Blir spennende å høre når du for alt opp og gå..Blir spennende å høre forskjell på Lx 83 og 7010.
Fikk en pling fra Postnord. Ifølge den så skal pakken leveres på døra mi kl 21 imorgen. Vel.....? Vi får se da.
Nja, de snek jeg til meg her forleden. Skal kobles opp i morgen.Snart oppdager Retep at det ligger et sett Klipsch Palladium P38F på Torget her, og vips blir det bytting igjen.
Takket være deg gjør det det nåHar da vert noen timer hos Ove. Dette oppsettet spiller virkelig godt.
Ser at biltema har 14mm treborr,de har også justerbart trebor 15-45mmEr det noen som har et treborr på 14,5mm liggende som jeg kunne lånt? Er ikke noe god på å google, men ser ut til at jeg må handle i sverige for å få tak i dette.
Trenger ikke si mer: Kassen tom i Postnord: Kræver krisemøde om milliard-underskud – Ekstra BladetDa bør du ikke forvente rask levering. Postnord er notorisk upålitelige (gamle Tollpost).
Det har hendt at de har gjort en brukbar jobb i enkelte tilfeller, men dette tilhører unntakene. Så regn med at det vil ta litt tid. I mellomtiden får du hygge deg med å legge ut bilder av vidunderet som er på vei så vi andre kan beundre og bli misunnlige. Og høre musikk på Celius selvsagt.
Huff. Med min flaks så kommer aldri pakken frem...Trenger ikke si mer: Kassen tom i Postnord: Kræver krisemøde om milliard-underskud – Ekstra BladetDa bør du ikke forvente rask levering. Postnord er notorisk upålitelige (gamle Tollpost).
Det har hendt at de har gjort en brukbar jobb i enkelte tilfeller, men dette tilhører unntakene. Så regn med at det vil ta litt tid. I mellomtiden får du hygge deg med å legge ut bilder av vidunderet som er på vei så vi andre kan beundre og bli misunnlige. Og høre musikk på Celius selvsagt.
Gjelder Danmark dette men de går i minus i Norge også. Er Sverige som redder de sjøl om det har vært mye negative oppslag om Postnord der også.Huff. Med min flaks så kommer aldri pakken frem...Trenger ikke si mer: Kassen tom i Postnord: Kræver krisemøde om milliard-underskud – Ekstra BladetDa bør du ikke forvente rask levering. Postnord er notorisk upålitelige (gamle Tollpost).
Så... ingen pakke? Eller masse pakker, og opptatt med å få ting opp trappa?Huff. Med min flaks så kommer aldri pakken frem...
Det er det som er så kjekt med høyttalere som responderer godt på rør. De kan riktignok med noen transer låte huggorm på grunn av dårlig match, noe som gjør at enkelte kan få et feil inntrykk, men hvis du er på jakt etter litt sonisk "magi" så er det en kort og potensielt rimelig vei til nirvana med en velkonstruert integrert rørforsterker som ikke trenger å koste mye mer enn 10k ny.Jo kjenner Antal ESW godt. Er jaggu mye høyttalere for pengene.
Triangle har dessverre ikke fått status som kult å eie her hjemme. Og med ingen norsk importør så får de heller ikke opparbeidet seg dette. Leser man på tester på nett så får de svært mye skryt. Den siste serien Signature, feks er jo rett og slett topptestet over hele fjøla.
Synes det er rart at folk ikke hopper på mitt frontsett som jeg har til salgs.
Koble på en god rimelig røramp. Så har man utgangspunktet for svært god lyd til en meget hyggelig pris.
Ditt nick er herved lagret i hukommelsen. .. kjenner vel stortsett alle på medisinaldepoet her i narvikX-Cell skulle jeg sendt noe til deg skulle jeg hatt det der oppe fortere en du hadde ant.
Vi sender en container til Narvik flere ganger i uka.
Må drive litt reklame for firma jeg jobber i Apotek 1