K
|
Nettopp...Wergeland skrev:Ingen har bekreftet noenting. Og alle oppgir tmz.com som kilde.
Dødsfallet er ikke bekreftet enda. Det kan være et resultat av sensasjonshungrige medier med lett avtrekkGago skrev:hvis det stemmer:
forferdelig trist! :'( :'( :'(
michael jackson har alltid vært min favoritt når det gjelder mainstream pop.
de to quincy jones-produserte skivene off the wall og thriller er unike popplater.
hadde tenkt å legge meg, men nå tar jeg en otard xo og speller litt michael jackson i stedet. :'(
65finger skrev:Dødsfallet er ikke bekreftet enda. Det kan være et resultat av sensasjonshungrige medierGago skrev:hvis det stemmer:
forferdelig trist! :'( :'( :'(
michael jackson har alltid vært min favoritt når det gjelder mainstream pop.
de to quincy jones-produserte skivene off the wall og thriller er unike popplater.
hadde tenkt å legge meg, men nå tar jeg en otard xo og speller litt michael jackson i stedet. :'(
Den slenger jeg meg med på, både konjakken og at han klarer seg!Gago skrev:ok, håper han klarer seg.
jeg heller i meg litt cognac allikevel.
heller litt svensk singel malt i glasset og lytter til Jackson 5Ti Kei skrev:Den slenger jeg meg med på, både konjakken og at han klarer seg!Gago skrev:ok, håper han klarer seg.
jeg heller i meg litt cognac allikevel.
Det er jeg helt enig iGago skrev:michael var den komplette entertainer.
i alle fall da han var på høyden.
han kunne skrive superlåter, gjøre treffsikre valg blant låter andre hadde skrevet, synge med trøkk og karisma, og dansingen hans får moderne r'n'b-stjerner som justin timberlake etc. til å se ut som om de driver med bikkjejokking.