65finger skrev:På tide å vælve i seg shotsmesut skrev:65finger skrev:noe så kjedelig dere sitter bare og glor
føler du deg lurt? ;D
Vermin skrev:Glir rett inn sammen med braksuksesser som Hurtigruta det her. Ja til oppkjøp fra rikskanalen
....og lykke til
Helt klart et godt poeng BHOBHO skrev:Skjønner det godt jeg da, skulle tro gutten får sett nok film sånn ellers.
Sitte der å glo a gitt, mens vi andre hygger oss med musikk. ;D
Et valg det står respekt av det der Le. 8)
65finger skrev:Skjønner ikke at dere holdt ut i 6 timer. Så jævlig kjedelig ut. Skjønner ikke at jeg holdt ut heller med kun filmlyd og de tre slappe gutta i sofaen
Du mangler litt på sveisen i den gruppa der, mesut.mesut skrev:
JanR skrev:Ble vel noenogutover kvelden ?
/jan
Hehehe syns jeg ser dere ;Dmesut skrev:JanR skrev:Ble vel noenogutover kvelden ?
/jan
gjett om. ;D
tørst, drakk med begge hendene da vi kom på byen.
det var ikke lov å drikke alkohol under konkurransen.
RoDa skrev:Du mangler litt på sveisen i den gruppa der, mesut.mesut skrev:
Tror du trenger litt hairgel-tips fra Fosse eller noen.....
mesut skrev:RoDa skrev:Du mangler litt på sveisen i den gruppa der, mesut.mesut skrev:
har ikke du noe geltips å komme med, da?
Her går det mest i sprittusj ...mesut skrev:har ikke du noe geltips å komme med, da?
RoDa skrev:Her går det mest i sprittusj ...mesut skrev:har ikke du noe geltips å komme med, da?
;D65finger skrev:Du skulle toppet laget med pjotr. Dere hadde blitt jaget ut av politiet neste torsdag
Ingen match det her, RoDa, dine prisbelønnede fotomontasjere er LYSÅR bedre enn dette... ;DRoDa skrev:Du mangler litt på sveisen i den gruppa der, mesut.mesut skrev:
Velg den løsningen du føler spiller mest musikk- enkelt..... : ;Dmesut skrev:nuvel, tilbake til hifi.
s20 og p20 - hvilken skal ut?
begge låter forbasket bra, i mine ører.
s20 ørlittegrann mer raffinert i mellomtone og topp, p20 litt mer pondus og kontroll i bassen.
men det betyr ikke at s20 er dårlig i bassen og p20 er dårlig oppover.
sliter med å velge, og har ikke plass og råd til å biampe med begge.
begge spiller musikk som bare pokker 8)emotikon skrev:Velg den løsningen du føler spiller mest musikk- enkelt..... : ;Dmesut skrev:nuvel, tilbake til hifi.
s20 ørlittegrann mer raffinert i mellomtone og topp, p20 litt mer pondus og kontroll i bassen.
uansett valg! Chromefinish for pokker!mesut skrev:begge spiller musikk som bare pokker 8)emotikon skrev:Velg den løsningen du føler spiller mest musikk- enkelt..... : ;Dmesut skrev:nuvel, tilbake til hifi.
JanR skrev:Har plass til til P20 jeg, mens du grubler mener jeg :
Nå har jeg ikke hørt den hos deg men syns absolutt at S20 gjorde en meget god jobb.
Savnet ikke noe spesielt.
Kjører du med samme røra i ampene når du "tester" ?
/jan
H.R skrev:kan du ikke bestemme deg så er det bare å legge ut begge for salg og beholde den som går sist. Uansett hva du gjør så angrer du deg nok likevel.
65finger skrev:uansett valg! Chromefinish for pokker!mesut skrev:begge spiller musikk som bare pokker 8)emotikon skrev:Velg den løsningen du føler spiller mest musikk- enkelt..... : ;Dmesut skrev:nuvel, tilbake til hifi.
BHO skrev:Det kan jo hende du blir enig med deg sjøl en dag. ;D
Ikke for det.....jeg er ikke sikker. :