alphamale
Hi-Fi freak
Legge inn delay
Bingo. Filterene jeg genererer må flyttes til en preset for å vere aktive. Jeg har trodd at jeg velger preset først. Så deler jeg av høyttalerene på ønsket frekvens. Så kjøre Dirac og optimalisere target. Og når jeg har valgt exit så flyttes filteret til presten som er valgt. Men neida det skjer faktisk ikke. Selv om gain ut fra Minidsp 88A blir redusert.Legge inn delay
Låter... driver bare med målinger jeg...Nå begynner det å ligne på noe! Hvordan låter det?
Det er forskjeller på "samlingen til bestefar" med Jim Reeves og Dolly Parton, og godt behandlede samlinger med kurante og interessante skiver, kanskje?Jøss det var en god pris , prisene må ha steget , en par år siden jeg kjøpte brukt vinyl men har stort sett betalt 20-50 kr for enkelt eksemplarer. Min samling er av nostalgiske årsaker ikke til salgs..selv om jeg spiller lite vinyl27.000,- høres ut som ett godt bud (90,- pr plate)
Selvsagt mer å hente på å selge dem enkeltvis...
Fikk mer enn det heldigvis.
Må teste noe mer og så må jeg få satt riktig nivå til subb. Men er positivt sålangt. Og så må jeg lese manual litt. Skulle gjerne stoppet auto EQ ved ca 2 500hz. Da Dirac ikke gjør noe spes etter det, og det den gjør et jeg ikke helt enig i.Herlig! Høres ut som det funker til formålet da. Har ingen erfaring med flerkanal-varianten av Dirac.
Bedre med 2 Dazed..Hm. Jeg har en SVS PB-2000, men jeg trenger jo en sub. ...Eller i alle fall så vil jeg ha en sub.
Men det kan du vel få til? Hvis du dobbel-klikker på den prikken som representerer siste punkt i target-designeren, så forsvinner den. Da kan du fysisk dra hele vinduet fra høyre mot venstre - helt til neste prikk. Da begrenser du Dirac til den frekvensen.Må teste noe mer og så må jeg få satt riktig nivå til subb. Men er positivt sålangt. Og så må jeg lese manual litt. Skulle gjerne stoppet auto EQ ved ca 2 500hz. Da Dirac ikke gjør noe spes etter det, og det den gjør et jeg ikke helt enig i.Herlig! Høres ut som det funker til formålet da. Har ingen erfaring med flerkanal-varianten av Dirac.
Takker!Men det kan du vel få til? Hvis du dobbel-klikker på den prikken som representerer siste punkt i target-designeren, så forsvinner den. Da kan du fysisk dra hele vinduet fra høyre mot venstre - helt til neste prikk. Da begrenser du Dirac til den frekvensen.Må teste noe mer og så må jeg få satt riktig nivå til subb. Men er positivt sålangt. Og så må jeg lese manual litt. Skulle gjerne stoppet auto EQ ved ca 2 500hz. Da Dirac ikke gjør noe spes etter det, og det den gjør et jeg ikke helt enig i.Herlig! Høres ut som det funker til formålet da. Har ingen erfaring med flerkanal-varianten av Dirac.
Deler ved 80hz på front rekka og 100hz på surround.. Den lilla er senterkanalen uten EQ.Deler du ved 80 og er det den lilla du tatt utganspunkt i?
Har ikke kommet noe videre. Men finner nok på litt idag. Just nu så lar jeg Dirac vere med helt opp. Spesielt kinodelen synes jeg kom seg mye med Dirac.Hvor høyt opp endte du opp med å la Dirac korrigere? Ble det bra?