tweakMan
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 126
;D I'm researching... It's coming..
mvh
mvh
Wow, det er Altair! Og det er ikke mine :'(wizard skrev:Og hva har vi her?
Laget slike samtidig som jeg laget Khorn jeg.blekansikt skrev:Vet du tilfeldigvis om de små 'trallene' kommer med høyttalerne? Høyttalerne veier tross alt 234 kg per stk. så det er jo ingen dum idé.
- heavy, men er det ikke en ulempe at bassene står i nabolag med rørene ifht. mikrofoni?wizard skrev:Og da var Altair innstallert
Forsterkere er CAT monos
Du trenger ikke bygge. Jeg har et par her fra da Krell MRA flyttet inn. De er dog stoerre og derfor enda mer praktiske. Bare si i fra.blekansikt skrev:Takk for tipet, Erland, dette skal jeg bygge meg.
Wow, dette var saker! har du flere bilder fra samme anlegget?wizard skrev:Arrakis i Taiwan
Forsent, nettopp solgt begge arma og den ene foten! ;Djohnnygrandis skrev:Jeg gir halve lillefingeren for en lytt.......
En grei ide synes jeg.bambadoo skrev:Ligner mer og mer på en vennetråd. Til tross for starten. Skal jeg flytte den?
Utvilsomt, men for meg fremstår det som temmelig eiendommelig å drive legge ut billeder fra andre nettsider uten mål og mening. Hva er egentlig vitsen?emotikon skrev:En grei ide synes jeg.bambadoo skrev:Ligner mer og mer på en vennetråd. Til tross for starten. Skal jeg flytte den?
Men steike så mye gromt og dyrt utstyr
Dersom jeg skjønner deg rett, Pesquera, så er jeg forsåvidt enig. Det hadde vært fint om innleggene og bildene i denne tråden holdt seg til Rockport Technologies sine produkter. Siden en god del av innleggene ikke gjør det, syns jeg det gjør det ukurant å bare flytte denne tråden til Vennetråd-siden. Men kanskje det går an å luke litt?Pesquera skrev:Utvilsomt, men for meg fremstår det som temmelig eiendommelig å drive legge ut billeder fra andre nettsider uten mål og mening. Hva er egentlig vitsen?emotikon skrev:En grei ide synes jeg.bambadoo skrev:Ligner mer og mer på en vennetråd. Til tross for starten. Skal jeg flytte den?
Men steike så mye gromt og dyrt utstyr
Er det anlegget til storebroren til Roysen vi ser? ;Demotikon skrev:Men steike så mye gromt og dyrt utstyr
Dette var drømmehøyttalerne mine noen år tilbake, trodde aldri jeg kom til å eie noe så flott. Fantastisk byggekvalitet og utrolig god lyd. Ser frem til flere bilder.wizard skrev:Og nå et anlegg som har disse...