Passer nok best på Fredag for min del..Blir nok mer krutt ja, er veldig spent selv. Håper på bedre lyd både på 2 og multikanal. Primare sitter faktisk langt inne å selge, men sa til meg selv en gang at jeg ikke skulle ha flere oppsett. Og at jeg skulle selge når jeg kjøpte. De nye ampene kommer nok iløpet av neste uke.Johnny har sagt seg villig til å hjelpe å transportere de fra Oslo og hjem. Setter stor pris på det.
Satan jeg er spent.
Blir det ZenSati kabler all-around ?Ja og nei Kommer et effekttrinn og en pre. Skal etter planen sendes på mandag, så må jeg hente i Oslo en dag både jeg og sjåfør har mulighet. Så kanskje har jeg de oppkoblet på fredag etter jobb.
Så starter justeringen, er en del som kan justeres på dette settet. Og jeg må nok ut å handle noen kabler. Må telle opp de jeg har i skuffen kanskje jeg har nok.
Rf52 ligger bokstavelig talt på hylla bak meg. De brukes jo som surround back høyttalere.Akkurat ja, det blir prosessor og et effekttrinn som du har nevnt at du har vurdert tidligere.
Har gått opp litt av samme løypa som deg med testing av div elektronikk (kombinere stereo og hjemmekino) og må si jeg er veldig fornøyd med slik ting er nå med kun prosessor og effekttrinn. Fruen er også litt mer fornøyd nå som hun også greier å betjene anlegget alene. Det er jo et pluss også
Ja, best å planlegge mest mulig nå så du ikke får noen store overraskelser og må gjøre "hasteinnkjøp" etter at elektronikken har kommet i hus
Men hva skjedde med RF52'ene, likte du dem ikke?
Bare å kuppe!Her skjer det ting, retep, rekker jo aldri å høre noe før noe nytt er på vei inn eller ut
Hvis jeg kan kuppe tråden din litt, så lurte jeg på om noen har testet romkorreksjon i Anthem nevnt litt tidligere i tråden og f.eks. Onkyo med Audyssey MultiEQ XT32?
Lurer på om jeg skal gå tilbake til prosessor igjen, men er meget fornøyd med Onkyo'en jeg har med XT32.
Eller om noen eventuelt har sett noen tester av dette på nettet?
Satan kabler.....
Dynabel eller er det Eltek det heter har fint utvalg til fornuftige priser, både på rull og ferdige lengder.
Jeg er ganske sikker på at NAD ikke er sammenlignbart med det du for i hus nå.. ;DUansett er nok der jeg handler kabler. Mulig det skulle følge med, så kanskje jeg slipper unna det utlegget.
Er ikke NAD selv om det var i tankene lenge. Var også med på en budrunde på m25. Men synes prisen ble for høy, så jeg hoppet av.
Gleder meg og er jævlig spent
Med liten d ?dynaBel faktisk![]()
Ja, JohnnyMed liten d ?dynaBel faktisk![]()