Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Takk for besøket Peter, var hyggelig å treffes igjen. Vi fikk mimret litt om første treffet i 2009 her hos meg. Begynner å bli noen år siden:eek: Håper du for ett trivelig opphold mens du er på messe.

     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Konge dag i dag.. Har våre å lytta på 3 oppsett idag..
    IMG_20240312_142341.jpg

    IMG_20240312_142327.jpg

    Var fyrst el tur hjå Johnny. Her har det skjedd mykje sida sist. Vekk er dei golvstånde høgtalarane, vekk er senter. Eller det vil sei den er flytta inn bak lerret. Johnny har lenge snakka om å lage baffelvegg. Og no vart det alvor. Har våre her fleire gonga og dinne gongen er det betydelig betre ja. Det her var en skikkelig opptur. Og Johnny har fleire plana om ting som skal skje i kinoen.
    .
    IMG_20240312_162216.jpg

    IMG_20240312_174002.jpg

    .
    IMG_20240312_165520.jpg

    Så gjekk turen til Christian. Her har eg også våre fleire gonga. Det som var nytt no er vel egentleg alt forutan prosessor og PJ. Christian har bygd alle høytalarane og subbane sjøl. Han har eigen tråd her inne kor ting er forklart godt. Alt eg kan seie var at det her var imponerende og gøy på same tid. Kjenne eg får lysst til å lage kino sjøl ja..

    IMG_20240312_203633.jpg

    Hos dinne karen har det også skjedd en heil del. Har våre med på reisa til han her ei stond og har vel muligens indirekte skyld for at han hoppa på og gikk nokre steg i 2023. Som han sei det sjøl, fy flate høgtalarane har blomstra etter at han fikk dei i hus. Og eg må seie meg ening. Det låt bra før for all del. Men kan ikkje hugse at det låt så åpent som det gjorde i går. Skal ei runde i kveld og då skal vi prøve litt meir morsomt der inne. Skal også samle gjengen, bring the band back together... 😁

    Får legge inn tekst seinare. Er trøtt og låk no, så må få litt søvn
     
    Sist redigert:

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.481
    Antall liker
    3.602
    Sted
    Sunnmøre
    Neida eg trur den også kom på lp. Eg har en reissue som er mastra veldig godt.
    Discogs seier du har rett. Eg oppdaga Pantera seinare (særleg Vulgar Display of Power og Far Beyond Driven), på den tida alt kom på CD. Eit av dei metall-orkestra eg framleis høyrer på no og då. Og no kom eg brått til å tenkja på Life of Agony: River runs red (1993) som eg oppdaga samtidig.

    Kos deg på Austlandet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Discogs seier du har rett. Eg oppdaga Pantera seinare (særleg Vulgar Display of Power og Far Beyond Driven), på den tida alt kom på CD. Eit av dei metall-orkestra eg framleis høyrer på no og då. Og no kom eg brått til å tenkja på Life of Agony: River runs red (1993) som eg oppdaga samtidig.

    Kos deg på Austlandet.
    Synes det er vanskelig å velje myllå dei tre der. Dei er alle svært gode på sine måta. Men held nok en liten knapp på Cowboys eller Beyond. 😁 Vansleleg.. Jau kosa meg her nede, vert nokre besøk i dag og ikveld skal vi lage til pizza og ha et lite treff her. Så vert det opp på torsdag og må ha en tur på Platesjappa før eg set kursen mot Asker.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.716
    Antall liker
    7.839
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Denne burde jeg kanskje tatt med på messa i helgen 😁
    Alt som er på vinyl er vel innafor? 🤔😅

     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Denne burde jeg kanskje tatt med på messa i helgen 😁
    Alt som er på vinyl er vel innafor? 🤔😅

    Ta den med. No er det ikkje 100% sikkert at det vert vinyl avspeling. Moet venta på en platespelar.... Men om den kjem så vert det vinyl på det eine rommet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Lenge sida eg har kjørt melkeruta mot Asker / Lysaker/Drammen
    IMG_20240314_144536.jpg


    Fy flate kor mykje tid eg har brukt på dinne ruta. Dal-Lysaker på jobben hos Meny, i 8år så jobben hos Mala først i Drammen før det vart Asker,..

    Monge gamle minner dukka opp, huska en gong vi satt fast i tunnellen i over 2 tima. Stinn kupé og lite luft.. Sånnt slepp eg no i Volda...

    Snart i Asker no, sjekke inn på hotellet og så tek eg meg en tur å plaga gjengen hos Mala Audio. 😁
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har fått installert meg på hotellet no og fått stappa i meg en burger. Lita runde hos Mala Audio vart det også. Fleire utstillarar er i gong med å laste inn utstyr. Ikkje kaos endå men får vel vente til i morga med det.

