FÞler med deg Peter. Heldigvis er du nÄ ferdig med salgs-, kjÞpe- og flytteprosess, og fÄtt hus og anlegg opp Ä gÄ. SÄ forhÄpentligvis har du fÊrre praktiske/fysiske ting Ä ta tak i fremover. Da fÄr du forhÄpentligvis mindre fysiske smerter slik at du fÄr fokusert pÄ Ä slappe av og bli bedre mentalt ogsÄTakk for hendinga, det varma.
Her vart det totalt krasj pga alt som har skjedd i livet de siste Ära. Eg har berre satt der vekk, stengt dÞra i staden for Ä fÄ bearbeide det. Til slutt sÄ gjekk det ikkje an Ä sette vekk meir og dÞra slo Äpen og alt som var stua vekk kom fram igjen pÄ ein gong.
Kjem meg igjÞnÄ det her med god hjelp og er opphold pÄ sjukehuset. HÄpe at eg kjem ut igjen som den same positive personen eg var tidlegare og ikkje den slitne sure sinte som eg vÄre dei siste Ära.. Ikkje sikkert at folk har merka det dÄ maska mi har vÄre flittig brukt.
No er det berre Ä ta 1 dag av gongen og slutte med Ä presse seg sÄ hardt. MÄ lÊre meg at kroppen og smertene eg gÄr med ikkje vil verte betre og ta hensyn til den. VÊre like flink til Ä hjelpe og stille opp for meg sjÞl som eg er til andre.
Dagen idag vert brukt pÄ tv stua, masse sport Ä sjÄ pÄ.
Kjem meg igjÞnÄ det her
Vis vedlegget 975127
Helt sant, mÄ lÊre meg Ä si nei el stopp. Er fryktelig dÄrleg pÄ det.Du mÄ roe deg nÄ. Pause. Jeg har lest trÄden din siste mÄneder og mye stress der. Slutt med samboer, selge hus, flytte hjem og finne bolig, nye gardiner og maling og besÞke mor, sÄ til lege og trenings senter, gÄ ned i vekt, masse hifi pÄ dÞra og mange koblinger og prÞve ditt og datt. Oppsett her og der.SÄ kjÞpe mat og noen venner. Skriver pÄ HFS.
Jeg er ganske frisk men ble lettere svimmel av dette og skjÞnte ikke at du orket sÄ mye med bakgrunn i hvordan du ogsÄ beskrev helse problemer med diabetes og smerte problematikk ogsÄ.
Jeg tror du er er en aktiv person og vil greie deg bra fremover men fÞrst mÄ lÊre Ä kutte ut noe. Vi greier ikke alt.
De beste Ăžnsker og tror det ordner seg.
MÄtte faktisk fÄ hjelp av en psykolog til nettopp det der, tok noen Är Ä vende meg til det. SÄ ble det en del Är med "bare nei" fÞr jeg kunne Äpne opp for litt "ja" igjen.Helt sant, mÄ lÊre meg Ä si nei el stopp. Er fryktelig dÄrleg pÄ det.
Riktig svar er: Jo, jeg skulle gjerne hjulpet deg og gjort dette men jeg greier ikke eller orker ikke. Har ikke nok krutt.Helt sant, mÄ lÊre meg Ä si nei el stopp. Er fryktelig dÄrleg pÄ det.
Takk hjelper meg ogsĂ„ Ă„ kome ut av skapet. Nei ikkje DET skapet, men stress og krasj skapet.SĂ„ flott at du klarer Ă„ vĂŠre Ă„pen om et sĂ„ vanskelig tema. Det hjelper nok mange andre. Ănsker deg god bedring. Det kommer til Ă„ gĂ„ fint!
Ikkje nÄke alvorlig. Er ein personligheits forstyrrelse... Smerte dritten veit ein kva er. Er den eg no skal prÞvast ut for. AltsÄ finne rett type medisin.Tippa andres diagnose hÞrtes litt feil ut. HÄper det var ikke noe alvorlig