Engelen Gabriel?SaltyDog skrev:Fjeset er kjent ja, men det tilhører ikke Peter Gabriel...
Hehe, nei... ;DNecroth skrev:Engelen Gabriel?SaltyDog skrev:Fjeset er kjent ja, men det tilhører ikke Peter Gabriel...
Bra rolfozzy! Det er gode, gamle Eric Burdon, frontfigur i Animals.rolfozzy skrev:Det er Eric Burdon
Paganini.erato skrev:Visst f...! Godt sett!
Han ble nettopp intervjuet i første program om "The 7 ages of rock"! Derfor han så så kjent ut ja...
Noen som prøver seg på denne:
Hvilken kjent klassisk komponist kunne vært nærmeste nabo til Jimi Hendrix i London (om det ikke hadde vært for at han døde noen år før Hendrix slo gjennom)?
Prøver meg med Georg Friedrich Händel.erato skrev:Noen som prøver seg på denne:
Hvilken kjent klassisk komponist kunne vært nærmeste nabo til Jimi Hendrix i London (om det ikke hadde vært for at han døde noen år før Hendrix slo gjennom)?
Jøss, det er vanskelig og høre noen innflytelse de to imellom til og være fra samme miljø. Det var en ting det er morro og viteerato skrev:Stemmer det. Naboleiligheten, Brook Street 23 (Hendrix) og 25 (Handel), Mayfair. Eksklusivt var det.
Det er nok vanskelig å sette deg fast, rolfozzy.rolfozzy skrev:Jeg syns det ligner Ian Anderson. Og det er det nok også.
Jeg var på konsert med Jethro Tull for, ja når var det nå igjen ? Ca. 15 år siden må det ha vært. Bra konsert, og Anderson har ikke forandra seg så mye på de åra. Tror jeg.SaltyDog skrev:Det er nok vanskelig å sette deg fast, rolfozzy.rolfozzy skrev:Jeg syns det ligner Ian Anderson. Og det er det nok også.
Det er Ian Anderson fra Jethro Tull.
JA...rolfozzy skrev:Kan det være Roy Harper ?
zep III, siste på side 2.erato skrev:Hats off to......rolfozzy (noen som tok referansen)?
Tror det er en Tim Hardin låt, jeg.erato skrev:ellers har jeg usedvanlig sans for Nice sin versjon av "Hang on to a dream" som vel er en Roy Harper låt.
Visst p....r !!!costello skrev:Tror det er en Tim Hardin låt, jeg.erato skrev:ellers har jeg usedvanlig sans for Nice sin versjon av "Hang on to a dream" som vel er en Roy Harper låt.
Riktig !pedal skrev:Roy Wood...
Nettopp! Phil Collins trommer også.Boffen skrev:eneste jeg kommer på i farta er Peter Gabriel.
var vel # III , kalt 'melt' i USA.
det beste PG albumet etter min mening.
det neste # IV er også meget bra.
edit: og det er Jerry Marotta som trommer.
...Og disse fedrene var/er SVÆRT berømt(e)!costello skrev:Er ute etter fedrene til disse barna..
Det er dattera til Mick Jagger, Elisabeth og sønnen til John Lennon, Seancostello skrev:...Og disse fedrene var/er SVÆRT berømt(e)!costello skrev:Er ute etter fedrene til disse barna..