Får dessverre ikke mulighet til å dra inn i år. Blir tur vestover med kidsa for å besøke besteforeldre i stedet.Er det noen som skal på høstpulse og høsrmesse imorgen? Jeg drar nok innover og vil vere der rundt opningstid.
Blir nok stas det også. Familie er jo det kjæreste man har.Får dessverre ikke mulighet til å dra inn i år. Blir tur vestover med kidsa for å besøke besteforeldre i stedet.Er det noen som skal på høstpulse og høsrmesse imorgen? Jeg drar nok innover og vil vere der rundt opningstid.
Kablene skal etter ryktet vere noen gode solide kabler. Ser WBT plugger i det minste. Kablene er noen år gamle. Men satser jo på at de virker.Er jeg skikkelig heldig så får jeg henta mine "nye" signalkabler på vri hjem. Bytta til meg et par.. Aner jo ingenting om de. Men skal bli bra med kortere kabler enn det som står mellom UD 5007 og SR8012.
Om jeg hører noen forsjell er jeg skeptisk til. Men blir alltid bra med kortere kabler.
Vis vedlegget 512747
Vis vedlegget 512748
Noen som ser hva det for noe?
Synes de var svært gode. De spillte på T+A blokkene i klasse A. Og dette låt egentlig godt.Flotte bilder! Hvordan var de Audiovectorene?
De platene der vet jeg Authentic har, og de fungerer der jeg ser for meg at du trenger det. Vet også at du kan bestille slike plater med egne bilder om du har noen med riktig oppløsning. Du må altså ikke velge fra databasen deres.Wow Retep! Mange takk for dine beskrivelser og flotte ord om dine lydopplevelser hjemme hos meg.
Jeg kommer til å starte innsalget med akustikkpanel på gipsveggen på venstre side. Den er tiltenkt et Pushwagner verk men vi er begge ganske usikre på om vi ønsker å ha det på den veggen. Jeg liker de Sound of Silence Hertz panelene som Andervik Audio selger med bildetrykk og bildedatabasen der er jo enorm. Noe slikt hadde kanskje gjort jobben med etterklangen som vi snakket om etter å sett på målingene?
Når det gjelder taket må jeg rett og slett ha hjelp av eksperter før jeg foretar meg noe. Sprinkelanlegg, balansert ventilasjon, betong.. Jeg har sett runde paneler i forskjellige størrelser og farger som kanskje kunne fungert?
Jeg har større Harbeth som jeg kan ta med når dere kommer så langt at dere er på flyttefot. Dem har mer av alt men beholder kvalitetene i mellomtonen.
Nye målinger og justering med EQ funksjonene i Audirvana hadde vært utrolig interessant!
Og Retep - livet er altfor kort til å drikke kjedelig kaffe! Vi takker for invitasjonen og vi tar gjerne turen på besøk.
Mvh
-BB-
Og den blomstrer virkelig med andre smårør! Aldri noen problemer, helt støyfri, fjernkontroll OG en forbasket god DAC basert rundt en ESS Sabre32 9018 chip.Dared er en knakende god rørforsterker. jeg får enda smått gåsehud av den opplevelsen den ga på RF52mk1 i gammelhuset når jeg spilte litt John Martyn på dem.. fysj det var godlyd for pølsepeng!
Det er 2 målinger oppå hverandre, den ene er din og den andre er herfra..Ser nå at det kom dobbelt opp med målinger. Se bare på de to første.Hei Retep,
Bare slik at jeg forstår deg riktig: det er målingene hjemme hos meg du viser over her?
Og hva er dine kvalifiserte bedømminger av hva du ser?
Jeg er i ferd med å legge inn en bestilling på Sound of Scilence sine Hertz paneler for å kle den nakne gipsveggen på venstre side av sofa`n. Det blir sannsynligvis enten 2 store eller 3 smalere akustikkpanel.
BeetleBug fordi min store lidenskap siden jeg var guttunge har vært disse:
Vis vedlegget 513564
Vis vedlegget 513565
Vis vedlegget 513566
-BB-
Ja. Vi sitter å ser på den enorme bildedatabasen deres for å finne noe vi begge liker og føler vi kan ha på den veggen: https://stock.adobe.com/images Her er noen eksempler;Og du får godkjennelse av kona til å ha de der oppe?
Apocalypticas egne, tidlige ting, er mye mer interessant. Hør på albumene Cult og Inquisition Symphony, f.eks. Kun fire Celloer, og et sinnssykt heavy lydbilde. Dritfett!Nok en skikkelig drittdag, hva er vel bedre enn litt musikk?
Er på oppdagelsesferd idag. Kom over denne, for dere som har lysst til å høre Metallica låt på en litt annen måte..
Vis vedlegget 513459
Den låten der er faktisk fra Inquisition Symphony og ja er enig i de tidligste platene er bedre.Apocalypticas egne, tidlige ting, er mye mer interessant. Hør på albumene Cult og Inquisition Symphony, f.eks. Kun fire Celloer, og et sinnssykt heavy lydbilde. Dritfett!Nok en skikkelig drittdag, hva er vel bedre enn litt musikk?
Er på oppdagelsesferd idag. Kom over denne, for dere som har lysst til å høre Metallica låt på en litt annen måte..
Vis vedlegget 513459
Senere har de blandet inn vokalister og en trommeslager, og er egentlig blitt ganske mye kjedeligere.
Jo noe tilfører han jo......selv om Dave Lombardo jo selvsagt tilfører noe tøft, han også.
Vet ikke hva Hallvar tar med seg..Hva slags PrimaLuna, Dialogue eller Prologue?