SOEDAL skrev:
Gratulerer med nye høyttalere. Blir spennende å lese om dine inntrykk. Testen i TAS var jo helt fantastisk.
Når vi tar i betraktning at:
1. Hi-Fi skribenter er en del av en større, verdensomspennende konspirasjon som handler om å forføre og villede oss som driver med hi-fi til å kjøpe utstyr vi tror vi trenger og som vi tror gjør en forskjell (men som egentlig ikke gjør det)
2. Knut Vadseth er redaktør i Fidelity og sannsynligvis et av medlemmene (på Fidelity sine vegne) i denne verdensomspennende konspirasjonen
3. RoDa skriver i Fidelity OG har har tydeligvis kjøpt HT allerede
4. Så kan vi påberegne en vilt panegyrisk test av disse HT som handler om at de er den fattige manns vei til audiofile-nirvana, fullstendig ukritisk og uten noen som helst bakkekontakt. Dessuten har han sikkert bare betalt kostnader til kabinett og elementer, og knapt nok det, for HT (siden han skriver for Fidelity og de er kjøpt og betalt) og, viktig poeng: husker dere hvor godt Fidelity likte den større Usher-HT (den som så litt maritim ut?).
Jeg sier dere:
DETTE ER EN KONSPIRASJON!
Han prøver å lure oss til å kjøpe Usher-HT fordi at han og Fidelity får deler av salget fra disse HT som godtgjørelse for at de skriver så fint og vakkert om dem. Videre er jeg overbevist om at disse Beryllium-greiene som er blitt så hippe er blitt hippe for en grunn alene: de er perfekte antenner for å overvåke oss! Så det den internasjonale hi-fi skribent-mafiaen driver med å er prøve å få oss alle til å ha Beryllium-HT i stua sånn at de kan HØRE HVA VI SIER HELE TIA!
Og jeg som akkurat betalte for et nytt år med Fidelity. Dumme meg. Må huske å brenne bladet med engang det ligger i postkassa. Får lage noen Molotov-cocktails til det formålet, tenker jeg.
(PS: Dette er litt hemmelig, men siden dette er et forum, så forblir det vel hemmelig selv om jeg skriver det her: jeg skal nemlig til RoDa om et par uker. Tihihiihihihihihi. Da skal jeg endelig få avslørt denne humbugen og løgnene en gang for alle!)