gismo
Æresmedlem
Dette er jo helt soleklart hva dette kan være.....
Men avventer bestiller sin bekjennelse
;D ;D ;D gismo
;D ;D ;D gismo
Eller vinylHolmium skrev:Gir meg.
Hvis ingenting kan gi bedre musikkopplevelse bør det være et rusmiddel 8)
Er jo vinylrelatert selvsagt!kwil skrev:Eller vinylHolmium skrev:Gir meg.
Hvis ingenting kan gi bedre musikkopplevelse bør det være et rusmiddel 8)
Soleklart? ;Dgismo skrev:Dette er jo helt soleklart hva dette kan være.....
;D ;D ;D gismo
Goodie goodie. Ligner litt på den som er på P9rørlig skrev:Må vel være en slik da:
Det tweaket som ga meg mest på min gamle overtweaka p3 ihvertfall.RoDa skrev:Forsto vel at det hintet ble for tydelig.... :-X
Spent på denne dingsen, ikke billig men smart påstås det.
Time will show. 8)
R
mteinum skrev:Da er det bare ett par uker med posten som gjenstår... ;D
Ovnen/peisen på plass jo, ser meget bra ut dette RoDaRoDa skrev:Så kan det bare bli vinter og kaldt så mye det bare vil!!
R
hihihihi ;DTi Kei skrev:Fin fint. Er det Skibladner som kommer sigende inn fra babord?
Ti Kei
(Sarkastisk da stereon står nedpakket)
Takker!SOEDAL skrev:Ser meget bra ut!
Takk. Har ikke, men får til uka.gismo skrev:Ovnen/peisen på plass jo, ser meget bra ut dette RoDaRoDa skrev:Så kan det bare bli vinter og kaldt så mye det bare vil!!
R
Men har du ved da mann ;D ;D
gismo
Ikke så værst til å være i første etasje, nei...Anonym skrev:Pen kjellerstue
Er det en Jøtul F250 du har der? Isåfall hadde jeg samme når jeg hadde enebolig, varmer bra i forhold til størrelsen.
Jeg hadde enebolig (eks grendeskole) fra begynnelsen av 1900 tallet i Lardal kommune (kaldeste stedet i Vestfold) og selv med -18 ute klarte den å opprettholde varmen i en stue på 58m2. Hadde en virkelig stor Jøtul ovn som tok 60cm lengde for å få opp varmen. Så F250 får de beste skussmål fra meg. Den er pen også.RoDa skrev:Ikke så værst til å være i første etasje, nei...Anonym skrev:Pen kjellerstue
Er det en Jøtul F250 du har der? Isåfall hadde jeg samme når jeg hadde enebolig, varmer bra i forhold til størrelsen.
Det er en F250, ja. Liten med mye varme var tanken, vi hadde en F220 i gamlekåken og likte den godt.
Var til og med grillvott med denne ;D
R
Leker ikke butikk!RoDa skrev:Godt å høre, Anonym.
Takker Nikko03, moro at du ser detaljene!
Var nøye og holdt glippa mellom pipe og gulv liten, og så har jeg brukt mørkebrun akryl i overgangen.