En stemme i hue som sier: "Det er ikke meg, det er de andre, det er ikke meg det er de andre."Dersu Uzala skrev:Hva hører jeg på nå ?
En stemme i hue som sier: "Det er ikke meg, det er de andre, det er ikke meg det er de andre."Dersu Uzala skrev:Hva hører jeg på nå ?
Yat-Kha.Dersu Uzala skrev:Hva hører jeg på nå ?
Så vidt jeg vet så ville ho vel synge med de. Det ble en hit, og det eneste hørbare som UB40 ga ut. Men det var jo en coverlåt da.Valentino skrev:Hey! Sonus faber som studiomonitorer oppi der! Kudos til et kjeeeeeeedelig band. Hva Chrissie Hynde ville med dem har jeg aldri forstått.
Necroth skrev:Det var Gongzilla som var svaret, jeezzzez
Du kan høre og lese litt herrolfozzy skrev:Necroth skrev:Det var Gongzilla som var svaret, jeezzzez
Hva i alle dager er Gongzilla ?
Det var det altså ikkeValentino skrev:Jeg ville føle meg mye bedre dersom det ikke var UB40 som hadde de Sf-ene i studio.
Desverre neilydmannen skrev:Kan det være Manu Katché ?
HAN er fra UK, husk, han har bare spillt på 4 utgivelser (edit: i tidsrommet 70-74)lydmannen skrev:Hvor er trommisen fra?
Mann/dame?
På grunn av sin "hullete" spillestil og en av utgivelsene er lagendarisk i dagens prog-rock miljørolfozzy skrev:Hvordan kan han være så veldig kjent når han bare deltok på fire utgivelser ?
Hva er "hullete" spillestil ?Vermin skrev:På grunn av sin "hullete" spillestil og en av utgivelsene er lagendarisk i dagens prog-rock miljørolfozzy skrev:Hvordan kan han være så veldig kjent når han bare deltok på fire utgivelser ?
Bare kverulering med deg i dag ;D Du får finne ut hva han heter, snuse opp en utgivelse og høre selv, trommeformidling er vanskelig og skriverolfozzy skrev:Hva er "hullete" spillestil ?Vermin skrev:På grunn av sin "hullete" spillestil og en av utgivelsene er lagendarisk i dagens prog-rock miljørolfozzy skrev:Hvordan kan han være så veldig kjent når han bare deltok på fire utgivelser ?
Nei desverre, men du er godt innenfor sjangerenragfur skrev:Kan det være Brian Davison?
Fieldslydmannen skrev:Det kunne vært:
Carl Frederick Kendall Palmer (Carl Palmer), men 4 plater?
Gi oss et band?
og Greenslade.....kom ann, klar det før jeg går og legger megVermin skrev:Fieldslydmannen skrev:Det kunne vært:
Carl Frederick Kendall Palmer (Carl Palmer), men 4 plater?
Gi oss et band?
Amen!Tubesnake skrev:Andy McCulloch???
Ja, men det skulle være kun 4 plater tilsammen.Tubesnake skrev:Greenslade, Fields, Mannfred Mann og King Crimson var det vel.
lydmannen skrev:Hvilket Norsk band hadde denne turnelisten ( i 1991 ) som support for et annet band
November 26th - Stadthalle: Offenbach, Germany
December 1st - Sporthalle: St. Wendell, Germany
December 2nd - Theatrefabrik: Munich, Germany
December 3rd - Theatre Orfeo: Milan, Italy
December 5th - Volkshaus: Zurich, Switzerland
December 6th - New York Club: Neuchatel, Switzerland
December 7th - Philipshalle Dusseldorf, Germany
December 9th - Olympia: Paris, France
December 10th - Buergersall Forum Am Schlosspark: Ludwigsburg, Germany
December 11th - Metropol: Berlin, Germany
December 13th - Pumphuset: Copenhagen, Denmark
December 14th - Palladium: Stockholm, Sweden