roeng2
Hi-Fi freak
Ser ut som Pylon Diamond 30 om jeg ikke tar feil. Retep har munnbind så han får ikke verifisert dette.Klarer ikke helt å se hvilken ht det er, hva er det?
Ser ut som Pylon Diamond 30 om jeg ikke tar feil. Retep har munnbind så han får ikke verifisert dette.Klarer ikke helt å se hvilken ht det er, hva er det?
Send meg PM da Peter.Ser ut som Pylon Diamond 30 om jeg ikke tar feil. Retep har munnbind så han får ikke verifisert dette.Klarer ikke helt å se hvilken ht det er, hva er det?
Håper jo på en forbedring av helsa med dette. Har fått helt kikk på kidney bønner og kikerter.. We egentlig sinnsykt godt.Røykekutt å et lettere kosthold høres jo svært så fornuftig ut
Krysser fingrene for at de finner det som skaper smertene også. Virker i alle fall som om du gjør mye rett for å få helsa på plass!
Mvh
R
Det hørtes ut som om du planlegger Atmos snartBlir ikkje surround. Har jeg tenkt. Men om jeg kommer over noen billige surround komponenter, så er ikke veien lang til å få på plass senter og bak kanaler. Blir nok uansett ikke atmos.
Litt sent, men noen tips:Prøver å lære litt her.. Min wywh no2 har rød label uten skrift rundt. Rettighets greier. Hvilken utgave skal jeg da legge til i min samling....?
Nei, atmos blir det ikke.Det hørtes ut som om du planlegger Atmos snartBlir ikkje surround. Har jeg tenkt. Men om jeg kommer over noen billige surround komponenter, så er ikke veien lang til å få på plass senter og bak kanaler. Blir nok uansett ikke atmos.
Hva skal man si om B&W da. Foruten om at jeg liker lyden av dette britiske merket. Jo, vet ikke hvilken forsterker løsning som ble brukt, men front delen av denne kinoen spiller bra.Intryck, hur lät detta?
Er du i Oslo en gang i fremtiden hifierik er du velkommen til en demo her hos meg.Tack för att du tog dig tid att delge dina intryck, Retep. Jag skulle vilja höra lite dyrare B&W, men det är inte ofta man får chansen. Och visst är det så att man har sina egna referenser när man ska lyssna, framförallt hur och vad man vill lyssna efter vad som förmedlas i en anläggning, både surround och stereo. Även det visuella i rummet spelar roll det tycker jag med. Ja, detta system förtjänar säkert fler chanser och med mer bekant material med sig. Puls verkar trevligt!
Er ikke noe førsøk BB. Blir gjennomført det her nå.God påske Peter! Håper det går bra med røykestoppforsøket ditt.
-BB-
Hei R. Er nok ikke det. God påske til dere også.Er det Garage Inc?
Og en god påske til deg retep
Hehe.. Får vel komme med løsningen utover dagen.. Er jo ikke så mange innom her nå etter at jeg nedgraderte og ble bransjegutt. Så ikke sikker på at kommer så veldig mange flere innlegg.Da må jeg nok melde pass Spent på å høre vilket det er.
Mistenker at det er et album med blåseinstrument
De fleste som starter og jobbe i hi fi sjapper oppgraderer,det er vel bare et tids spørsmål før du gjør det ogsåHehe.. Får vel komme med løsningen utover dagen.. Er jo ikke så mange innom her nå etter at jeg nedgraderte og ble bransjegutt. Så ikke sikker på at kommer så veldig mange flere innlegg.Da må jeg nok melde pass Spent på å høre vilket det er.
Mistenker at det er et album med blåseinstrument