Ekspert, det er jeg ikke. Intr det er jeg i vertfall i det store temaet akustikk.Gratulerer med dagen! Må få si at jeg synes tråden din er veldig god, følger med ������. Si fra om du og måleutstyret har lyst på en vestfoldstur.. Sliter litt med å få det til å sitte helt her, spesielt i bassen, hadde vært fint med litt eksperthjelp! Det virker som du har opparbeidet deg god kunnskap på akustikk tiltak.
Mvh chph
Johnny the shetlandsponni og Morten the inspector....Litt sent, men gratulerer med gårsdagen
Det blir spennende å se hva som dukker opp på fredag. Sammen med "Johnny the sherpa" går vel det helt knirkefritt
Grattis med Cary, det blir nok veldig spennende å høre hvordan det låter!Jepp stemmer det. Cinema 11A og cinema 5
Betyr det at jeg kan legge ut Arcam prosessor'en på bruktbørsen?Jepp stemmer det. Cinema 11A og cinema 5
Dette blir spennede ja - har troa på disse jaJepp stemmer det. Cinema 11A og cinema 5
Jepp.Betyr det at jeg kan legge ut Arcam prosessor'en på bruktbørsen?Jepp stemmer det. Cinema 11A og cinema 5
Mvh
Lars
Jeg håper bare posten er i rute jeg. Artig og se unger med nye leketøy, blir liksom litt mere gira et øyeblikk, og dette kan jo bli historisk for det er jo ikke altid jeg rekker å få hørt oppsett du har;-) , gleder meg til gutte kveld. Oy må inn å redigere, glemte å gratulere med gårsdagen.Johnny the shetlandsponni og Morten the inspector....Litt sent, men gratulerer med gårsdagen
Det blir spennende å se hva som dukker opp på fredag. Sammen med "Johnny the sherpa" går vel det helt knirkefritt
Foretrekker; johnnyzenogzan - sånn for roens skyld.Dette ble veldig feil. Faens autokorrektur. Johnny the sherpa!!
Du har en senter høyttaler på gang også. Hvilken er det du har gått for?Kanskje jeg enda til får senteren på plass. Mulig den kommer på torsdag.
Gleder meg. Får gå litt tidlig fra jobb på fredag, så da skulle alt være iorden. Venter nå kun på beskjed fra selger om at settet har ankommet Oslo.