Var den til meg Alphamale?Hva er ca. prisantydning da R, og hva er size på kåken?
Tror nok det hadde endt med skilsmisse... Men en kul tanke.4.2 MNOK - bør holde til et brukbart oppsett. Så leier dere hus istedenfor å kjøpe.
Final
Jeg hadde faktisk ikke hatt noe problem med å bo oppi gokk. Men så er det dette med jobb da..Alphamale: flytt hjem igjen
Retep: du får flytte nordover.. vil gi betydelig overskudd til stereo
Hehe,hører du det X? Du er en gokkingJeg hadde faktisk ikke hatt noe problem med å bo oppi gokk. Men så er det dette med jobb da..Alphamale: flytt hjem igjen
Lillestrøm/Lørenskog/Fjellhamar er jo fine plasser og ikke så dyrt som inne i byen daSatt og titta litt på hvilke utlegg vi har for å komme oss til og fra jobb i mnd. Dama kjører bil tur/retur Stovner og jeg kjører tog. Litt forenklet dvs uten bom avgifter så havnet jeg på ca 7000kr. Vil bli betydelig mindre om vi flyttet inn til Oslo, Lillestrøm området.
Vi må finne en plass det er enkelt å komme seg til både Stovner og Lysaker. Får se litt på dette fremover. Men at jeg mister hifirommet er nok ganske sikkert.
Kanskje vi rett og slett lager et nordnorsk hi-end bofelleskap med lyd i alle rom.Alphamale: flytt hjem igjen
Dere bør finne noe nært t-bane. Veldig fleksibelt. Har det helt konge på Risløkka men her har det også vært boliggalopp.Satt og titta litt på hvilke utlegg vi har for å komme oss til og fra jobb i mnd. Dama kjører bil tur/retur Stovner og jeg kjører tog. Litt forenklet dvs uten bom avgifter så havnet jeg på ca 7000kr. Vil bli betydelig mindre om vi flyttet inn til Oslo, Lillestrøm området.
Vi må finne en plass det er enkelt å komme seg til både Stovner og Lysaker. Får se litt på dette fremover. Men at jeg mister hifirommet er nok ganske sikkert.
Fjellhamar er dyrt, og ikke minst preget av eneboligbebyggelse og veldig få blokker. Ikke like dyrt som f.eks. Vinderen eller Grefsen i Oslo, men ikke akkurat gratis heller. Har man derimot hele Lørenskog som nedslagsfelt er det en del mer å velge i med både rekkehus og blokker.Lillestrøm/Lørenskog/Fjellhamar er jo fine plasser og ikke så dyrt som inne i byen daSatt og titta litt på hvilke utlegg vi har for å komme oss til og fra jobb i mnd. Dama kjører bil tur/retur Stovner og jeg kjører tog. Litt forenklet dvs uten bom avgifter så havnet jeg på ca 7000kr. Vil bli betydelig mindre om vi flyttet inn til Oslo, Lillestrøm området.
Hele det sentrale området rundt Lillestrøm, Strømmen og Lørenskog er blitt et stort pressområde som prisene er blitt høye.
Huset vi kjøpte på 190m2 for 3 år siden for 4,7 som var nytt, det siste som ble solgt fikk de rundt 7 for.
Dette er en galskap som ikke er bra for samfunnet. Stakkars de som skal ut på markedet for første gang.
Bunnløs gjeld er det de får.
.... og ingen jobb da den ble outsourcet til India....."Startet med tomme hender og nå har jeg millioner i gjeld"
Satt og titta litt på hvilke utlegg vi har for å komme oss til og fra jobb i mnd. Dama kjører bil tur/retur Stovner og jeg kjører tog. Litt forenklet dvs uten bom avgifter så havnet jeg på ca 7000kr. Vil bli betydelig mindre om vi flyttet inn til Oslo, Lillestrøm området.
Hele det sentrale området rundt Lillestrøm, Strømmen og Lørenskog er blitt et stort pressområde som prisene er blitt høye.
Huset vi kjøpte på 190m2 for 3 år siden for 4,7 som var nytt, det siste som ble solgt fikk de rundt 7 for.
Dette er en galskap som ikke er bra for samfunnet. Stakkars de som skal ut på markedet for første gang.
I motsetning til jonas, anbefaler jeg dere å flytte dit det er best for dere. Å bruke historisk avkastning de siste 10 årene, i dagen ville boligmarked som er ingen garanti for fremtidig avkastning. Det skal ikke så store endringene til før at boligprisene endrer seg. F.eks økt arbeidsledighet og økte renter. Anbefaler å flytte der man ønsker å bo og ikke bruke bolig som et investeringsobjekt der man skal tjene mest mulig.Anbefaler dere å kjøpe i pressområdene rett utenfor Oslo, da disse stedene vil prisene øke hele tiden og det er en glimrende investering. Kompis av meg kjøpte på Vestli for ti år siden, og prisene har nesten stått stille, sammenlignet med vårt rekkehus på Lørenskog, som snart har 3 fordoblet seg.
Her har du to svært lavt prissatte boliger på Stovner!Boligprisene på Stovner er svært lave.
Der er det mulig å fremdeles realisere eget lytterom og dere sitter igjen med noen millioner til hva det skal være av hifi.
Har selv bodd store deler av livet mitt i byen, trivdes veldig godt på Grefsen, Vinderen, Smestad og Holmenkollen.
Dere må selv finne ut hva som er best for dere.
Jobb er det nok for deg.. lokale kjøttprodusenten i narvik har søkt jevnt etter folk.. tror du hadde fått noe der fort. Vet ikke hva fruen din jobber medJeg hadde faktisk ikke hatt noe problem med å bo oppi gokk. Men så er det dette med jobb da..Alphamale: flytt hjem igjen
Såå såå Ove.. bedre som en gokking enn en gakkingHehe,hører du det X? Du er en gokkingJeg hadde faktisk ikke hatt noe problem med å bo oppi gokk. Men så er det dette med jobb da..Alphamale: flytt hjem igjen
O
Nei.DU!
Skal du sørover nå da?
Det her kan bli ordentlig bra, det. Tenker innimellom det samme etter å ha samlet på meg en haug med komponenter og høyttalere, at det kanskje hadde vært deilig å kvitte seg med alt og starte på nytt med den kunnskapen og erfaringen man har gjort seg underveis. Burde gi grunnlagg for litt mer målrettet oppbygging av neste anlegg, for da vet man bedre hva man liker og egentlig vil ha. Problemet kan jo ofte være at man egentlig ikke vil selge ting man liker skikkelig godt, selv om man ikke bruker det og det helller egentlig ikke passer så bra sammen i helheten.Vi satt og titta litt på bopel igår. Og det ser ut til at vi sikter oss inn på leilighet på ett plan. Med minimum 2 soverom. Vi ønsker heller ikke mer lån da dagens situasjon er helt topp kronemessig.
Så det er mulig at alt av hifi film utstyr blir solgt fremover. For å starte med blanke ark senere.
Så om noen er på utkikk etter høyttalere, subber, kinoamp effekttrinn ol. Send en pm. Selger for samme eller litt lavere pris enn jeg kjøpte for. Driver ikke butikk.
Du får nok bra head fi for det du sitter igjen med ved salg av hifi, trenger jo ikke store krypinnet heller så du kan vel spe på med litt etter hus salget også. Lukter head fi i upper classFår starte med Head fi...