George Harrison.Ramses skrev:Her kommer en aldri så liten formiddagsnøtt:
B.B.King spilte og spiller jo på sin "Lucille", men hvem var det som hadde sin "Lucy" ?
Da har du feil i fasiten. ;DRamses skrev:Nix, rolfozzy. Det er nok ikke Harrison jeg vil fram til.
Warren Zevon - Roland the Headless Thompson Gunner.SveinS skrev:Amerikansk artist, synger om en modig Norsk soldat. Artist og Sangtittel kreves 8)
Jepprolfozzy skrev:Warren Zevon - Roland the Headless Thompson Gunner.SveinS skrev:Amerikansk artist, synger om en modig Norsk soldat. Artist og Sangtittel kreves 8)
Tor Nado skrev:4 navn.
Joda , stemmer det.pedal skrev:Ligner mistenkelig på Keith på Månen.
Nei, men jeg kan forstå at du tippet på det.Zomby_Woof skrev:Mark Wolman?
Hvis man heller tenker på hva han ser uten briller. Da ville vel muligens bildet virket mer sannsynlig...Tor Nado skrev:Ja, men man så vel Volman aldri uten briller.
Nettopp! De fikk presse og notering i Guiness på 117dB og "verdens høyeste rockeband". Står noe om dette på innercoveret til Made In Japan Remastered. Senere fulgte jo mange band og satte nye "lydrekorder" men jeg tror Purple var de første.Todd skrev:Deep Purple - The worlds loudest band?
Godt forsøk, men niks...erato skrev:Kentucky Woman fra Book of Taliesyn ? Som jeg forøvrig kjøpte på LP da den kom ut.
pedal skrev:OK, vi tar en Deep Purple quiz til: Hva var Deep Purple's nærmeste forsøk på å spille countrymusikk?
Anyone's Daughter fra albumet Fireball.pedal skrev:OK, vi tar en Deep Purple quiz til: Hva var Deep Purple's nærmeste forsøk på å spille countrymusikk?
Yep, Larkus har oversikt.lark skrev:Anyone's Daughter fra albumet Fireball.pedal skrev:OK, vi tar en Deep Purple quiz til: Hva var Deep Purple's nærmeste forsøk på å spille countrymusikk?