Dolbytor
Hi-Fi freak
Ok. Hvordan ville det blitt med en i hvert hjørne tro?Heisann Jo har en i hjørnet bak meg og den andre står i det diagonale hjørnet fremme.
Fungerer mye bedre slik enn noen andre plasseringer jeg har brukt.
Ok. Hvordan ville det blitt med en i hvert hjørne tro?Heisann Jo har en i hjørnet bak meg og den andre står i det diagonale hjørnet fremme.
Ganske sikker på at jeg rekker en tur denne dagen, har jo hørt oppsettet men er jo alltid morro med hi-fi prat. Må jo få ordnet så du for noe skikkelige demo materiale også.Topp da blir vi 2Melder meg på. Tror jaggu kjærringa sku fikse så jeg slapp å væra "barnevakt" for eget verk den dagen .
1.Joeinar
2.Skorob
Dette er vel den anbefalinga de fleste anbefaler om du har mulighet...Ok. Hvordan ville det blitt med en i hvert hjørne tro?Heisann Jo har en i hjørnet bak meg og den andre står i det diagonale hjørnet fremme.
Venter bare på filmavspilling boksen nå. Resten kom igår. Sporing på filmavspilleren sier at den er kommet til Norge.Ganske sikker på at jeg rekker en tur denne dagen, har jo hørt oppsettet men er jo alltid morro med hi-fi prat. Må jo få ordnet så du for noe skikkelige demo materiale også.Topp da blir vi 2Melder meg på. Tror jaggu kjærringa sku fikse så jeg slapp å væra "barnevakt" for eget verk den dagen .
1.Joeinar
2.Skorob
Tenkte på 4 ja. Det er noe jeg har vurdert å teste selv, men aldri kommet så langt...Du tenker på 4 nå. Har ikke anelse.. Har ikke fått testet. Teorien sier at det burde gitt enda litt mer.
Hadde jeg hatt kronasjer, så hadde jeg testet. For det var virkelig stor forskjell fra å ha en i hvert hjørne fremme til å sette de diagonalt. Spes den taktile følelsen ble helt annerledes.
Titta litt på rew sin roomsimulator. 4stk av de små svs tubene vil gi ca 6 db ekstra og en litt jevnere respons. Men jeg må snu fasen på den ene subben 180 grader.Tenkte på 4 ja. Det er noe jeg har vurdert å teste selv, men aldri kommet så langt...Du tenker på 4 nå. Har ikke anelse.. Har ikke fått testet. Teorien sier at det burde gitt enda litt mer.
Hadde jeg hatt kronasjer, så hadde jeg testet. For det var virkelig stor forskjell fra å ha en i hvert hjørne fremme til å sette de diagonalt. Spes den taktile følelsen ble helt annerledes.
Viste ikke at du hadde flyttet på landet Jonas.Julebordet blir nok på landet i år også
Ikke hold det imot han, er vanskelig å stå imot de subbeneFår bare kose meg med det jeg har en stund. Julebordet ser ut til å bli holdt av Jonas i år forresten. Han har blitt hekta på Arendal Sound...
Neida skal ikke gjøre det. Men når han er så stor i kjeften, skal det svi litt når han taperIkke hold det imot han, er vanskelig å stå imot de subbeneFår bare kose meg med det jeg har en stund. Julebordet ser ut til å bli holdt av Jonas i år forresten. Han har blitt hekta på Arendal Sound...
Er den 13 folket dukker opp her. Lørdagen....Er med den 14'ende med forbehold om været,er det knall vær er det ut med båten
O
Hvor fikk du kjøpt skilt Retep?Fikk også bestillt og hentet noen bilder / skilt som skal henge i kinoen.
Synes de ble bra.
Vis vedlegget 438621
Skriver deg opp på lista så ser vi. Hadde vert hyggelig om du tok turenHolder formen er den 13 noe jeg er interessert i. Prøve å få med eskene til deg. Søtt lite sverd du har der
Jepp en liten katana
Kl14 og utoverNår den 13 åpnes dørene ?
Mjnei. Såvidt jeg har forstått så skal dette vere en replica av en katanaIkke for å pirke for mye, men det er vel en Tachi?
Jepp en liten katana
OK, ikke de beste bildene å dømme fraMjnei. Såvidt jeg har forstått så skal dette vere en replica av en katanaIkke for å pirke for mye, men det er vel en Tachi?
Jepp en liten katana