Retep
Steine galen
Ikke alle egenskaper... Men jeg vil jo ha alle egenskaper egentlig... :-?Bra! Da har du bra kontroll!
Husk at du får nok desverre ikke absolutt alle egenskaper.
Er det så mye å forlange? Hihi
Ikke alle egenskaper... Men jeg vil jo ha alle egenskaper egentlig... :-?Bra! Da har du bra kontroll!
Husk at du får nok desverre ikke absolutt alle egenskaper.
Hei Peter, hva måler du lydtrykk med?Ehhh... Nå fikk dama nok. Tlf opp. Det skranler i glassdører på stua og klirrer i glass og tallerkener på kjøkkenet.
Joda 104db her. Er vel på grensa til hva stakkars lille Kharma tåler....
Det kuleste er at dette låter fett uten å bli verken hardt eller spisst.
Har deling mellom Kharma og Fatial på 470hz 24. Imorgen skal jeg teste brattere deling.
Enig i alle punkterTror det sengetøyet til Lgrons kommer til å bli veldig skittent.
Jeg tror også det vil bli bedre med bassene og så bygge i høyden. Istedenfor bredden.
2017 så er forsettet mitt å besøke min 1person i mnd.
Kharma blir her. Tror bytte i andre høyttalere kun vil være sidelengs, som du er inne på.
Det viktige er jo at jeg nå har et oppsett jeg liker lyden fra. Og som jeg trives med.
Søk bare HalfordKjente igjen karen. Men juleplate fant jeg ikke på Spotify.
Bruker stort sett en app på tlf som er justert i henhold til REW og umik-1. Er nok ikke helt nøyaktig nei. Men gir en indikasjon ivertfall.Hei Peter, hva måler du lydtrykk med?Ehhh... Nå fikk dama nok. Tlf opp. Det skranler i glassdører på stua og klirrer i glass og tallerkener på kjøkkenet.
Joda 104db her. Er vel på grensa til hva stakkars lille Kharma tåler....
Det kuleste er at dette låter fett uten å bli verken hardt eller spisst.
Har deling mellom Kharma og Fatial på 470hz 24. Imorgen skal jeg teste brattere deling.
Hadde en på jobben her som tok målinger med proft utstyr, folk klaget på for høy støy.
Det viser seg att tlf ikke er til å stole på.
Måler du med REW?
Han sa att man må opp i rimelig dyrt utstyr før man kan stole på det.
Han sa att utstyr som UMIC 1 og lignende ikke er innenfor 5db når man kommer opp i litt lydtrykk.
5 db er jo ganske mye når man er oppe i 95 til 105 db.
Har stilt meg selv dette spm flere ganger, men har vell fått svaret etter besøket av de som måler støy.
Vi var ikke i støysone i henhold til riktige målinger, han målte ca 10 db mindre en de som hadde målt med tlf.
De hadde målt 83 db riktig var 73 db.
Dette var en avsporing Peter
Steinar.
Jo er bra vi er forskjellige. Men det var ikke den låten som gav meg hakeslepp...Kan det være fra denne plata?:
Godt vi er forskjellige, jeg storkoser meg med denne skiva
Kanskje.....Tenkte å ha en åpen dag over nyttår der folk kan droppe innom om de har lysst.
Selv om jeg bor et stykke ut i periferien så håper jeg det dukker opp noen.
Ikke klag, du har ikke 4 ungerSitter også å lurer på hvor jeg skal plassere de B3 som skal på bakveggen. På stativ eller om jeg skal plassere de lenger opp.
Håper også på at det skal komme noen knakende gode januar tilbud. Har lysst til å ha Atmos...
Skulle ønske dagene hadde flere timer. Sliter litt med tidsklemma og svært mye press på jobben. Lange dager og lite tid hjemme, som går utover alt som skulle vert gjort her.
Vaske til jul, bytte ditt og datt, pynte til jul, julegaver, daglige saker som klesvask, middag, oppvask osv.
Heldigvis er det ikke kommet noe snø enda.
Men dagene går rimelig raskt unna. Er godt det.
Ikke som jeg vet om ivertfall...Ikke klag, du har ikke 4 ungerSitter også å lurer på hvor jeg skal plassere de B3 som skal på bakveggen. På stativ eller om jeg skal plassere de lenger opp.
Håper også på at det skal komme noen knakende gode januar tilbud. Har lysst til å ha Atmos...
Skulle ønske dagene hadde flere timer. Sliter litt med tidsklemma og svært mye press på jobben. Lange dager og lite tid hjemme, som går utover alt som skulle vert gjort her.
Vaske til jul, bytte ditt og datt, pynte til jul, julegaver, daglige saker som klesvask, middag, oppvask osv.
Heldigvis er det ikke kommet noe snø enda.
Men dagene går rimelig raskt unna. Er godt det.
Steinar.
Blir nok en tirsdag når jeg har fri og dama på jobb.... desverre.Kanskje.....Tenkte å ha en åpen dag over nyttår der folk kan droppe innom om de har lysst.
Selv om jeg bor et stykke ut i periferien så håper jeg det dukker opp noen.
det blir en lørdag?