Kult.. Bomma på en ting..Den videoen der brukes på grunnkurs OLF for sokkelarbeidere.
For å vise hva som skjer når man ikke har riktig fokus
Jeg ogKult.. Bomma på en ting..Den videoen der brukes på grunnkurs OLF for sokkelarbeidere.
Spoiler alert, hva fikk du ikke med deg?Jeg ogKult.. Bomma på en ting..Den videoen der brukes på grunnkurs OLF for sokkelarbeidere.
Alder på damene8)Spoiler alert, hva fikk du ikke med deg?Jeg ogKult.. Bomma på en ting..Den videoen der brukes på grunnkurs OLF for sokkelarbeidere.
Du sier noe der. Meditasjon det der tenker jeg.. Prøve etter middag.Aah, ingenting er som 23 minutter med stillhet
Har du fått skatet deg innpå? ;DVis vedlegget 540465
Steikje tomme side..
Spiser middag enda.. Var digg idagHar du fått skatet deg innpå? ;DVis vedlegget 540465
Steikje tomme side..
Prøvde det BB.. Men sporet "tar" raskt tak i nåla og drar den inn. Plata kosta meg 20kr. Så greit å ha. Men reagerer litt på mengden antiskate her.. Har fått pu montert av en med snøring. Er det noe annet som kan innvirke på dette? Nar nåltrykk på 2.0g, antiskate står på 2.8 da går npl fryktelig sakte fra ytterste del av plata til ca 4cm inn.. Videre innover plata så står nåla iro der den treffer plata.Dere trenger ikke tomme plater til den jobben der. Det rekker lenge med en plate som har litt avstand fra siste sang til senter. Da setter du PU mellom det siste sporet som drar pu rundt mot sentrum.
-BB-
Må sjekke.. Du tenker på selve spilleren nå ja?Står den 100% i vater?
Det er jo veldig viktig.
Ja, står den på skakke en eller annen vei vil jo dette påvirke det.Må sjekke.. Du tenker på selve spilleren nå ja?Står den 100% i vater?
Det er jo veldig viktig.
Skal titte på dette. Har brukt et lite boblevater sånn rund sak. Mulig jeg må frem med meteren...Ja, står den på skakke en eller annen vei vil jo dette påvirke det.Må sjekke.. Du tenker på selve spilleren nå ja?Står den 100% i vater?
Det er jo veldig viktig.
Legg vateret på tallerken, og den blanke plate er også rett? den buler ikke opp på midten etter i kantene?
Derfor jeg nevnte en tynn glassplate eller Akryl.
Og ja, plata ser rett ut...Ja, står den på skakke en eller annen vei vil jo dette påvirke det.Må sjekke.. Du tenker på selve spilleren nå ja?Står den 100% i vater?
Det er jo veldig viktig.
Legg vateret på tallerken, og den blanke plate er også rett? den buler ikke opp på midten etter i kantene?
Derfor jeg nevnte en tynn glassplate eller Akryl.
Nope ikke så jeg klarer å se. Har spunnet platen rundt på technicsen og klarer du kje å se at den går opp å ned noen plass.. Skal prøve en ting til...Og vinylen har ikke kul ved senter?
Så med andre ord. Gi F... jeg har en lå med sinus toner. Kan jeg bruke den og umik + rew til deg måle forvrengning en og en side av gangen?Dette blir vel ikke riktig uansett? Hvis nåla er veldig spiss blir vel fiksjonen mot plata feil? Her er det noen tips:
[video]https://www.analogmagik.com/antiskate[/video]
Den har jeg. Sporer igjenom søke antiskate spotene uten feil med 2.8
Den forsto jeg ikke..Du er også sikker på att du har "nullet" ut vektjusteringen på stifttrykket?