    Verte en tur på pub etterpå for å sjå kamp. Liverpool skal til kvarten i Europa league i kveld.

    Nokre raske shots frå Mala

    IMG_20240314_162752.jpg

    IMG_20240314_162803.jpg

    IMG_20240314_162911.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    På vei heim no etter nok ei hifi messe. Sliten i dag og har sove forferdelig dårleg pga verk og smerte i kroppen. Ikkje altfor lenge før eg ligg under dyna igjen heime. Det ser eg fram til. Vert garantert ikkje musikk i dag. Heller ikkje via headsett, har fått overdose av det... 😂

    Steike fullt på lørdag på hotellet. Men fikk gått litt rundt i etg vi heldt til. Søndagen var det veldig mykje lettare å kome seg rundt. Vi spelte på 2 høgtalarar på rommet eg var med å hjelpte til i. Ett på lørdag og ett på søndag. På søndagen så kjørte vi ganske konsekvent ønskekonserr. Folk fikk spele akkurat den musikken dei ville. Menst på lørdag så kjørte konstruktør musikken og ba besøkande om det var nåke dei ville høyre. Pluss at dei spelte musikk som dei ville vise fram.

    Ellers så kan man lese på nett at folk sine meininga om oppsetta sprika i alle retninga. Akkurat slik det skal være. Lika at folk er ulike slik at det er plass til fleire type oppsett.

    Til slutt vil eg berre få seie eg hadde det løye og fikk helst på utrulig monge flotte folk i helga. 👍 for dokke.

    Slik ser et demorom ut når alt er pakka og klart for avreise
    IMG_20240314_200230.jpg
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.336
    Antall liker
    3.527
    Torget vurderinger
    4
    Takk for fantastisk innsats i Oslo! Hadde ikke klart oss uten deg.
     
    Sist redigert:

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.716
    Antall liker
    7.839
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    På vei heim no etter nok ei hifi messe. Sliten i dag og har sove forferdelig dårleg pga verk og smerte i kroppen. Ikkje altfor lenge før eg ligg under dyna igjen heime. Det ser eg fram til. Vert garantert ikkje musikk i dag. Heller ikkje via headsett, har fått overdose av det... 😂

    Steike fullt på lørdag på hotellet. Men fikk gått litt rundt i etg vi heldt til. Søndagen var det veldig mykje lettare å kome seg rundt. Vi spelte på 2 høgtalarar på rommet eg var med å hjelpte til i. Ett på lørdag og ett på søndag. På søndagen så kjørte vi ganske konsekvent ønskekonserr. Folk fikk spele akkurat den musikken dei ville. Menst på lørdag så kjørte konstruktør musikken og ba besøkande om det var nåke dei ville høyre. Pluss at dei spelte musikk som dei ville vise fram.

    Ellers så kan man lese på nett at folk sine meininga om oppsetta sprika i alle retninga. Akkurat slik det skal være. Lika at folk er ulike slik at det er plass til fleire type oppsett.

    Til slutt vil eg berre få seie eg hadde det løye og fikk helst på utrulig monge flotte folk i helga. 👍 for dokke.

    Slik ser et demorom ut når alt er pakka og klart for avreise
    Vis vedlegget 1006877
    Takk for hyggelig prat Peter. Det var god veldig god lyd på begge rommene deres. Var imponert over Silent Pound i Horten, og ble ikke noe mindre imponert nå (y)
     

    Powercon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.09.2022
    Innlegg
    1.412
    Antall liker
    1.298
    Sted
    Horten
    Trivelig å hilse på deg Peter på søndagen.
    -Var innom både lørdag og søndag, og syntes det Silent Pound oppsettet spilte veldig bra. (y)

    Det tar på å stå på messe hele helgen, pluss opp og ned-rigging, så viktig å få hvilt i etterkant.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Takk for hyggelig prat Peter. Det var god veldig god lyd på begge rommene deres. Var imponert over Silent Pound i Horten, og ble ikke noe mindre imponert nå (y)
    Er godt fornøgd med lyden i romma. Alltid gøy å slå av en prat med deg Eirik. Godt det er ei stond til neste show ja... 😂 Treng å lande og få ladda batteria litt. Er tomt her no..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Trivelig å hilse på deg Peter på søndagen.
    -Var innom både lørdag og søndag, og syntes det Silent Pound oppsettet spilte veldig bra. (y)

