Misunner deg en slik venn Husker jeg så den i Horten for et par år siden. Da hadde jeg en Micro Seiki hvor den ikke passet, og på Regaen jeg har nå (uten plinth) er det et hull der den skulle vært plassert. Må nok fortsatt sitte på vakt uten en venn til hjelpFantastisk stykke solid mekanikk.
Kjekt å slippe å hoppe opp umiddelbart når plata er spilt til endes.
Og en ekstra forsikring den ene sene kvelden man presterer å duppe av.
Du får sette den på en plattform opp gjennom hulletMisunner deg en slik venn Husker jeg så den i Horten for et par år siden. Da hadde jeg en Micro Seiki hvor den ikke passet, og på Regaen jeg har nå (uten plinth) er det et hull der den skulle vært plassert. Må nok fortsatt sitte på vakt uten en venn til hjelpFantastisk stykke solid mekanikk.
Kjekt å slippe å hoppe opp umiddelbart når plata er spilt til endes.
Og en ekstra forsikring den ene sene kvelden man presterer å duppe av.
Spennende sak du har fått i hus selv om den er ukjent for meg GrattisSiden HFS4 er i gang, og jeg la ut en oppdatering mens HFS3 var i limbo, så prøver jeg å legge ut noen bilder på ny.
etter nærmere 5 måneder har jeg nemlig fått min Jan Allaerts MC1 tilbake fra fullstendig renovering/service/oppgradering.
Den er k følge Jan Allaerts å regne som ny, og trenger ca 50 timer innspilling.
er nå på ca. 10 timer, mye skjedde etter 3 timer, og etter ca 6 timer. Den spiller med en artikulasjon i bassen som er helt herlig, og med en luftighet og med et nærvær som får ståpelsen til å stritte til alle kanter. Tør ikke tenke på hva som skjer de neste 40 timene
Nå er neste skritt på veien en oppgradering på armsiden. En 12 tom,er fra Thomas Schick kan være en mulig kandidat.
Tar gjerne i mot forslag..... også på bruktbørsen
Vis vedlegget 637589 Vis vedlegget 637590 Vis vedlegget 637591
Takk for det @KrazyIvan#prøvde tidligere her på ujordet kurs med isotek aquarius syns gjorde en bedring her,og ivaretok dynamikken ,har hatt litt svingninger med strømnettet her til tider, om du ikke trenger større filter så er jo isotek minisub omtrent prikk lik aqarius internt til en rimeligere penge, har ikke prøvd så mye annet av strømrens/filter jeg kan utdype om,
ellers veldig flott oppsett du har nå BangBang og gratulerer med spennende Pu
mvh Krazy
Takk for det @KrazyIvan#
Skal kikke litt på Isotek. Har et diy filter nå, og det er nok ikke helt optimalt for ujordet kurs.
kom bare til å tenke på jeg minns å huske at jeg fortsatt hadde litt sus i diskanten selv så støyen ble ikke helt borte`` med isotek men lyden ble renere,litt åpnere og fikk bedre dynamikk, har lenge lurt på om skiletrafo med filterløsning hadde vært tingen her selv, har for eks kikket litt på airlink sine balanced transformers og jeg trur dem hadde vært mer valutta for pengene enn noe fra isotek om enn alikevel må ut med over 5k for eks,
denne for eks mvh Krazy
Vis vedlegget 639563 Vis vedlegget 639565ASF3000EU - Advanced Filter Balanced Power Supply
3000VA 230v to 230v CTE with Schuko to C19 input lead, five UK sockets with Schuko adaptors & Avery Magnetics Advanced Filter System.airlinktransformers.com
Takk for det, og i like måteGratulerer med ny spinner
O
Tusen takk for det. Dette blir jækla braGratulerer så mye med super flott spiller dette går nok veien
Blir moro å høre om du blir fornøyd noe jeg er sikker på at du blir
mvh
Tusen hjerteliggrattis!
Takk for det. Den er griselekker. Og bilder greier ikke rettferdiggjøre hvor vakker den er.Nydelig spiller - rent og fint design med hva som ser ut å være gode materialer. Gratulerer !
Ok, har spillt et par plater nå. Har grovjustert den. Det var det jeg rakk i dag. Skal over helgen sette opp med USB microskopet, og finjustere.
Førsteinnteykk er at lydbildet virker mer definert. Mer luft. Bassen er tørr, dyp og definert. Liker hva jeg hører. Virker mer spretten og dynamisk.
Den er jævlig Kilen på underlaget, så jeg må finne en god løsning der. kanskje disse magnetbeina som du bruker, evt en badeplattform el.
Vis vedlegget 639980 Vis vedlegget 639981 Vis vedlegget 639982
Takk for tips. Skal bestille et sett.Den er vanvittig flott Bare å bestille de beina jeg bruker så er problemet løst, jeg tak hjem et sett til en kompis også og vips var problemene løst
mvh
Takk for detGrattis med ny spiller! Så strøken ut