Håper jo på det Ove. Er relativt trygg på det valget egentlig. Men man vet aldri.Knall bra forsterker
O
Har trua jeg og. Har hatt S1 av samme forsterker tidligere på Triangle i et helt annet rom. Så er ganske trygg på valget.Lekker sak ivertfall, hørt for lite Marantz men har trua !
Du må opp på de dyre streamerene for og få bra dac,NA 6005 er passe bra bareNoen som har testa marantz HD dac 1? Evnt hvordan er dac delen i de streamerene fra marantz? Litt ergerlig at de ikke har rene dacer uten alt det andre..
Ok, mulig jeg får stjele din MF...Du må opp på de dyre streamerene for og få bra dac,NA 6005 er passe bra bareNoen som har testa marantz HD dac 1? Evnt hvordan er dac delen i de streamerene fra marantz? Litt ergerlig at de ikke har rene dacer uten alt det andre..
O
Den er arbeidsledig for tidenOk, mulig jeg får stjele din MF...Du må opp på de dyre streamerene for og få bra dac,NA 6005 er passe bra bareNoen som har testa marantz HD dac 1? Evnt hvordan er dac delen i de streamerene fra marantz? Litt ergerlig at de ikke har rene dacer uten alt det andre..
O
Ahh den hadde jeg glemt at du hadde stående. Hva skjer med MF dac da? Mulig å få låne den litt om du ikke skal selge? Hadde vert morro å testa opp mot marantz reciver.
Jeg skal.Noen som skal på Puls messa til OHC i mnd skifte? Hadde vert morsomt å reist sammen med noen...
Jeg skal.Noen som skal på Puls messa til OHC i mnd skifte? Hadde vert morsomt å reist sammen med noen...
Kult Ove. Hvilken dag skal du? Ta med dacen så treffes viJeg skal.Noen som skal på Puls messa til OHC i mnd skifte? Hadde vert morsomt å reist sammen med noen...
Du kan låne MF dac ja
O
Da treffes vi nok.Jeg skal.Noen som skal på Puls messa til OHC i mnd skifte? Hadde vert morsomt å reist sammen med noen...
Vet ikke hvilken dag ennå,det kan vi avtaleKult Ove. Hvilken dag skal du? Ta med dacen så treffes viJeg skal.Noen som skal på Puls messa til OHC i mnd skifte? Hadde vert morsomt å reist sammen med noen...
Du kan låne MF dac ja
O