En liten bilde serie med diverse oppturer og nedturer jeg har hatt opp igjennom årene. Alle kobinasjoner er ikke tatt med. Har hatt en del flere både høyttalere og forsterkere. Litt av hvert har vert innom her. Reisen har vert lang og lærerik. Det siste 1 1/2 årene så har jeg faktisk ikke bytta noe annet en reciver. Noe som nok var det siste som kommer til å bli bytta eller kjøpt inn. Anlegget idag står i signaturen under. Ikke det beste stereo anlegget jeg har hatt, men det er såpass nært opp til det beste jeg har hatt at jeg ikke føler noe savn. Jeg burde ha stoppa da jeg hadde Triangle Chello og Unison Research DM komponentene. Og jeg burde heller ikke ha solgt Sim Moon I600 forsterkeren. Men situasjoen som livet satt meg gjorde at den måtte gå.
Triangle Chello og Unison gikk ut døra for at jeg skulle tilfredstille min nyskjerrighet for kino og filmlyd. Videre så skulle jeg heller ikke ha somgt Bryston 7B monoblokkene, men slikt skjer.
Mye fete komponenter har vert innom her. Audovalve Assistent 100 var også en slik forsterker som jeg egentlig likte svært godt, og som i ettertid egentlig burde ha stått igjen mye lenger.
Pathos TT Anniversary RR var også en forsterker savnet kom på etter at den dro. Hehe.. Sånn er det i denne hobbyen