U
utgatt60135
Gjest
Dette er som å titte innom Naim tråden. Fort inn fort ut :-\.. Leken din er ikke morsom lenger Rolf
.
|
;D ;D ;DGago skrev:er det ikke horn, så er det en nedtur uansett.
NeiC. Alshus skrev:Svaret ligger jo på forrige side.
RoDa skrev:Aner jeg er lett amper stemning her...? :
Må jo få minne om dog sine tråder, her i min er det i alle fall bilder av selve utstyret og ikke fjelltopper og annet...![]()
Har forøvrig fått et rett svar på pm, ikke værst!
Ber om litt tålmodighet, er nok snart "avduking".
Så får de som venter på pikk, eller hva nå det innlegget egentlig prøvde å si, vente litt til.
Mvh
R (som ikke prøver å være kødd, beklager hvis noen bli sint pga dette)
RoDa skrev:De siste hint:
R
Jeg trodde også et øyeblikk at det var Usher BE 718, men dette bildet stemte ikke med Usher´s brede sidepanel. Men hvis det er noe lureri har så er det jo interessant at RoDa også har begynt å høre på lydene og ikke musikken. Gått bort ifra musikalske høyttalereRoDa skrev:
Sidepanelene kommer løst, og monteres på ut av esken!?Lyngen skrev:Jeg trodde også et øyeblikk at det var Usher BE 718, men dette bildet stemte ikke med Usher´s brede sidepanel. Men hvis det er noe lureri har så er det jo interessant at RoDa også har begynt å høre på lydene og ikke musikken. Gått bort ifra musikalske høyttalereRoDa skrev:. Neida
. Det er meget gode høyttalere som ikke spiller så ulikt mine egne. Men ikke like gode da 8).
;Dorso skrev:Jeg har bestemt meg for og aldri kjøpe Fidelity mer etter dette. Makan til utdragning! Det går ikke ann!
....og kostet masse penger dessverre.....Dog skrev:Ikke Duette altså. Trist a gitt. Det hadde vært morsomt.
Visste du at de ble levert uten sidepanelene påmontert? Jeg klager saken inn for konkurranetilsynetcybervision_ skrev:Selvfølgelig hadde jeg rett, tror du vi leker butikk?
Takker Fosse, og dere andre.Fosse skrev:Gratulerer med nye høyttalere RoDa, ser flotte ut disse. Blir det test av disse i Fidelityspalten din "Budsjettreferansen"?
Tok dem på terminalene, har sett litt usher før...Lyngen skrev:Visste du at de ble levert uten sidepanelene påmontert? Jeg klager saken inn for konkurranetilsynetcybervision_ skrev:Selvfølgelig hadde jeg rett, tror du vi leker butikk?![]()
. Ferdig monterte høyttalere må være en forutsetning for konkurransen så det så. Premiepotten bør fryses inntil avklaring.