jorwed_
Audio Arkeologen
På WYWH 2 ser du også en forskjell i posituren til den brennende mannen på fronten. Dette bør hjelpe deg i å finne riktig utgivelse
Mulig jeg ikke forstår dette for godt.. Men der står det Colombia med gul skrift rundt label. Min er uten...Denne?Wish You Were Here no 2
https://www.discogs.com/Pink-Floyd-Wish-You-Were-Here/release/10074902
Jepp, tror det.
Hvordan ser du at den et svensk? Eller hvor står det?
På mange v disse utgivelsene er A-siden blå og B-siden lilla.Wish You Were Here no 1
Vis vedlegget 535074
Vis vedlegget 535075
Diverse stasj.. Postkort og plakat
Vis vedlegget 535076
Vis vedlegget 535077
Vis vedlegget 535080
Er vel ikke et helt ukjent problem det nei.Har hatt kjøpestopp i mange år. Brytes daglig;-)
Så mye rare greier jeg får på apoteket som jeg putter i meg. Så tror jeg nok kaffe er det jeg TØRR å putte i meg. Nesten slik at jeg vurderer å stå over melka til kvelds...
Jo anlegget kan kjøpes inn igjen. Og jeg blir heldigvis ikke lydløs.Sure valg å selge anlegget, men slikt kan kjøpes igjen. Viktigere er det å få helsa tilbake så fort man klarer. Håper virkelig at du finner tilbake til et liv uten smerter.
Mvh
R
Får vel ikke lov å kommentere det så mye.Har du solgt Ø og Xindac?
Veit ikke, så kommenterer ikke det.Åh... jøss... er reglene såpass vriene her ja...
Du står jo ikke som bransjeaktør! Så om du sier om det er solgt eller ikke kan da umulig gjøre noe???Får vel ikke lov å kommentere det så mye.Har du solgt Ø og Xindac?
Synes egentlig det er helt greit jeg. Om jeg kunne skrive og vise frem ting og tang fra butikken, så hadde det jo vert reklame. Dessuten om det eneste som intreserer folket er hvilke komponenter som står her, så er det jaggu ikke noe å skryte av. Er jo svært mye annet som for meg, vertfall, er viktigere enn navnet på komponentene.Dumt opplegg det der, ødelegger en av de beste trådene her inne hele den greia der, synes det er synd at det er slik dette forumet skal bli husket (av meg i alle fall). Synes dog alle skulle vært skodd likt, både Bransjeaktører, ringehjelper og alle andre medlemmer, det blir jo bare ubehag og tull av det her.Siden det kommer inn nytt. Så går det gamle ut. blir å finne i butikken og i retur får jeg noe annet fra butikken. Høyttalerene skal til en skribent som skal teste de. Forsterkeren blir butikkens demo forsterker. De som vil vite hva som kommer inn får følge med på FB..
Har fått beskjed fra store Ugg, om at bilder og navn på ting som butikken har. Kan jeg ikke ikke skrive om el vise frem.. Så da får jeg holde meg til det.
Du får uansett ha lykke til med det som kommer inn igjen og helsa, musikk har du mye bra av og rommet er det ikke noe i veien med, personlig synes jeg lyden din bare kan gå en vei, så jeg applauderer avgjørelsen.
Helt greit att det er slik, så får man bare respektere dette. Tråden til folk blir da ikke dårligere av det.Dumt opplegg det der, ødelegger en av de beste trådene her inne hele den greia der, synes det er synd at det er slik dette forumet skal bli husket (av meg i alle fall). Synes dog alle skulle vært skodd likt, både Bransjeaktører, ringehjelper og alle andre medlemmer, det blir jo bare ubehag og tull av det her.Siden det kommer inn nytt. Så går det gamle ut. blir å finne i butikken og i retur får jeg noe annet fra butikken. Høyttalerene skal til en skribent som skal teste de. Forsterkeren blir butikkens demo forsterker. De som vil vite hva som kommer inn får følge med på FB..
Har fått beskjed fra store Ugg, om at bilder og navn på ting som butikken har. Kan jeg ikke ikke skrive om el vise frem.. Så da får jeg holde meg til det.
Du får uansett ha lykke til med det som kommer inn igjen og helsa, musikk har du mye bra av og rommet er det ikke noe i veien med, personlig synes jeg lyden din bare kan gå en vei, så jeg applauderer avgjørelsen.
Helt enig at dette skal respekteres men det er også helt greit å si ifra om folk tråkker over streken med sine meninger. Er på mange forumer og dette er ikke særskilt noe som bare dukker opp her, det meste driter jeg i men i noen tilfeller er det bare helt greit å gi inn med samme mynt.Helt greit att det er slik, så får man bare respektere dette. Tråden til folk blir da ikke dårligere av det.Dumt opplegg det der, ødelegger en av de beste trådene her inne hele den greia der, synes det er synd at det er slik dette forumet skal bli husket (av meg i alle fall). Synes dog alle skulle vært skodd likt, både Bransjeaktører, ringehjelper og alle andre medlemmer, det blir jo bare ubehag og tull av det her.Siden det kommer inn nytt. Så går det gamle ut. blir å finne i butikken og i retur får jeg noe annet fra butikken. Høyttalerene skal til en skribent som skal teste de. Forsterkeren blir butikkens demo forsterker. De som vil vite hva som kommer inn får følge med på FB..
Det er alt maset og meningene rundt det som skaper dårlig stemning.
Forholde seg til det og ferdig med det, enkelt og greit.