    Det tar på å stå på messe hele helgen, pluss opp og ned-rigging, så viktig å få hvilt i etterkant.
    Helt topp helse på deg. Berre å skryte masse 😂 neida synes lyden satt bra, men no er eg av typen som ikkje vert fornøgd så slike tilbakemeldinga synes eg er kjekt. Håpe du kosa deg i Asker 👍
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.657
    Antall liker
    32.633
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Trivelig å treffe deg igjen Peter😉
    Takk for en hyggelig prat og må si det satt godt i rommet med Silent Pound, smekk og slam og morrofaktor i hele frekvensområdet👍🏼🎶

    gismo
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.870
    Antall liker
    17.459
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Hyggelig å se deg igjen, Peter! Og hyggelig å lese alle tilbakemeldingene her inne :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Trivelig å treffe deg igjen Peter😉
    Takk for en hyggelig prat og må si det satt godt i rommet med Silent Pound, smekk og slam og morrofaktor i hele frekvensområdet👍🏼🎶

    gismo
    Takk for det. Ja mannen bak Silent Pound og meg jobba mykje med å få det til å verte bra. Vi var uenige i starten om div, men så slo vi idea og haudet saman og kom fram til slik det sto. Fikk du sweetspot? Ingen dsp eller eq vart brukt i nåken av oppsetta. Vi synes sjøl at det satt rimeleg godt.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hyggelig å se deg igjen, Peter! Og hyggelig å lese alle tilbakemeldingene her inne :)
    Synd du ikkje hadde med meir metal i boksane dine... 😁 Fann desverre ikkje nåke å ta med heim. Takk for klemmem eg stjal frå deg..
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.657
    Antall liker
    32.633
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Takk for det. Ja mannen bak Silent Pound og meg jobba mykje med å få det til å verte bra. Vi var uenige i starten om div, men så slo vi idea og haudet saman og kom fram til slik det sto. Fikk du sweetspot? Ingen dsp eller eq vart brukt i nåken av oppsetta. Vi synes sjøl at det satt rimeleg godt.
    Ja fikk sweetspot til slutt og da satt det godt👍🏼🎶

    gismo
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Godt å kome igong med trening igjen gitt etter Asker turen. 👍 Hadde time med PT tidlegare i veka for å gå igjønå treninga mi og sette meg en challenge. Det gjorde at vi endra litt på øvelsa eg skal gjere og litt tyngre og litt ferre rep. Og skal også prøve meir på teknikk på spes benkpress og markløft.
    Målet eller challenge som eg har fått frå PT, ho har utdanning frå USA og er veldig flink. Har brukt over en mnd å sette seg inn i nærvskade sjukdommen min for å finne eit opplegg som kan funke. Uansett, challenge er

    1x eiga vekt i benkpress. Mangla en del der. Er nerme i maskin, så mangla nok teknikk.
    1.5x eiga vekt i knebøy. Den har eg alt
    2x eiga vekt i markløft. Aldri prøvd

    Så får vi sjå... Vekta i dag er 102kg men bruka 2 hål strammare belte enn før og eg fylle meir ut joggebuksene mine i beina..
    Så merka stor endring på kroppen alt. 👍

    Er det nåken andre som har klart den utfordringa? Ser på nett at karer man det så er man i 5% gruppen av folk som klare det.. Det høres feil ut. Kan da ikkje vere so vanskelig.... 😁 Eller??
     
    Sist redigert:

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er so glad i gåturen til og frå treninga. Er berre litt tung å gå etter at eg har hatt beindag. 😁
    IMG_20240324_172545.jpg

    IMG_20240324_173446.jpg

    Siste bilete er rett før eg svinga til venstre og går over marka heim. Skal opp på vatnet å bade /sole meg når vi kjem litt lenger ut i året.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.481
    Antall liker
    3.602
    Sted
    Sunnmøre
    1x eiga vekt i benkpress. Mangla en del der.
    1.5x eiga vekt i knebøy. Den har eg alt
    2x eiga vekt i markløft. Aldri prøvd
    Viss eg tek utgangspunkt i då eg trena styrke, snart 20 år sidan, verkar 1.5v i knebøy overkomeleg, 1v i benkpress mykje verre.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.676
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Godt å kome igong med trening igjen gitt etter Asker turen. 👍 Hadde time med PT tidlegare i veka for å gå igjønå treninga mi og sette meg en challenge. Det gjorde at vi endra litt på øvelsa eg skal gjere og litt tyngre og litt ferre rep. Og skal også prøve meir på teknikk på spes benkpress og markløft.
    Målet eller challenge som eg har fått frå PT, ho har utdanning frå USA og er veldig flink. Har brukt over en mnd å sette seg inn i nærvskade sjukdommen min for å finne eit opplegg som kan funke. Uansett, challenge er

    1x eiga vekt i benkpress. Mangla en del der. Er nerme i maskin, så mangla nok teknikk.
    1.5x eiga vekt i knebøy. Den har eg alt
    2x eiga vekt i markløft. Aldri prøvd

    Så får vi sjå... Vekta i dag er 102kg men bruka 2 hål strammare belte enn før og eg fylle meir ut joggebuksene mine i beina..
    Så merka stor endring på kroppen alt. 👍

