mteinum er råere!!mteinum skrev:Spotify er rå ;D
;D helt rett Mortenmteinum skrev:Mye Aja derimot![]()
Dette må være et tegn fra høyere makter, med tanke på neste helg.. 8)RoDa skrev:Hva i helvete??
Beklager høy ISO, men fenomenet viser seg bare sent på kvelden. :
R
Jepps stemmer det, på 3 året og ingen planer om noen forandringer heller 8)RoDa skrev:Takker Berg.
Tror det virker kjent for deg ja.... ;D
Du har vel SAM + X-719?
R
ImponerendeHåkonN skrev:Sofaen er flyttet nærmere sweetspot på bilde nummer 2. Ser ut som det er annen musikk som spilles av også.
Som følge av en eller flere av disse endringene er du mer avslappet i bilde nummer 2.
Var det 1 av 2, 2 av 2 eller 3 av 2 riktige?
Hårfarge? ;DHåkonN skrev:En rask psykologisk profil basert på hudfarge, alder, skjønn, sittestilling og ikke minst hårfarge bekreftet også at mennesket på bilde nummer 2 hadde lavere hvilepuls, noe som tydet på at dette bildet og de endringene som var gjort hadde en audiofil sammenheng.
John H. W.
Dette var bare litt i prosessen.hifiguru skrev:Du tok ikke i akkurat, tre cm eller no?![]()
RoDa skrev:Dette var bare litt i prosessen.hifiguru skrev:Du tok ikke i akkurat, tre cm eller no?![]()
Flytta meg ca 1m tilbake og så fremover i små steg.
Kontrollerte også hva som skjedde med frekvensgangen underveis
Ikke minst med litt musikk
Mvh
Rolf
Du får se ut av vinduet etter en brennende trekant....Espen R skrev:Flotte bilder!
Hvor er soffan som vanligvis står limt inntil fronten av høyttalerne? :;D
Valentino skrev:Det er pene høyttalere, og originalstativene viser det veldig godt fram. Dette skulle jeg ha skrevet for lenge siden, RoDa.
Det er vel noe Dire Straits, forresten.
Skal jeg lytte til hodehøyttalere, ja da finner jeg frem Stax'ene mine. Du vet vel at Stax sine elektrostater ikke kalles hodetelefoner, men hodehøyttalere?RoDa skrev:Du får se ut av vinduet etter en brennende trekant....Espen R skrev:Flotte bilder!
Listen, listen, listen I say:
The ku klux nærfeltsklan is here to stay!!
;D ;D ;D
Pass på nå, se etter den trekanten du....Espen R skrev:Skal jeg lytte til hodehøyttalere, ja da finner jeg frem Stax'ene mine. Du vet vel at Stax sine elektrostater ikke kalles hodetelefoner, men hodehøyttalere?RoDa skrev:Du får se ut av vinduet etter en brennende trekant....Espen R skrev:Flotte bilder!
;D ;D ;D![]()
Dette er feil. Stax kaller dem for ørehøyttalere (earspeakers).Espen R skrev:Skal jeg lytte til hodehøyttalere, ja da finner jeg frem Stax'ene mine. Du vet vel at Stax sine elektrostater ikke kalles hodetelefoner, men hodehøyttalere?RoDa skrev:Du får se ut av vinduet etter en brennende trekant....Espen R skrev:Flotte bilder!
;D ;D ;D![]()
Hmm, ser ikke no sub jeg...RoDa skrev:Skal innrømme at jeg leker veldig med tanken på å flytte racket inn i det lille hjørnet her, unna høyttalerne.
Så sette sub-en midt mellom høyttalerne ved bassabsorbenten der......tenke tenke
R