Ja, dere får virkelig ha meg unnskyldt. Men når det legges ut for salg billetter for en musikers minnesstund, ja da bakker jeg ut. Hele greia er så usmakelig at jeg blir opprørt og forbanna. Nå skal mannen selges for det han er verdt - og det før liket har nådd en anstendig temperatur. Tvær hver eneste dollar utav restene ...
Det er så jeg knapt registrerer en normal og genuin sorg oppi alt sirkuset - alt er dradd helt ut - og alle er plutselig MJ-fan, untatt jeg.
Nå er jeg riktig nok ingen ekspert på folks sorgmønster eller sorgreaksjon, men dette går utenfor all fatteevne.
Vel, så var M. Jackson en av de virkelige store popikonene, så langt er jeg enig, selv om han aldri var å se i platehylla mi. Men å opphøye en person til Gud og gjerne noe som er større enn det óg, hvis noe slikt finns, ja da bakker jeg på hodet ut enda en gang.
Jeg er rett og slett pisse lei hele Micael Jakson-syndromet verden tilsynelatende lider av!!
Jada, jeg høres surmaga ut, jeg vet det, men det er på tide med en aldri så liten nøytral og "sunn" motvekt oppi alt.
Begrav mannen på en anstendig måte! Thats it!!