Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    DSC_1437.jpg


    GØY med et lite avbrekk fra virkeligheten. Fikk en tur innom BB på vei hjem.. De Harbethene hans liker jeg veldig godt. Gøy å se/høre Kinki også. Og vi fikk testa med noen absorbenter på plass.

    Takker for kaffe og kaker BB. Kjempehyggelig.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Den dårlige nyheten er da at de ikke finner noe feil med kroppen. Så da er vi tilbake på start. Sterke smerter og ingenting galt som de vil gjøre noe med.
    Kjenner at jeg nå ble litt motløs. Hadde sett frem til å få operert bort smertene i kneet, som da sannsynligvis er grunnen til smertene lenger opp. Men nå så blir det ikke gjort en dritt. Må da belage meg på mere smerter. FAEN, orker snart ikke mer. Blir mindre og mindre mobil. Kurven er nedadgående, så ikke noe bra det her.

    Bare sorgen med andre ord
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.618
    Antall liker
    13.239
    Sted
    Sørlandet
    Takker for kaffe og kaker BB. Kjempehyggelig.
    Selv takk for hyggelig besøk og de flotte tilbakemeldingene. Ønsker deg riktig god bedring og jeg håper virkelig at du og dem finner ut av hva som plager deg så ille at du må bruke krykker for å gå.

    Stå på mister!

    Mvh
    -BB-
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Takker for kaffe og kaker BB. Kjempehyggelig.
    Selv takk for hyggelig besøk og de flotte tilbakemeldingene. Ønsker deg riktig god bedring og jeg håper virkelig at du og dem finner ut av hva som plager deg så ille at du må bruke krykker for å gå.

    Stå på mister!

    Mvh
    -BB-
    Kjenner at motet fikk en skikkelug knekk nå. Ikke lenge før jeg må i rullestol nå.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    24.348
    Antall liker
    40.382
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Trist å høre Retep :( lykke til videre så håper jeg det bedrer seg på sikt

    mvh
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus og Overstasjonsmester
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.566
    Antall liker
    54.473
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Takker for kaffe og kaker BB. Kjempehyggelig.
    Selv takk for hyggelig besøk og de flotte tilbakemeldingene. Ønsker deg riktig god bedring og jeg håper virkelig at du og dem finner ut av hva som plager deg så ille at du må bruke krykker for å gå.

    Stå på mister!

    Mvh
    -BB-
    Kjenner at motet fikk en skikkelug knekk nå. Ikke lenge før jeg må i rullestol nå.
    Nå maler du vel fanden på veggen?. Altid greit med en mening i fra en annen lege,noen må finne noe.

    O
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    991
    Antall liker
    751
    Torget vurderinger
    8
    Takker for kaffe og kaker BB. Kjempehyggelig.
    Selv takk for hyggelig besøk og de flotte tilbakemeldingene. Ønsker deg riktig god bedring og jeg håper virkelig at du og dem finner ut av hva som plager deg så ille at du må bruke krykker for å gå.

    Stå på mister!

    Mvh
    -BB-
    Kjenner at motet fikk en skikkelug knekk nå. Ikke lenge før jeg må i rullestol nå.
    Nå maler du vel fanden på veggen?. Altid greit med en mening i fra en annen lege,noen må finne noe.

    O
    Fanden på veggen? Tenk på fordelene da! Han kan jo kappkjøre med kjæresten sin ;)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.648
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Vært der du er. Har selv gått i kjellern med dårlig helse. Legene dømte bein og kropp nedenom og hjem. Men fant en kirurg som hadde troen. 24operasjoner på begge beina å nå står jeg i full jobb, renoverer hus m.m. ikke gi opp! Fritt sykehus valg i landet. Krev spesialist.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.898
    Antall liker
    4.549
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Kjedelig med nedturer, og spesielt med helsa.
    Men ikke gi opp av den grunn, husk det er ALLTID noen som har det værre enn deg. Du klarer tross alt og spise selv.

    Jeg har tidligere henvist deg mot en spesialist innenfor temaet du plages med, har du tatt kontakt med han?
    God bedring:)
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    11.052
    Antall liker
    15.958
    Sted
    Langesund
    Ikke så moro å høre at de ikke fant noe galt, men du vet jo selv at det er noe galt.

    Hør på Alphamale, prøv en annen. I alle fag og yrker og egentlig på alle plan i samfunnet, finnes det veldig dyktige folk og andre mindre dyktige og noen få helt sjanseløse.

    Stå på, ikke mist motet:)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kjedelig med nedturer, og spesielt med helsa.
    Men ikke gi opp av den grunn, husk det er ALLTID noen som har det værre enn deg. Du klarer tross alt og spise selv.

    Jeg har tidligere henvist deg mot en spesialist innenfor temaet du plages med, har du tatt kontakt med han?
    God bedring:)
    Har vert i kontakt med han.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.898
    Antall liker
    4.549
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Kjedelig med nedturer, og spesielt med helsa.
    Men ikke gi opp av den grunn, husk det er ALLTID noen som har det værre enn deg. Du klarer tross alt og spise selv.