    Er det nåken andre som har klart den utfordringa? Ser på nett at karer man det så er man i 5% gruppen av folk som klare det.. Det høres feil ut. Kan da ikkje vere so vanskelig.... 😁 Eller??
    Du skal ha temmelig bra grunn trening for 210 kg kne bøyen i alle fall med stang

    Jeg ser ikke det som et mål i seg selv å makse ,,,med mindre du vil bygge " eller konkurere

    Den dagen du drar 5 rep på 180 ,,,,og er komfertabel med det ,,, da plutselig er du der
    Jeg vet og folk som har ødelagt seg permannent muskel ledd , fester ,,, og da når belter i tillegg skal spennes du får hinsidiges buk trykk som helle r ikke alle tåler

    Så min anbefalig heller 105 x10 repper enn maksing IMO
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.715
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jeg er ikke noen atlet men trener en del styrke/overkropp i forbindelse med langrenn (kjerne muskulatur), veier ca 80kg/60år den vikten sliter jeg med og klare i benk ikke heller noe mål, flere rep på lettere vekter.
    Syns det opplegget med vad du beskriver du sliter med kroppen virker galet? I beste mening.
     
    Sist redigert:

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Du skal ha temmelig bra grunn trening for 210 kg kne bøyen i alle fall med stang

    Jeg ser ikke det som et mål i seg selv å makse ,,,med mindre du vil bygge " eller konkurere

    Den dagen du drar 5 rep på 180 ,,,,og er komfertabel med det ,,, da plutselig er du der
    Jeg vet og folk som har ødelagt seg permannent muskel ledd , fester ,,, og da når belter i tillegg skal spennes du får hinsidiges buk trykk som helle r ikke alle tåler

    Så min anbefalig heller 105 x10 repper enn maksing IMO
    Kjører i dag under trening 4x8 med 220kg i maskin på knebøy. Bruka belte. Gikk akkurat opp 10kg, Så klare ikkje siste settet
    Gøy å ha et mål. så får man sjå. Ja er ute etter å både bygge masse og styrke til den dag en eg mista meir og meir slik at eg har litt ekstra å gå på.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.676
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Det er bra retep : ) Tipper allike vel du vil slite med fristang

    Generellt er jeg motstander av alle maskin apparater som låser kroppen til
    stillinger , det da du kan ødelegge deg

    Jeg har gått over til fristang stang vekter og handtler trener , Da trener trener du mer støtte muskler og core og balanse ,, og alldri vært skadet siden

    Min knebøy dag er ; knebøy med opp trekk x5 reps og knebøy med press up x5 ,, allt samma 3 ganger
    vekt .Start lett og gå opp til den vekten du nesten ikke klarer siste reppen

    Under vurderte øvesler om du ønsker å ha intensistet , finn deg ett traktor hjul å velte" eller slep det : ) eller begge deler : )
     

    Zeke1983

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    384
    Du skal ha temmelig bra grunn trening for 210 kg kne bøyen i alle fall med stang

    Jeg ser ikke det som et mål i seg selv å makse ,,,med mindre du vil bygge " eller konkurere

    Den dagen du drar 5 rep på 180 ,,,,og er komfertabel med det ,,, da plutselig er du der
    Jeg vet og folk som har ødelagt seg permannent muskel ledd , fester ,,, og da når belter i tillegg skal spennes du får hinsidiges buk trykk som helle r ikke alle tåler

    Så min anbefalig heller 105 x10 repper enn maksing IMO
    Blir vel rundt 150 i knebøy,.. 1,5 x 100 kilo… ;) uansett en ok vekt det!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det er bra retep : ) Tipper allike vel du vil slite med fristang

    Generellt er jeg motstander av alle maskin apparater som låser kroppen til
    stillinger , det da du kan ødelegge deg

    Jeg har gått over til fristang stang vekter og handtler trener , Da trener trener du mer støtte muskler og core og balanse ,, og alldri vært skadet siden

    Min knebøy dag er ; knebøy med opp trekk x5 reps og knebøy med press up x5 ,, allt samma 3 ganger
    vekt .Start lett og gå opp til den vekten du nesten ikke klarer siste reppen

    Under vurderte øvesler om du ønsker å ha intensistet , finn deg ett traktor hjul å velte" eller slep det : ) eller begge deler : )
    Er heilt enig i at fri vekte og stang er det beste. Men eg må ha sikkerheita som apperat gir. Spes i øvelsa der eg har stang over kroppen, som knebøy og benkpress. Men skal nok prøve det også så får eg sjå. Dritten er om eg mista signalet til feks ei arm når eg pressa opp.... da går det gale. Men ja skal nok teste stang og frivekter. Har fleire øvelsa på apperat med trekk vire. Og også nokre med hantla. Kva meina du med at apperat kan ødelegge deg??
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn