Tror du bommer litt her.Problemet med støy på nettet virker å være omvendt proporsjonalt med kunnskapen om elektronikk. Det er nesten som om det er et slags mønster i dette.
Du får komme med en forklaring da på hvorfor naboen min skrur ned eller skrur helt av sitt ventilasjonsanlegg når jeg skrur på musikk, du vet jo mer enn meg så da har du nok den korrekte forklaringen, jeg venter...Problemet med støy på nettet virker å være omvendt proporsjonalt med kunnskapen om elektronikk. Det er nesten som om det er et slags mønster i dette.
Du får komme med en forklaring da på hvorfor naboen min skrur av sitt ventilasjonsanlegg når jeg skrur på musikk, du vet jo mer enn meg så da har du nok den korrekte forklaringen, jeg venter...
Men du vet jo bedre, det har du påstått gang på gang.Jeg vil tro det er en enklere vei til svar på dette å spørre naboen din i stedet for å spørre på en diskusjonsforum der mest sannsynlig ingen kjenner naboen din.
Så du er ikke ute etter å finne svar på dette spørsmålet, men snarere å vise verden hvor dum jeg er?Men du vet jo bedre, det har du påstått gang på gang.
Om han skrur av ventilasjonsanlegget når du hører på musikk, kan jo være fordi ventilasjonsanlegget fører med seg musikken din igjennom det? Lydfeller fikser nok naboen din sitt problem der, koster noen kroner men er vanlig i ventilasjonsanlegg der man ønsker å dempe lyder fra naboene.Du får komme med en forklaring da på hvorfor naboen min skrur ned eller skrur helt av sitt ventilasjonsanlegg når jeg skrur på musikk, du vet jo mer enn meg så da har du nok den korrekte forklaringen, jeg venter...
Jeg leter etter svar på problemet ikke nedlatende bedrevitenhet.Så du er ikke ute etter å finne svar på dette spørsmålet, men snarere å vise verden hvor dum jeg er?
Kan det være så enkelt som at naboen ikke liker musikken din og skrur av for at spjeld i anlegget lukkes og dermed demper musikken?Du får komme med en forklaring da på hvorfor naboen min skrur ned eller skrur helt av sitt ventilasjonsanlegg når jeg skrur på musikk, du vet jo mer enn meg så da har du nok den korrekte forklaringen, jeg venter...
Hvorfor er det et problem at naboen slår av ventilasjonsanlegget sitt? Og hvorfor spør du ikke naboen hvorfor han slår av ventilasjonsanlegget sitt hvis du lurer på dette?Jeg leter etter svar på problemet ikke nedlatende bedrevitenhet.
Problemet er akkurat like stort med mitt, forskjellen er at jeg har plassert veldig mye ineffektiv filtrering på mitt som har redusert problemet noe, mens alt naboen min gjør er å banke i taket og justere ned eller skru av ventilasjonsanlegget.Feil i elektriske anlegg oppstår hele tiden.. kanskje du skulle henvendt deg til borettslaget med en anmodning om å få sjekket naboens anlegg....
Fordi inneklimaet blir helt elendig leiligheten fylles med kondens eller fukt eller hva enn det er for noe, mitt ventilasjonsanlegg er ikke nok til å rense luften for begge leiligheten, greit nok om naboen skrur av sitt, og jeg skrur mitt på full guffe så hjelper det, men da står bare mitt anlegg skaper enda mer harmonisk forvrengning og vi er like langt. I tillegg så skrur anlegget seg ned automatisk etter en stund så jeg måtte gå gå skru det opp igjen hver gang.Hvorfor er det et problem at naboen slår av ventilasjonsanlegget sitt? Og hvorfor spør du ikke naboen hvorfor han slår av ventilasjonsanlegget sitt hvis du lurer på dette?
Går ikke rør i mellom leiligheten, ikke en gang til utsiden, rørene går bare inne i hver enkelt leilighet, de går ikke en gang ut på utsiden av bygget, greia er at anlegget filtrer luften med filtre for å resirkulere luften i leiligheten, skal det hente "ny" luft må vi ha vinduene åpne. Spjeldet er bare for å åpne ventilen over komfyren når mann lager mat.Kan det være så enkelt som at naboen ikke liker musikken din og skrur av for at spjeld i anlegget lukkes og dermed demper musikken?
Naboen er helt håpløs, men det er en sak for off topic. Jeg vil løse problemet med mitt, så jeg har mitt på mitt rene, så får naboen flytte når den personen blir lei av å bo her.Og hvorfor stiller du meg til veggs for å få en forklaring på dette når naboen antakelig sitter på svaret?
Nå skal denne tråden handle om at jeg skal problemet med mitt anlegg, så får naboen dra til hellvette for alt jeg bryr meg.Jeg ser fortsatt ingen rimelig grunn til at jeg skulle vite hvordan han tenker.
Går ikke rør i mellom leiligheten, ikke en gang til utsiden, rørene går bare inne i hver enkelt leilighet, de går ikke en gang ut på utsiden av bygget, greia er at anlegget filtrer luften med filtre for å resirkulere luften i leiligheten, skal det hente "ny" luft må vi ha vinduene åpne. Spjeldet er bare for å åpne ventilen over komfyren når mann lager mat.
Ok, men nå var det jo du som skulle ha meg til å svare på hvordan naboen din tenker. Nå skriver du som om jeg har dratt inn dette.Nå skal denne tråden handle om at jeg skal problemet med mitt anlegg, så får naboen dra til hellvette for alt jeg bryr meg.
Jeg snakket tilfeldigvis med en som jobbet i entrepenørfirmaet bak renoveringen, han sa utleier gikk for dårligste løsningen som var, skulle egentlig være et sentralt ventilasjonsanlegg, men takhøyden var for lav blant annet.2020 sier du.
Da tror jeg ikke ventilasjonssystemet er slik du beskriver her:
Hvis ikke den ansvarlige for bygget vil undersøke er det trolig mer enn et støyproblem.Problemet er akkurat like stort med mitt, forskjellen er at jeg har plassert veldig mye ineffektiv filtrering på mitt som har redusert problemet noe, mens alt naboen min gjør er å banke i taket og justere ned eller skru av ventilasjonsanlegget.
Har prøvd å snakke med ansvarlige for bygget, men de vil ikke en gang undersøke.
Flott.Vel når har jeg oppdaget noe jeg ikke kan forklare, det er LED-lys i hele leiligheten, og jo flere lys jeg har skrudd på, jo bedre blir lyden, kan for eksempel skru på et lys og jeg hører bassen blir langt dypere i anlegget(naboen er helt enig).
Hva i alle dager? Lider jeg og naboen av massepsykose?
En målemikrofon og REW-programvaren så finner du lett ut av det.Vel når har jeg oppdaget noe jeg ikke kan forklare, det er LED-lys i hele leiligheten, og jo flere lys jeg har skrudd på, jo bedre blir lyden, kan for eksempel skru på et lys og jeg hører bassen blir langt dypere i anlegget(naboen er helt enig).
Vel når har jeg oppdaget noe jeg ikke kan forklare, det er LED-lys i hele leiligheten, og jo flere lys jeg har skrudd på, jo bedre blir lyden, kan for eksempel skru på et lys og jeg hører bassen blir langt dypere i anlegget(naboen er helt enig).
Det skjer en del når flere led pærer skrues påVel når har jeg oppdaget noe jeg ikke kan forklare, det er LED-lys i hele leiligheten, og jo flere lys jeg har skrudd på, jo bedre blir lyden, kan for eksempel skru på et lys og jeg hører bassen blir langt dypere i anlegget(naboen er helt enig).