    Jeg har tidligere henvist deg mot en spesialist innenfor temaet du plages med, har du tatt kontakt med han?
    God bedring:)
    Har vert i kontakt med han.
    Ok! Hva kom dere frem til da?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.888
    Antall liker
    669
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Nå må jeg være forsiktig, mange vet at jeg har tett omgang med Audiocenteret.
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.697
    Antall liker
    26.276
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Leit at helsa di streiker Retep. Håper noen finner ut av det etterhvert.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Får se hvordan dette blir etterhvert. Skal prøve osteopat nå. Så se om jeg kommer meg til en spesialist på nærvebanene i kroppern. Venter også på svar fra Trening og rehab.

    Lyspunktene for tiden er de dagene jeg kommer meg på jobb. Igår var en slik en og vi hadde storfint besøk. Evo og Jorwed kom en tur, en lang tur. :) og flere kjente ansikter var innom.

    Jorwed tok med seg resten av OPUS platene han hadde. Kjøpte to av han på mandagen, og de har så bra innspilling at jeg sjansa på resten. Blir en spennede dag idag. Første time med Osteopat så lege, deretter en tur på storsenteret. Titte innom platesjappa som hadde åpning igår. Sikkert bruke noen kroner der, før jeg lukker pengepungen,
    Må legge av og spare til behandlinger ol. Det offentlige har jeg fått noe mindre trua på. Så kommer til å satse på det private. Vil komme meg raskt tilbake i jobb. Dvs jeg må jo finne meg en heltidsstilling. Gir ikke opp. Krummer ryggen og går på!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    DSC_1441.jpg


    DSC_1441.jpg


    Et par bilder fra turen innom Platesjappa idag. Flott liten butikk, med vinyl, cdplater både brukt og nytt. Merch, gitarer og gitar utstyr. Enda til noen platespillere og høyttalere hadde de plass til. Nå kjenner jeg til butikken på Lillestrøm godt. Men håper på at se får dette til å gå rundt.

    Den til den jeg var innom, så var det folk inn og ut hele tiden. Flere lurte på om de kjøpte LP plater, så det står nok noen samlinger på Jessheim rundt omkring. Spes godt utvalg synes jeg det var på rock og tyngre musikk.

    Mitt siste kjøp for en stund ble denne.

    DSC_1443.jpg


    Så lukker jeg sparegrisen, og starter med å putte penger på den. :)

    Får bruke litt tid på å spille av all musikken jeg har kjøpt. Lett at man kjøper og putter det i hylla desverre.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    DSC_1442.jpg


    Ser det kom dobbelt av ett bilde. Her er ett til.. Se jobber med nettside også, ikke heilt up to date. Men titt gjerne innom. Platesjappa.no
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har utsatt dette lenge nå. Men nå er jeg igang med å legge LP samlingen inn på discogs.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fikk lagt inn ca 45 plater idag, det meste fra Metallica og Nightwish.. Må si jeg ble litt satt ut verdien på samlingen. Nå er nok de platene der, de som har høyest snitt. Men wow.. :) og jeg har da ikke lagt inn de som henger på vegg som er de med høyest verdi. Blir gøy å fortsette med dette utover. Ta en liten bunke innimellom.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Trenger litt discogs ekspert hjelp her nå. Sitter fast på ett album, hvor jeg ikke finner riktig farge vinyl til riktig type cover. Søker jeg på Google så finner jeg det, men klarer ikke å finne den i discogs altså.

    Gleder Guns n roses, albumet Appetite for Destruction med usensurert cover og med hvit vinyl.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    DSC_1446.jpg


    DSC_1447.jpg


    Finner den med noen andre farger, men ikke hvit altså.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.441
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Råtips, hiv plata på spilleren og fyr opp Shazam eller Soundhound på mobilen så kan det hende du finner løsningen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Klikker snart her. Jeg har funnet ut at jeg HATER å legge inn Pink Floyd på discogs.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.175
    Antall liker
    67.474
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Klikker snart her. Jeg har funnet ut at jeg HATER å legge inn Pink Floyd på discogs.
    Et tips, søk på nummeret på utgivelsen istedenfor platetittel og artist. Kommer da mye lettere frem til riktig utgivelse.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Klikker snart her. Jeg har funnet ut at jeg HATER å legge inn Pink Floyd på discogs.
    Et tips, søk på nummeret på utgivelsen istedenfor platetittel og artist. Kommer da mye lettere frem til riktig utgivelse.
    Takk for tips, tror det er det jeg gjør.
    Sliter med the Wall og Wish You Were Here.

    Legger ut bilder om litt.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Wish You Were Here no 1

    DSC_1454.jpg


    DSC_1455.jpg

    Diverse stasj.. Postkort og plakat

    DSC_1456.jpg


    DSC_1457.jpg


    DSC_1458.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.124
    Antall liker
    20.484
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Når det gjelder Wish You Were Here no 1. Så finner jeg label som er blå og sort. Ikke lilla og sort som min.. Dette er en reutgivelse..

    Wish You Were Here no 2 så klarer jeg ikke å finne rød label uten skrift rundt til årstallet som står på plata.

    Nå har jeg holdt på noen timer idag. Så mulig jeg overser noe her.
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    11.005
    Antall liker
    17.920
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Når det gjelder Wish You Were Here no 1. Så finner jeg label som er blå og sort. Ikke lilla og sort som min.. Dette er en reutgivelse..

    Wish You Were Here no 2 så klarer jeg ikke å finne rød label uten skrift rundt til årstallet som står på plata.

    Nå har jeg holdt på noen timer idag. Så mulig jeg overser noe her.
    Uten skrift rundt er ett klistremerke som ble lagt på når solgt i andre land enn Canada. Rettighetsissue.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn