Takker for det. Hvilke spikes. Puter el lignende bruker du inder dine C4?Gratulerer Ser jo meget bra ut !
Jeg har Soundcare under mine, siden jeg fikk de med. Planlegger å bytte de ut med de orginale.Takker for det. Hvilke spikes. Puter el lignende bruker du inder dine C4?Gratulerer Ser jo meget bra ut !
Grattis, Retep!Får koble opp ASR imorgen tenker jeg. Fikk lytta på et par låter med Pioneeren i pure direct tidligere.
Er spent på ASR og Dynaudio kombinasjon....
Takker for det. De ser helt konge ut. Liker utseende på de svært godt.Gratulerer med nye høyttalere! Dette er absolutt noe av det peneste av lydkreasjoner jeg vet om, håper at lyden blir like god til deg som de ser ut
Sov som en sten inatt jeg. Formen er svingende og turen igår tok litt på tydeligvis. Er ikke spesielt god form idag.Grattis, Retep!Får koble opp ASR imorgen tenker jeg. Fikk lytta på et par låter med Pioneeren i pure direct tidligere.
Hvorfor vente til senere når du likevel er så spent at du neppe får sove?
Det er spikes som skrues ned ovenfra, med en god underlagsplate under.Orginale, de fikk jeg sikkert ikke med. Er Soundcare på mine også.
Hvordan er de orginale?
Greit å ikke danne seg noe inntrykk før ørene er friske igjen. Jeg mister spesielt evnen til å høre bassen skikkelig når jeg er forkjølet.Sov som en sten inatt jeg. Formen er svingende og turen igår tok litt på tydeligvis. Er ikke spesielt god form idag.Grattis, Retep!Får koble opp ASR imorgen tenker jeg. Fikk lytta på et par låter med Pioneeren i pure direct tidligere.
Takker for det Whiplash. Håper hørselen kommer seg raskt så jeg får høre hva de C2 kan gjøre med musikkenGratulerer med nye høyttalere Retep
Ok, er mulig jeg fikk med de alikevel. Men de såg litt kipe ut.Det er spikes som skrues ned ovenfra, med en god underlagsplate under.Orginale, de fikk jeg sikkert ikke med. Er Soundcare på mine også.
Hvordan er de orginale?
Bassen faktisk, hos meg går det utover toppen. Er stor forskjell fra igår til idag heldigvis.Greit å ikke danne seg noe inntrykk før ørene er friske igjen. Jeg mister spesielt evnen til å høre bassen skikkelig når jeg er forkjølet.Sov som en sten inatt jeg. Formen er svingende og turen igår tok litt på tydeligvis. Er ikke spesielt god form idag.Grattis, Retep!Får koble opp ASR imorgen tenker jeg. Fikk lytta på et par låter med Pioneeren i pure direct tidligere.
Velkommen i klubben. Det er en kvalitet jeg alltid har satt veldig høyt. Det er ikke alle anlegg i alle rom som jeg har hatt som har fått det skikkelig til, men det er en av nøkkelegenskapene til lyden i dagens krypt. Realistiske proporsjoner og plassering i lydbildet betyr mye. Ikke bare i bredden og dybden, men også i høyden. Som du kanskje har merket er det noe jeg innimellom kommer tilbake til i egen tråd.Det er også litt uvant å titte opp på vokalen. men her er det ikke antydning til lytteretthet. Er ca 3 timer siden jeg skulle gå ned til min kjære... Fpr ta en låt tiø så avslutter jeg for idag.
Det er slik diskant skal være. Sier som min gamle studiokollega Morten Arnetvedt, er det mye diskant så er det feil. Og stikker den av er det i alle fall ikke riktig. Du er virkelig inne på noe nå, ha litt is i magen så sitter det skikkelig. Du har jo nå fått oppleve at ASR er en fin match, og da er det bare å live det til med litt rør i forkant. Det har du jo på gang hvis du bestiller din planlagte Veridian Utopia i den konfigurasjonen du beskrev tidligere i tråden.Er veldig uvant å ha vokalisten så høyt. Blir som å sitte på en intimkonsert. Lyden slipper høyttalere helt, og bredden og dybden er der. Må bruke litt tid for å rekalibrere ørene. Er som nevnt litt uvant med diskant som dette, altså en som ikke stikker av.
Gratulerer med nye Dynaudio. Bra saker det. Har selv Special 25. Kan du utdype litt hva du mener med diskant som ikke stikker av? Har lurt litt på dette begrepet i flere sammenhenger.Er veldig uvant å ha vokalisten så høyt. Blir som å sitte på en intimkonsert. Lyden slipper høyttalere helt, og bredden og dybden er der. Må bruke litt tid for å rekalibrere ørene. Er som nevnt litt uvant med diskant som dette, altså en som ikke stikker av.
Gratulerer med nye Dynaudio. Bra saker det. Har selv Special 25. Kan du utdype litt hva du mener med diskant som ikke stikker av? Har lurt litt på dette begrepet i flere sammenhenger.Er veldig uvant å ha vokalisten så høyt. Blir som å sitte på en intimkonsert. Lyden slipper høyttalere helt, og bredden og dybden er der. Må bruke litt tid for å rekalibrere ørene. Er som nevnt litt uvant med diskant som dette, altså en som ikke stikker av.