Bildet er fra en kjent serie av fotografier hvor artister ble fotografert sammen med sine foreldre. Mange artige bilder.room skrev:Et skudd i mørket.Zappa med foreldre
Ja det er det, men det er noe helt ANNET jeg vil frem til.Wergeland skrev:Bildet er fra en kjent serie av fotografier hvor artister ble fotografert sammen med sine foreldre. Mange artige bilder.room skrev:Et skudd i mørket.Zappa med foreldre
Nei, vi skal frem til en utgivelse (album).Affern skrev:Sofa no.1 & 2, hvis den benken der borte ved veggen teller som sofa.
pedal skrev:Alice Cooper - Pretties for you (maleriet i bakgrunnen).
-Dette er famous liner notes bak på coveret til et album vi alle har.pedal skrev:Å, det var så lite, så.
En av de store artistene på 70-tallet, med et av sine beste album, men så kom han ikke på navnet til han som spilte mandolin?
Det må vel være Rod Stewart og Every Picture Tells A Story. Han nevnte vel at det var mandolinspilleren fra Lindisfarne, han kom bare ikke på navnetpedal skrev:-Dette er famous liner notes bak på coveret til et album vi alle har.pedal skrev:Å, det var så lite, så.
En av de store artistene på 70-tallet, med et av sine beste album, men så kom han ikke på navnet til han som spilte mandolin?
Bingo. En stund gikk ryktene om at det var John Peel, men det var altså han i Lindisfarne (jeg husker ikke navnet i farta).Boden9 skrev:Det må vel være Rod Stewart og Every Picture Tells A Story. Han nevnte vel at det var mandolinspilleren fra Lindisfarne, han kom bare ikke på navnet
Mvh
Boden9
Mandolinspilleren er Ray Jackson.pedal skrev:Bingo. En stund gikk ryktene om at det var John Peel, men det var altså han i Lindisfarne (jeg husker ikke navnet i farta).Boden9 skrev:Det må vel være Rod Stewart og Every Picture Tells A Story. Han nevnte vel at det var mandolinspilleren fra Lindisfarne, han kom bare ikke på navnet
Mvh
Boden9
Hvordan viste du at jeg har den? ;Dpedal skrev:-Dette er famous liner notes bak på coveret til et album vi alle har.pedal skrev:Å, det var så lite, så.
Artig at du nevner akkurat den låta. Faces gjorde jo flere versjoner av den. En av mine absolutt favoritter. Har et par stykker på Faces boksen. Men den råeste jeg har hørt var en promo-singel (eller var det en EP, mon tro) utgitt av det norske plateselskapet, hvor det var I Know I'm Losing You på den ene siden. En helt forrykende live-versjon hvor trommisen tar'n helt ut. Du kan tydelig høre at han gikk tom for krefter før trommesoloen er slutt. Omtrent som han derre svenske skiløper'n som stivnet på oppløpssiden. Jeg har den på kassett et eller annet sted.Boden9 skrev:Det kan selvfølgelig være andre ting som står bak. På grunn av kontraktsforpliktelser kunne en heller ikke være klar på at Faces deltok på flere låter. Temptation låten I Know i'm Losing You er i praksis en Faces innspilling. Platen er nydelig. Har ikke fått tak i MFSL-utgaven(CD), men standard vinyl rekker langt her.
Mvh
Boden9
BINGO!Smibakkjen skrev:Noen som sier Cass Elliot?
nopepedal skrev:Noen i bandet som har ramla utfor scenekanten?
Ja, jeg synes det lignet på Page i bakgrunnen, men jeg turte ikke si det var LZ... :-[larkus skrev:Det er i allefall Robert Plant. Intervjuer han en blant publikum?
MoonTor Nado skrev:De har fått besøk på scenen, av .......
Oh yeah.Boden9 skrev:"Very 'umbly Sir" - Uriah Heep ?
Takker, en må tydeligvis kunne sin Dickens her .Tor Nado skrev:Oh yeah.Boden9 skrev:"Very 'umbly Sir" - Uriah Heep ?