Jo jeg fant meg fort til i rette i sweetspot hos deg. Det var som forventet meget bra. Når vi i tillegg deler musikksmak så gjør jo det bare saken enda bedre. Synes du har fått det til veldig bra nå Peter og det er ikke mye å klage på. Om det var noe jeg savnet så må det kanskje være ørlite grann mer trøkk i midbassen, samt litt mer oomph helt nede i kjelleren. Begge deler er bare småpirk og mye av det kan nok enkelt fikses ved litt enkel justering ettersom systemet ditt er såpass fleksibelt.
Takk for en hyggelig kveld og så må du bare droppe innom her om du føler for det en dag.
Åh? funker det ikke bra nok?Er bare å dempe tykt nok i taket det, så tar du bort taket akustisk...
Primare står her. Men de er nok på litt lånt tid....
Har du mulighet til å måle og regne litt? Jeg fant en formel for å regne ut hvor dempeplatene for sideveggsrefleksjonene skal plasseres og det hadde vært artig om det stemmer hva du har kommet frem til RealTraps - How To Set Up a Room.
Vis vedlegget 303876
Formelen står på bildet, men trenger kanskje litt forklaring. Avstanden på sideveggen fra øresposisjon til midten av dempeplate = avstand mellom øret og diskant ganget med avstand fra øret til diskant delt på summen av avstanden mellom diskant og sidevegg og avstand mellom øret og sidevegg.
Ble det forståelig eller bare tull?
Har du mulighet til å måle og regne litt? Jeg fant en formel for å regne ut hvor dempeplatene for sideveggsrefleksjonene skal plasseres og det hadde vært artig om det stemmer hva du har kommet frem til RealTraps - How To Set Up a Room.
Vis vedlegget 303876
Formelen står på bildet, men trenger kanskje litt forklaring. Avstanden på sideveggen fra øresposisjon til midten av dempeplate = avstand mellom øret og diskant ganget med avstand fra øret til diskant delt på summen av avstanden mellom diskant og sidevegg og avstand mellom øret og sidevegg.
Ble det forståelig eller bare tull?
Mekket en liten Excelfil på dette. Fyll ut i hvite felt så regner fila det ut for deg.
HFS vil ikke ha større excelfiler enn 48,8kb så send meg PM dersom du/dere vil ha fila på mail.
Vis vedlegget 304366
EDIT: Putta den i en mappe på dropbox, sjekk om det funker
https://www.dropbox.com/sh/qzb3hqjafa9mcy8/AADZhcBS9KasQPG14PC3pBmMa?dl=0
mvh
Brutalt når man må bruke skjøte stål som man bruker på reisverk haha. Kan bygge veranda på denne, bare å skru i 2x6.Sjekk denne Peter, har god tro på at slike B&O moduler kan være ett meget besparende ledd i ett slikt oppsett du kanskje er ute etter.
FINN.no - Mulighetenes marked
Kanskje jeg kjøper selv om ikke du skal ha...