Takk. Klart detGrattis. Tar med en bunke 78 plater under armen og stikker innom en dag for å høre. Det er vel greit å ta med egen musikk?
Takk for detGratulerer med ny kvern, stilrent design.
Mange takkGrattis Kjempelekker!!!
Man må gjøre sine avveininger og prøve å balansereDen var rett og slett pen. Gratulerer, selv om du må passe på å ikke bli for femi K
Ok, har spillt et par plater nå. Har grovjustert den. Det var det jeg rakk i dag. Skal over helgen sette opp med USB microskopet, og finjustere.
Førsteinnteykk er at lydbildet virker mer definert. Mer luft. Bassen er tørr, dyp og definert. Liker hva jeg hører. Virker mer spretten og dynamisk.
Den er jævlig Kilen på underlaget, så jeg må finne en god løsning der. kanskje disse magnetbeina som du bruker, evt en dempe plattform el.
Vis vedlegget 639980 Vis vedlegget 639981 Vis vedlegget 639982
Hmmmm,hadde ikke jeg en sånnfemi, ja.
sleit med min seksuelle identitet et års tid, før jeg landet på trygg grunn igjen.
men den røde matta måtte beholdes, gadd ikke å bli helt bavian heller.
Vis vedlegget 642605 Vis vedlegget 642606
Så langt har jeg ikke noe å klage på.Håper nye snurra innfrir bang
O
Det er bra,trist om det ikke gjorde detSå langt har jeg ikke noe å klage på.
Låter virkelig bra.
HmmmmmmGrattis, BB.
Nydelig design. Liker godt det kompakte drivverket og de rene linjene på delene. Veldig mye hi-tech de har puttet i både arm og drivverk.
Men beviset ligger i fortæringen av flaggermusen, så blir spennende å høre dine betraktninger, både korttids og langtids (feks etter 6 mnd, som er omtrent den tiden andre bruker for å bytte ut 10 komponenter).
Takk for det. Designet er reint og enkelt. Kvalitetsfølelsen er sky High. Og det er som du sier. Imponerende mye hightech de har puttet i drivverk og armGrattis, BB.
Nydelig design. Liker godt det kompakte drivverket og de rene linjene på delene. Veldig mye hi-tech de har puttet i både arm og drivverk.
Men beviset ligger i fortæringen av flaggermusen, så blir spennende å høre dine betraktninger, både korttids og langtids (feks etter 6 mnd, som er omtrent den tiden andre bruker for å bytte ut 10 komponenter).
Tusen takk for det.Flott snurre.
Det halp noe. En god del mer enn SD føttene. Har lest meg litt opp på disse magnet føttene, og de demper ikke på sideveis bevegelser.Så pent ut hjalp det noe?
mvh
Høres bra ut moro å styre litt selv om solen skinnerDa er de ihvertfall underveis.
Jeg har jo 3 føtter/spikes under min spiller.
Vet ikke om jeg vil starte med å demontere de orginale beina.
Blir nok nødt til å shoppe en skjærefjøl på Ikea
Ja si det men det er dem dessverre men lar seg fiksehmmm hva gjør disse spillerne så følsom for underlag?
microen kan jeg sette på en vannseng.