K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Off the Wall og thriller er klassikere! Trist at han er død selv om de siste 20 årene var preget av mye rot
|
65finger skrev:Off the Wall og thriller er klassikere! Trist at han er død selv om de siste 20 årene var preget av mye rot
Støttes! Media var sikkert delaktig i dødsfallet (sten til byrden)Gago skrev:65finger skrev:Off the Wall og thriller er klassikere! Trist at han er død selv om de siste 20 årene var preget av mye rot
rotet er hans personlige tragedie.
jeg kjenner ikke ham personlig, så jeg forholder meg til kunsteren michael jackson.
ØivindJ skrev:Foreslår en hyllesttråd med musikken hans under "musikk generelt".
Det er gjort. Ønskes tråden flyttet inn i musikk kategorien?Gago skrev:bjornh, kan du stenge denne tråden og flytte linkene etc. over til rip-tråden, slik at vi får samlet alt på et sted?
da blir det lettere å finne tilbake senere.
Den passer der når ryktet er bekreftetbjornh skrev:Det er gjort. Ønskes tråden flyttet inn i musikk kategorien?Gago skrev:bjornh, kan du stenge denne tråden og flytte linkene etc. over til rip-tråden, slik at vi får samlet alt på et sted?
da blir det lettere å finne tilbake senere.
Da kan du kanskje like så godt slette musikk tråden jeg nettopp la utbjornh skrev:Dette emnet har blitt flyttet til Musikk Generelt.
Det er forståelig at man kan bli litt sentimental siden MJ er død, men man trenger ikke å overdrive....Slubbert skrev:Man kan si mye rart om Michael Jackson, men han var et at de fremste ikoner musikkverdenen noensinne har produsert og tar sin rettmessige plass i musikkhistorien sammen med Elvis og de aller største. RIP.
Har ikke noe med sentimentalitet å gjøre, jeg har vanskelig for å se for meg en mer ikonisk artist enn Michael Jackson, med mulig unntak av Elvis, Lennon og Hendrix.Finn M skrev:Det er forståelig at man kan bli litt sentimental siden MJ er død, men man trenger ikke å overdrive....
Det at MJ solgte mange plater betyr langt ifra at han var blant de største. Det blir som å si at Dynastiet var verdens beste TV-serie....
Enig med U.Gago skrev:michael var den komplette entertainer.
i alle fall da han var på høyden.
han kunne skrive superlåter, gjøre treffsikre valg blant låter andre hadde skrevet, synge med trøkk og karisma, og dansingen hans får moderne r'n'b-stjerner som justin timberlake etc. til å se ut som om de driver med bikkjejokking.
Det har du rett i.vredensgnag skrev:Synd han sluttet å arbeide sammen med Quincy Jones, men de tre albumene ble store!