk i 20 år med tanke på et lite "sommartorp"cash 63 skrev:Ettersom mesut gitt tillatelse. Sluket ta ditt pikk og pakk og flytte over grensen (Värmland) mengder att velge blant og fordelaktige priser og kort vei til Oslo
Da kan jeg ønsker deg velkommen til Toten ;Dpengesluk skrev:Vel, vi har faktisk meglere ( to stykker) som holder utkikk for oss i tillegg til at vi følger med selv. Om et par år gidder vi ikke Oslo mer, ikke mulig før av praktiske årsaker. Og da blir det å ta alle hobbier og interesser virkelig fullt ut! Man lever bare en gang, og snaut nok det. Hva kan vel være viktigere enn å leve ut sine sterkeste interesser? Det er jo dette som skiller oss fra de andre dyra på planeten.
LMC skrev:Mesut:
hvordan var det å switche tilbake til Zingali igjen, da du kom hjem?
to ulike verdener regner jeg med
begge har sine sider
mvh
Leif
pengesluk skrev:Ikke noe lytterom dette. Det er en katedral... og grunn god nok til å bli religiøs.
BTW, var på den nye Ringen Kino (anbefales, trivelig og med meget gode servicefaciliteter) og så "Siegfried" - Wagners berømte opera, på lørdag. Stort flott kinolokale, god plass med scene foran lerret, flott akustikk. Sa til fru Sluk at et slikt rom burde jo vi ha, til flerbruk, film, musikk, musikervenner komme over på hjemmekonsert, galleri etc. etc. hvorpå hun repliserte "hva er problemet da - kan vi ikke bare kjøpe en låve??"
Totning vreden, TOTNING ;Dvredensgnag skrev:Annonsen er borte fra Finn, men jeg fant eiendommen på denne linken. Var oppe og kikket og holdt på å bli Einafjording.
http://liveforthesoul.blogspot.com/2011/05/vakker-eiendom-med-strandlinje-brygge.html
Jeg vet. Vakkert, på de trakter. ;DHCS skrev:Totning vreden, TOTNING ;Dvredensgnag skrev:Annonsen er borte fra Finn, men jeg fant eiendommen på denne linken. Var oppe og kikket og holdt på å bli Einafjording.
http://liveforthesoul.blogspot.com/2011/05/vakker-eiendom-med-strandlinje-brygge.html
IRONI fra din klamme hånd på tastaturetpengesluk skrev:Utrolig hvor mange som ikke catchet ironien i min lille kommentar...
Det var sikkert på Pathetique.pengesluk skrev:8) 8) Kr.Sand er ok. Overnattet der en gang, i '92. Kjøpte et par DMP-cd'er hos en lokal hifipusher.
Dersom den "lille" til venstre er som din, da må det være en voldsom driver i den til høyre. Ser jo nesten dobbelt så stor ut. 21"??mesut skrev:
Likte Pathetique - reindyrket og motpolen til Rockline når den ikke lå i Skippergata.. Sørgelig å se Rocklines forfall og Pathetique's frafallJanOlav skrev:Det var sikkert på Pathetique.pengesluk skrev:8) 8) Kr.Sand er ok. Overnattet der en gang, i '92. Kjøpte et par DMP-cd'er hos en lokal hifipusher.
De var bra begge to, på hver sin måte. Har handla mye hos begge. Nå er det vel Musikkverket som har overtatt Rockline?H.R skrev:Likte Pathetique - reindyrket og motpolen til Rockline når den ikke lå i Skippergata.. Sørgelig å se Rocklines forfall og Pathetique's frafallJanOlav skrev:Det var sikkert på Pathetique.pengesluk skrev:8) 8) Kr.Sand er ok. Overnattet der en gang, i '92. Kjøpte et par DMP-cd'er hos en lokal hifipusher.
janly skrev:Dersom den "lille" til venstre er som din, da må det være en voldsom driver i den til høyre. Ser jo nesten dobbelt så stor ut. 21"??mesut skrev:
mesut skrev:Så bildet er ikke manipulert Herregud for en tjukkas!janly skrev:Dersom den "lille" til venstre er som din, da må det være en voldsom driver i den til høyre. Ser jo nesten dobbelt så stor ut. 21"??mesut skrev:
[/quote
den store heter client name giant.
den er under utvikling, og jeg vet ikke om den noengang kommer for salg.
sikkert ikke lett å holde seg til toveis når det begynner å bli såpass stort.
mesut skrev:platespilleren er tilbake fra england og oppe og rusler.
låter knall, deilig å snurre vinyl igjen.
mange takk til øystein fra oslo hi-fi center.
Bare hyggelig! Vinyl er noe helt eget!mesut skrev:platespilleren er tilbake fra england og oppe og rusler.
låter knall, deilig å snurre vinyl igjen.
mange takk til øystein fra oslo hi-fi center.
Det var den her med tomat. Skal være braJanR skrev:Noe spess med den fingers ? Og hvem av de ?
/jan
Med tomat ja, ok.65finger skrev:Det var den her med tomat. Skal være braJanR skrev:Noe spess med den fingers ? Og hvem av de ?
/jan